Przebiegi i awarie (VN 800) - ranking

Awatar użytkownika
Rokers
Posty: 56
Rejestracja: pt lis 16, 2012
Miejscowość: Tarnobrzeg
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Przebiegi i awarie (VN 800) - ranking

Post autor: Rokers » pn sty 14, 2013

Mam pomysł - wpisujcie poniżej rok produkcji, ile kilometrów macie przejechane na swoich VN 800 i co do tej pory trzeba było naprawić (nie bierzemy pod uwagę eksploatacji, opony, świece, płyty itd.) tylko awarie i przebiegi (możne znajdziemy VN-a "króla szos" z największym przebiegiem).

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » pn sty 14, 2013

mój powoli dobija do 80tyś (rok96) , kupiłem go 2,5 roku temu jak miał 55tys, zepsuło sie w nim na razie nic :yeee: i mam nadzieje że taki stan utrzyma sie jeszcze przez sporo km :) aczkolwiek chyba będe sie przymierzał do wymiany napędu bo nierówno się wyciągnął i wyregulowac jest ciężko ale póki nie zacznie szarpać zgrzytać i cudować to go ruszać nie będe

Faza
Posty: 388
Rejestracja: pn gru 10, 2012
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Faza » pn sty 14, 2013

Witam , mój vn ma przejechane 60 tyś rok 1999 , kupiłem go dwa miesiące temu więc niewiele mogę o nim powiedziec ale myślę że będzie OK. POZDRO.
Najlepsza Muzyka To Ryk Silnika

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pn sty 14, 2013

Ja przebiegu nie pamiętam i nie mam jak teraz sprawdzić ale jak dobrze kojarzę to coś ok 45-55k km ('96), trzy razy regulowany gaźnik, przez połowę zeszłego sezonu nie chciał palić na drugi gar, wymienione świece, na koniec padł regulator napięcia (też wymieniony na nowy). Ciekawe co przyniesie nowy sezon...

RAFAŁ 17
Posty: 96
Rejestracja: śr wrz 12, 2012
Miejscowość: Zelgniewo/ Hollandia
Motocykl: VN 800 CLASIC
VROC: 35538

Post autor: RAFAŁ 17 » pn sty 14, 2013

Witam, o moim też nie wiele mogę powiedzieć bo mam od trzech miesięcy. Zdążyłem troszkę pojeździć mam coś nakulane 48 tys rok 97. Mam wrażenie że słychać jak stuka zaworek na zimnym , nawet konsultowałem się z mechanikiem powiedział żeby się na razie nie przejmować ale ja w to nie wierzę i dam do regulacji przed sezonem. Więcej na razie nic nie mogę powiedzieć ale już nie długo zabieram moto do Nl więc się okaże co do reszty. :pedzi:

Awatar użytkownika
Mastif
Posty: 206
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Świętochłowice
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: Mastif » czw sty 17, 2013

Moja 800 (rocznik 97) miała coś około 50 tyś, miałem ją przez dwa sezony i nic nie musiałem robić

Wiewiur
Posty: 52
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012
Miejscowość: Śmigiel k.Leszna
Motocykl: VN800 Classic ;)
VROC: 0

Post autor: Wiewiur » czw sty 17, 2013

ja na swoim mam przebiegu jakoś 5tysi :) bo tyle zrobiłem a czy stan licznika był dobry to nie wiem ;p także po tym przebiegu nic się nie dzieje :oki: aaa rocznik 96
born to be wild !

Koziol
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 20, 2010
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 32302

Post autor: Koziol » pt sty 18, 2013

Mój przynajmniej z licznika ma nieco powyżej 50 tys. km. Rok 99. Osobiście zrobiłem nim niecałe 30 tys. Awarie: pęknięcie przewodu paliwowego i padnięte łożysko przedniej piasty.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob lut 02, 2013

W VN 800 regulacja zaworów co 12 tyś, niemniej jednak znalazłem informacje, że warto w tym modelu sprawdzać nieco częściej :ok:
Jakieś 30 tyś (licznikowe) 99 rok, mój pierwszy sezon bez zarzutu :ok:

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » sob lut 02, 2013

Mayones pisze:W VN 800 regulacja zaworów co 12 tyś, niemniej jednak znalazłem informacje, że warto w tym modelu sprawdzać nieco częściej :ok:
Jakieś 30 tyś (licznikowe) 99 rok, mój pierwszy sezon bez zarzutu :ok:
Przepraszam za OT ale z czego wynika ten przebieg 12 tyś. Spotkałem się już z taką opinią osoby która sprowadzała mojego VN ale tęż osoba ta wspominała jak wymieniała łańcuchy rozrządu klientom w tych modelach gdyż rzekomo coś im tam cykało i po wymianie odgłosy pozostały te same. Spotkałem się też z opinią aby nie grzebać niepotrzebnie jak silnik uruchamia się i pracuje bez problemów. Mam punciaka gdzie regulacja zaworów jest też na płytkach i robi się to co 60 tys.

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » sob lut 02, 2013

Podejrzewam że co 12 tys km należy sprawdzić luz zaworowy a regulować jeżeli wymagają takiej potrzeby..... ale żeby nie być gołosłowny to poszukam instrukcji i sprawdzę w tabeli.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob lut 02, 2013

Oczywiście chodzi o sprawdzenie, jeżeli jest w normie to nie ruszamy zaworów.
Czy w moim moto ktoś kiedyś regulował ? pewnie tak, niemniej jednak przy licznikowych 30 tyś, na jednym ze ssących nie było luzu lub był 0,01mm norma - 0,10-0,15 :ok:
W papierologii pisze że co 12 tyś.

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » sob lut 02, 2013

Mayones pisze:W papierologii pisze że co 12 tyś.
dokładnie tak, mi też się obiło o uszy te 12 tys, km
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

BABEK
Posty: 57
Rejestracja: pt lut 03, 2012
Miejscowość: warszawa- wilanów
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: BABEK » sob lut 02, 2013

moim vn zrobiłem 10000tyś. w zeszłym sezonie i nic do roboty tylko napęd a na liczniku ma 36tyś.km oby tak dalej jak szukałem moto to na tym forum dowiedziałem się o vn 800 że super bez problemowy i na pierwszy moto tylko ten, chyba bez powodu tak nie pisali, tylko wsiadać i :pedzi:

used11
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 12, 2012
Miejscowość: opolskie
Motocykl: vn900lt
VROC: 0

Post autor: used11 » śr lut 06, 2013

Tu fajny filmik z vn800 w roli głównej. Gość zmienił silnik jak miał przebieg ok 160.000 km, cały motocykl ma przejechane ok 217.000 km.

http://www.youtube.com/watch?v=y27jcvT3ZaM

Pozdr.

Awatar użytkownika
Seren
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 19, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A Bordo Kawasuka
VROC: 34330

Post autor: Seren » śr mar 13, 2013

a mi w Vn800A na 42000 padł termostat franca jedna
nie dość że drogie w serwisie dziadostwo to jeszcze trzeba na ogół czekać kilka dni

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » śr mar 13, 2013

Mayones pisze: przy licznikowych 30 tyś, na jednym ze ssących nie było luzu lub był 0,01mm norma - 0,10-0,15 :ok:
W papierologii pisze że co 12 tyś.
Ja mam 34tys km (18tys moje) i wymieniłem pierwszą płytkę :) na wydechowym miałem 0,18 (moto bez przeróbek i oryg. wydech). Napęd niedługo muszę wymienić :(
A dlaczego nie piszemy o eksploatacji ( łańcuchy, klocki i opony)? Vulcany się nie psują :ok:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr mar 13, 2013

Mój łańcuch z zębatkami sądzę że jest od nowości, ma z tyłu pełną tarczę, przód z zieloną gumą, na ogniwach pisze 530, w najbardziej rozciągniętym miejscu do serwismaxa brakuje jakieś 4-5mm.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » sob mar 16, 2013

Oryginalny łańcuch (98r) ma nabite na ogniwach EK50MVO.
U mnie żębatka po 32tys nadawała się do kosza, zęby mocno wytarte

Obrazek

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » sob mar 16, 2013

Kdy kupilem moja VN 800 miala 20 tys na lyczniku. Po przejechaniu 100km sie zepsula :) . Nie wiedzialem co sie dzieje. Benzina sie z niego lala a nie moglem odpalic. Naszczescie moj brat mial ten sam problem i powiedzial mi jak z tym dojechac do domu. Problem byl w tym ze jakis brud dostal sie do gaznika. Prawdpopodobnie rdza z baku. Wyczyscilem gaznik i od tej pory zrobilem 2 tys km bez problemu. Zobaczymy co bedzie dalej. Mozna zamontowac dodatkowy filtr paliwa, ale slyszalem o przypadku kdy sie taki filtr zatkal. Najlepiej byloby zdemontowac bak i wyczyscic go.

Oprocz tego to, z silnika sluchac jakies stukanie przy ruszaniu. Prawdopodobnie sa ta zniszczone gumki balancera. Zamierzam je wymienic (kiedys). Podobno to stukanie w tych modelach jest czesto spotykalne, i mozna z tym bez problemu jezdzic. Mam nadzieje ze to prawda :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą