Końcówki-obciążniki kierownicy...

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Końcówki-obciążniki kierownicy...

Post autor: Mayones » czw lip 05, 2012

czy Vulcany maja takie coś np ukryte w kierownicy ? może ktoś montował takie coś, ponoć to minimalizuje drgania przenoszące się na dłonie i eliminuje efekt shimmy, myślę że to bardziej tyczy się wszelakiej maści szlifierek skoro one kręcą wysoko a My sobie bulgotamy na niskich :yeee:
cena nie wielka choć trzeba ciachnąć manetki do tych zewnętrznych końcówek, choć widzę też plus takiej końcówki przy manetce gazu zawsze wywrotka parkingowa nie oprze sie nam na manetce gazu.
Co myślicie ?

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » sob sie 11, 2012

Obciążniki w Vulkanach nie maja zastosowania ja mam coś w rodzaju krasz padów ,i własnie zainstalowałem je po to aby ładniej wykończenie manetek wyglądało .Przy ewentualnej wywrotce to też jest zabezpieczenie .

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » ndz sie 12, 2012

Mayones, my wcale nie "bulgotamy na niskich", dźwięk z rur może tak sugerować, ale... zerknij na dane techniczne :ok:
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz sie 12, 2012

tak wiem że z nas takie pół szlifierki, pół czoperki :D

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » ndz sie 12, 2012

Mayones pisze:tak wiem że z nas takie pół szlifierki, pół czoperki :D
Nawet tak nie mów, kundel to jeszcze rozumiem, ale rodzic - szlifierka??? Tego to Ci mój Franc nie wybaczy. Przy najbliższym spotkaniu będziesz musiał go przeprosić. :D :D :D
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn sie 13, 2012

Widlaste silniki odznaczają się wysoka trwałością, zwykle osiągają maksymalną moc na znacznie niższych obrotach, dzięki czemu nie ma potrzeby wkręcania ich do ekstremalnych wartości. Również charakterystyka oddawania mocy jest korzystniejsza w dolnym zakresie obrotów, co jest korzystne jeśli często motocykl będzie używany do jazdy w mieście. Silniki widlaste to konstrukcje przeznaczone dla najwytrawniejszych kierowców, są trudniejsze do opanowania niż rzędowe.
no jednak miałem nieco racji :ok: najbardziej podoba mi się zwrot:
Silniki widlaste to konstrukcje przeznaczone dla najwytrawniejszych kierowców :clap:

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » pn sie 13, 2012

Kod: Zaznacz cały

Silniki widlaste to konstrukcje przeznaczone dla najwytrawniejszych kierowców :clap:
Szczególnie te V12, 8 litrów pojemności :ok:
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn sie 13, 2012

Góral pisze:Szczególnie te V12, 8 litrów pojemności :ok:

Oj, taaaaaaaak !! To mnie kręci !!

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 41 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 41 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą