dzwonienie po prawej stronie
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
ja to spawałem u gościa w Marysinie Wawerskim, ale czy zrobił to fachowo to trudno powiedzieć. Przejechałem na tych pospawanych wydechach łącznie może z 500 km - potem kupiłem fabryczne.
Tak jak chyba wspominał Sławek - trzeba spawać w osłonie CO2 lub lepiej argonu.
Tak jak chyba wspominał Sławek - trzeba spawać w osłonie CO2 lub lepiej argonu.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Witam, w moim moto jest niestety to samo. Od pewnego czasu zaczęło dzwonić coś jakby z silnika. Po przeczytaniu powyższej lektury już wiem gdzie szukać przyczyny. Mam tylko jedno pytanie czy czy ta rurka która pęka - pęka zawsze ta sama ? to znaczy czy usterka dotyczy konkretnego cylindra, czy trzeba zdjąć oba wydechy?
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
nie masz 800-tki - to wygląda na przypadłość głównie tego modeluDługi Lech pisze:Przeczytałem ten temat i boję sie że zaraz u mnie coś jeb...
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Witam!
Jestem już półszczęsliwy, przez samo znalezienie tego tematu, który być może ochroni mnie przed rozebraniem silnika mojego vn-a na części pierwsze(:
Wydaje mi się, że objawy były identyczne z opisywanymi tutaj, jednak kompletny brak obeznania daje się we znaki.
Może mi ktoś powiedzieć, czy to chodzi o tę część co na zdjęciu?
http://tinypic.com/r/2jfy3ut/5
Jestem już półszczęsliwy, przez samo znalezienie tego tematu, który być może ochroni mnie przed rozebraniem silnika mojego vn-a na części pierwsze(:
Wydaje mi się, że objawy były identyczne z opisywanymi tutaj, jednak kompletny brak obeznania daje się we znaki.
Może mi ktoś powiedzieć, czy to chodzi o tę część co na zdjęciu?
http://tinypic.com/r/2jfy3ut/5
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
nieŚledź pisze:Może mi ktoś powiedzieć, czy to chodzi o tę część co na zdjęciu?
http://tinypic.com/r/2jfy3ut/5
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Witam ponownie!
Może faktycznie w 750 inaczej to wygląda, jeszcze dokładnie pooglądam... Ale jako, że już miałem wymontowany silnik, postanowiłem zdjąć cylindry, sprawdzić jak to wygląda i po zdjęciu głowicy przedniego cylindra z tejże głowicy wypadł mi najprawdziwszy polski 1 GROSZ! Podejrzewam jakiegoś barana, który postanowił zrobić żart i wrzucił go przez wlew oleju. Jest to możliwe? I myślicie, że mogło to być przyczyną stukania? Mogło to spowodować jakieś uszkodzenia?
Może faktycznie w 750 inaczej to wygląda, jeszcze dokładnie pooglądam... Ale jako, że już miałem wymontowany silnik, postanowiłem zdjąć cylindry, sprawdzić jak to wygląda i po zdjęciu głowicy przedniego cylindra z tejże głowicy wypadł mi najprawdziwszy polski 1 GROSZ! Podejrzewam jakiegoś barana, który postanowił zrobić żart i wrzucił go przez wlew oleju. Jest to możliwe? I myślicie, że mogło to być przyczyną stukania? Mogło to spowodować jakieś uszkodzenia?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: sob paź 13, 2012
- Miejscowość: Konin/Straelen-Deutschland
- Motocykl: Kawasaki Vulcan VN800 Clasic
- VROC: 0
Witajcie ,miałem właśnie ten sam problem ,ale walczyłem z nim od kilku miesięcy .Zaczęło się od delikatnego ćwiergotu , Wpierw było podejżenie o kończące się sprzęgło ,potem przy wykręceniu tłumika z pierwszego cylindra wypadł kawałek metalu i wszystko ustało , ale jak pojechałem dalej i ostro , to wydech ,przy spuszczaniu z gazu zaczął pracować jak przy WSK 125 ......... . Wykręciłem go kolejny raz i zobaczyłem braki w rurze wewnętrznej na samym początku wyjścia z cylindra . Naprawy dokonałem nawiercając w tym miejscu kilka otworów fi 6 mm i spawając dwie róry razem . Temat odszedł w zapomnienie ,znowu jadę i nic mnie nie wk....a , pozdrawiam
picer123
Wziąłem się za to bo coś mi w wydechach lekko dzwoniło...
Tak to wygląda (jakby ktoś jeszcze nie wiedział gdzie szukać)
U mnie wygląda to niezbyt ciekawie...patrząc od strony cylindra, na początku jest cała, natomiast tak 5cm dalej jest tak wypalona, że odrywałem palcem jej kawałki...
Spawać nie ma czego...
Oczywiście 1 rura, 2 jest cała.
Jakieś pomysły co tu zrobic?
Tak to wygląda (jakby ktoś jeszcze nie wiedział gdzie szukać)

U mnie wygląda to niezbyt ciekawie...patrząc od strony cylindra, na początku jest cała, natomiast tak 5cm dalej jest tak wypalona, że odrywałem palcem jej kawałki...
Spawać nie ma czego...
Oczywiście 1 rura, 2 jest cała.
Jakieś pomysły co tu zrobic?

Więc takie info dla tych co będą mieli problem z wypalonym "kolankiem"
Znalazłem majstra który gotowy był mi to rozpruć i pospawać (łatać) (jeden jedyny w całym mieście), koszta takiej zabawy ok 100-150zł, oczywiście dałem sobie spokój i sprowadziłem przez zaprzyjaźniony komis, z Belgii nowy! tłumik z kolankiem za 200zł :P
(widać że ktoś zdjął zaraz po kupnie moto w salonie i widocznie założył coś głośniejszego)
Więc się nie bawić tylko szukać czegoś na zamianę.
Napindalanie z kolanka przeszło do zapomnienia, ale pojawiły się 2 kolejne problemy
Do wymiany "tulejki" balancera bo przy co raz niższej temperaturze na zewnątrz zaczęły terkotać nawet na luzie i szurający a w czasie jazdy na wyższych obrotach cykający prawdopodobnie rozrząd...
Walczę do końca
niedługo chyba ku**a każde tykanie i cykanie w vn800 rozpoznam
Żeby tylko żona rachunków nie znalazła
Znalazłem majstra który gotowy był mi to rozpruć i pospawać (łatać) (jeden jedyny w całym mieście), koszta takiej zabawy ok 100-150zł, oczywiście dałem sobie spokój i sprowadziłem przez zaprzyjaźniony komis, z Belgii nowy! tłumik z kolankiem za 200zł :P
(widać że ktoś zdjął zaraz po kupnie moto w salonie i widocznie założył coś głośniejszego)
Więc się nie bawić tylko szukać czegoś na zamianę.
Napindalanie z kolanka przeszło do zapomnienia, ale pojawiły się 2 kolejne problemy

Do wymiany "tulejki" balancera bo przy co raz niższej temperaturze na zewnątrz zaczęły terkotać nawet na luzie i szurający a w czasie jazdy na wyższych obrotach cykający prawdopodobnie rozrząd...
Walczę do końca


Żeby tylko żona rachunków nie znalazła

-
- Posty: 13
- Rejestracja: wt cze 17, 2014
- Miejscowość: Warszawa/Ostrów Mazowiecka
- Motocykl: VN800 Classic
- VROC: 0
Aby nie tworzyć nowego tematu podpinam się pod ten doskonale opisujący mój problem. Co najwyżej mógłbym zmienić "dzwonienie" na nap***.
Hałasu nie słychać na luzie, pojawia się dopiero po ruszeniu i znika ok. 3-4 biegu (nie zawsze, aczkolwiek na 5 jeszcze nie słyszałem). Przy schodzeniu z biegów pojawia się ponownie ok 2 biegu. Ściągnąłem wydechy, ale po zajrzeniu w rurę nic nie było widać. Zmieniłem uszczelki kolektorów, ale nie poprawiło to sytuacji. Zaprzyjaźniony mechanik posłuchawszy dzisiaj objawów stwierdził, że to na pewno nic z silnikiem i obstawia wydechy. W związku z tym mam pytanie: czy wewnętrzną rurę da radę wyciągnąć? Jeżeli tak, byłbym wdzięczny za wskazówkę jak można to wykonać.
Jeżeli nie wydechy to sam już nie wiem co... Ostatnio wymieniałem świece. Hałasy zaczęły się na drugiej jeździe od wymiany. Dodatkowo bywa, iż czuć paliwo od moto. Czy może to być w jakiś sposób połączone z tym napierdzielaniem?
Hałasu nie słychać na luzie, pojawia się dopiero po ruszeniu i znika ok. 3-4 biegu (nie zawsze, aczkolwiek na 5 jeszcze nie słyszałem). Przy schodzeniu z biegów pojawia się ponownie ok 2 biegu. Ściągnąłem wydechy, ale po zajrzeniu w rurę nic nie było widać. Zmieniłem uszczelki kolektorów, ale nie poprawiło to sytuacji. Zaprzyjaźniony mechanik posłuchawszy dzisiaj objawów stwierdził, że to na pewno nic z silnikiem i obstawia wydechy. W związku z tym mam pytanie: czy wewnętrzną rurę da radę wyciągnąć? Jeżeli tak, byłbym wdzięczny za wskazówkę jak można to wykonać.
Jeżeli nie wydechy to sam już nie wiem co... Ostatnio wymieniałem świece. Hałasy zaczęły się na drugiej jeździe od wymiany. Dodatkowo bywa, iż czuć paliwo od moto. Czy może to być w jakiś sposób połączone z tym napierdzielaniem?
Koko dżambo i do przodu! :-)
Kto jest online
Jest 41 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości