wkurzający problem
wkurzający problem
Obroty bez ssania 1100/min, przy nagłej redukcji gazu potrafią chwilowo spadać do 500/min lub mniej. Wtedy pojawia się niebezpieczeństwo zgaśnięcia silnika. Jeśli nie zgaśnie za chwilę znów wchodzą na oczekiwany poziom czyli 1100.Świece nowe, gaźniki po synchronizacji.Niedawno go kupiłem i już tak miał.Już mnie to trochę wkurza .Proszę o jakieś sugestie i porady.pozdr.
nie mam takiego doświadczenia - kojarzył bym ten przypadek z niewłaściwym poziomem paliwa, lub złymi regulacjami - rozumiem, że gaźnik jest czystyAbramsm1a1 pisze:Napisz PW do Tiszo, Starszego lub Kuby pewnie Ci pomogą...
Jeśli była robiona synchronizacja, to wcale nie znaczy, że właściwie - nawet 1/2 obrotu śrub regulujących składu mieszanki wymusza ponowną synchronizacje przepustnic - niektórzy twierdzą , że tyle to nie ma znaczenia - NIEPRAWDA !
Zrób czyszczenie gaźnika w myjce ultradźwiękowej i dopiero regulacje
witam.Starszy dziękuję za odpowiedż.tylko tyle że dzisiaj rano całkiem coś padło.normalnie ssanie a tu nic kręci i strzela w rurę.jak wyłączyłem ssanie za którymś razem odpalił ale czuć było paliwem .pracuje nierówno ale pracuje.przejechałem się kawałek to niby idzie ale pali chyba z 12 na 100 bo znacznie wskazówka opadła.temperatura norma.jak zgasiłem to z rury wydechowej przedniego cylindra jeszcze długo dym leciał z drugiego nie .co się mogło stać z góry dziękuję.
- Tiszo
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243