Spalanie VN 800 Classic

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt lip 31, 2012

no właśnie dlatego założyłem ten temat żeby dowiedzieć się od Was o + i - tej zmiany, dobrze prawicie mam własnie te same obawy bo zyskując jedno tracimy na drugim, ale póki co nadal to tylko plany i przemyślenia, z tego co wiem to raczej zakłądają większe żeby zyskać na przyspieszeniu tracąc na prędkościach przy określonych obrotach.
zmiana 2 zębów mniej myslę że nie bedzie miała aż takiego dużego wpływu na silnik, jeżeli to zmienię to tylko tylną z 42 na 40, przedniej nie będę ruszał :ok:
co do tych inżynierów kawasaki to zgadzam się, ale to co oni zrobia to znów "customiarze" poprawiają :D
w sumie mam dwie opcje, wrócić z tylną oponą z profilu 80 na 90 lub zmienic zębatkę z 42 na 40 to chyba da podobne "osiągi" :scrach:

Awatar użytkownika
Seren
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 19, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A Bordo Kawasuka
VROC: 34330

Post autor: Seren » wt lip 31, 2012

mi nie schodzi poniżej 6 l na 100, ale mało mnie to interesuje, palio paliwem ale przyjemność z jazdy - bezcenna

Trufel

Post autor: Trufel » ndz sie 05, 2012

ja znam sposób aby sprzęt palił mniej , nie jeździć :twisted:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz sie 05, 2012

Trufel pisze:ja znam sposób aby sprzęt palił mniej , nie jeździć :twisted:
albo wozić moto na przyczepce :D

Trufel

Post autor: Trufel » ndz sie 05, 2012

Tez tak mozna :p

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2986
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » pn sie 13, 2012

Po przejechaniu 160 mil wlałem 12,22 l.
Nie przełączałem na rezerwę.
Wychodzi 4,75 l/100 km.
Spokojna jazda solo.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn sie 13, 2012

broda pisze: Spokojna jazda solo.
już od długiego czasu rejestruję spalanie - i jak nic wychodzi mi 4,6
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pn sie 13, 2012

U mnie po czyszczeniu i regulacji gaźnika pali więcej niż wcześniej:/ 5,5 na trasie; 6,5 w mieście

Wiewiur
Posty: 52
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012
Miejscowość: Śmigiel k.Leszna
Motocykl: VN800 Classic ;)
VROC: 0

Post autor: Wiewiur » śr sie 15, 2012

a ja wczoraj na stacji dostałem pozytywne zaskoczenie, miałem przejechane prawie 100km, postanowiłem dotankować do pełna i weszło pod sam korek dokładnie 3,78 ! aż byłem w szoku :oki: ale norma to tak między 4 a 5l.
born to be wild !

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » śr sie 15, 2012

Ja po raz kolejny tym razem podczas wypadu po Mazurach ustaliłem normę dla mojej lalki na poziomie 4,5 l .Przejechałem 1700 km.Zejście do poziomu 3,8 l jest też jak bardziej możliwe i taki wynik osiagnołem ,wymaga to nie zwykle starannego operowania manetka gazu .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr sie 15, 2012

jurekawasaki pisze:Ja po raz kolejny tym razem podczas wypadu po Mazurach ustaliłem normę dla mojej lalki na poziomie 4,5 l .Przejechałem 1700 km.Zejście do poziomu 3,8 l jest też jak bardziej możliwe i taki wynik osiagnołem ,wymaga to nie zwykle starannego operowania manetka gazu .
i prędkość tak do 100 :ok:

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » śr sie 15, 2012

Tak, tak 85 - 90 max .Na pograniczu bezpiecznej (niskich obrotów dla silnika )jazdy między czwartym a piątym biegiem .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr sie 15, 2012

czyli tzw styl "na emeryta" :ok: to właśnie takie najprzyjemniejsze "czoperowate" prędkości

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » śr sie 15, 2012

Z takimi spacerowymi predkosciami mi sie tez najprzyjemniej jezdzi a i spalnie w granicach rozsadku - aczkolwiek nie sprawdzam co tankowanie - ile VN-ek chce tyle mu leje. :D
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 49 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 49 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą