Strona 1 z 1
Vn 750 nie gasnie kontrolka oleju
: wt mar 25, 2014
autor: tajtuss
witam koledzy od 2 lat mam Vn 750 , w zeszłym tygodniu po zimie odpaliłem go i po chwili zapaliła mi się kontrolka oleju i nie gasnie juz cały czas co to może byc? poziom oleju o.k. w serwisie powiedzieli że może poszła pompa oleju , bo podobno lubią w nich się zacinać po dłuższym postoju , proszę o poradę mechaników
: wt mar 25, 2014
autor: tajtuss
vulcan jest z 2003 roku i ma na liczniku 7000 mil
: wt mar 25, 2014
autor: Rav
Sprawdzałeś czy olej nie jest rozcieńczony paliwem? Może czujnik nawalił? Jak pracował silnik po zapaleniu się kontrolki?
: wt mar 25, 2014
autor: tajtuss
czujnika nie sprawdzałem , pojego odpięciu gasnie kontrolka sprobuje wziasc od kolegi z jego motocykla, silnik wydaje mi się ze podczas zapalenia kontrolki zmienił trochę odgłos , ale byc moze się mylę , motocykl do konca sezonu pracował bez zarzutu
: śr mar 26, 2014
autor: Sztandar
Kiedy wymieniałeś olej?
: śr mar 26, 2014
autor: tajtuss
800 km wczesniej
: śr mar 26, 2014
autor: Piotr_Classic
Rav pisze:Sprawdzałeś czy olej nie jest rozcieńczony paliwem? Może czujnik nawalił? Jak pracował silnik po zapaleniu się kontrolki?
Też bym stawiał na czujnik. Miałem podobny przypadek tyle tylko że tuż po zmianie oleju. Okazało się że miałem zasyfiony czujnik.
: sob mar 29, 2014
autor: tajtuss
czujnik niestety po włożeniu do drugiego motocykla jest ok więc wszystko wskazuje na pompe oleju , czy ktoś już robił coś takiego? jakie są koszty? może możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika w zachodniopomorskiem bądź lubuskiem , podobno trzeba cały silnik wyciągac i rozbierać żeby to wymienić tak mówił serwis , w Gorzowie zaśpiewali ok 2000 za saqmą robociznę , może ma ktoś silnik na sprzedaż w bdb stanie
: sob mar 29, 2014
autor: wojtasvn750
Witam hmm jestem po kapitalnym remoncie silnika miałem wymienic tylko pierścienie ale okazalo sie ze wiele elementow jest juz zuzyte i do wymiany miedzy innymi łancuszek pompy koszt naprawy 1200 sama robocizna czesci hmm ok 3000 ale wymoeniałem tłoki pierscienie łancuszki alternator i wiele oringów łożysk itp wiec jak znajdziesz kogos do sprawdzenia pompy oleju to musi cały silnik rozebrac a w tedy szystko lepiej pomierzyc i zrobic co trzeba żeby do temetu nie wracac ja juz zrobilem 1500 km i chyba dotarlem cylindry z tłokami a vulcan odrzył chodzi pięknie i nie załuje wydanej kasy po prostu operacja sie udała
co do uzywanego silnika to nigdy nie wiesz co kupisz moze byc gorszy od tego co masz a wydasz ok 2000 moim zdaniem bezsens
: ndz mar 30, 2014
autor: Kristofer
Przede wszystkim to trzeba zmierzyć ciśnienie oleju
a jeżeli faktycznie jest za niskie to najpierw rozłupujesz silnik sprawdzasz co padło a następnie podejmujesz decyzje czy remontujesz czy szukasz innego
: ndz mar 30, 2014
autor: Ramms
tajtuss odbierz PW.
: pn cze 02, 2014
autor: tajtuss
temat nadal aktualny