Przebiegi i awarie (VN 800) - ranking
- Rokers
- Posty: 56
- Rejestracja: pt lis 16, 2012
- Miejscowość: Tarnobrzeg
- Motocykl: VN 800 Classic
- VROC: 0
Przebiegi i awarie (VN 800) - ranking
Mam pomysł - wpisujcie poniżej rok produkcji, ile kilometrów macie przejechane na swoich VN 800 i co do tej pory trzeba było naprawić (nie bierzemy pod uwagę eksploatacji, opony, świece, płyty itd.) tylko awarie i przebiegi (możne znajdziemy VN-a "króla szos" z największym przebiegiem).
mój powoli dobija do 80tyś (rok96) , kupiłem go 2,5 roku temu jak miał 55tys, zepsuło sie w nim na razie nic i mam nadzieje że taki stan utrzyma sie jeszcze przez sporo km aczkolwiek chyba będe sie przymierzał do wymiany napędu bo nierówno się wyciągnął i wyregulowac jest ciężko ale póki nie zacznie szarpać zgrzytać i cudować to go ruszać nie będe
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Ja przebiegu nie pamiętam i nie mam jak teraz sprawdzić ale jak dobrze kojarzę to coś ok 45-55k km ('96), trzy razy regulowany gaźnik, przez połowę zeszłego sezonu nie chciał palić na drugi gar, wymienione świece, na koniec padł regulator napięcia (też wymieniony na nowy). Ciekawe co przyniesie nowy sezon...
-
- Posty: 96
- Rejestracja: śr wrz 12, 2012
- Miejscowość: Zelgniewo/ Hollandia
- Motocykl: VN 800 CLASIC
- VROC: 35538
Witam, o moim też nie wiele mogę powiedzieć bo mam od trzech miesięcy. Zdążyłem troszkę pojeździć mam coś nakulane 48 tys rok 97. Mam wrażenie że słychać jak stuka zaworek na zimnym , nawet konsultowałem się z mechanikiem powiedział żeby się na razie nie przejmować ale ja w to nie wierzę i dam do regulacji przed sezonem. Więcej na razie nic nie mogę powiedzieć ale już nie długo zabieram moto do Nl więc się okaże co do reszty.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: czw kwie 12, 2012
- Miejscowość: Jarosław
- Motocykl: VN 900 classic
- VROC: 0
Przepraszam za OT ale z czego wynika ten przebieg 12 tyś. Spotkałem się już z taką opinią osoby która sprowadzała mojego VN ale tęż osoba ta wspominała jak wymieniała łańcuchy rozrządu klientom w tych modelach gdyż rzekomo coś im tam cykało i po wymianie odgłosy pozostały te same. Spotkałem się też z opinią aby nie grzebać niepotrzebnie jak silnik uruchamia się i pracuje bez problemów. Mam punciaka gdzie regulacja zaworów jest też na płytkach i robi się to co 60 tys.Mayones pisze:W VN 800 regulacja zaworów co 12 tyś, niemniej jednak znalazłem informacje, że warto w tym modelu sprawdzać nieco częściej
Jakieś 30 tyś (licznikowe) 99 rok, mój pierwszy sezon bez zarzutu
- Radio
- Posty: 758
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012
- Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 35570
Podejrzewam że co 12 tys km należy sprawdzić luz zaworowy a regulować jeżeli wymagają takiej potrzeby..... ale żeby nie być gołosłowny to poszukam instrukcji i sprawdzę w tabeli.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Tu fajny filmik z vn800 w roli głównej. Gość zmienił silnik jak miał przebieg ok 160.000 km, cały motocykl ma przejechane ok 217.000 km.
http://www.youtube.com/watch?v=y27jcvT3ZaM
Pozdr.
http://www.youtube.com/watch?v=y27jcvT3ZaM
Pozdr.
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Ja mam 34tys km (18tys moje) i wymieniłem pierwszą płytkę na wydechowym miałem 0,18 (moto bez przeróbek i oryg. wydech). Napęd niedługo muszę wymienićMayones pisze: przy licznikowych 30 tyś, na jednym ze ssących nie było luzu lub był 0,01mm norma - 0,10-0,15
W papierologii pisze że co 12 tyś.
A dlaczego nie piszemy o eksploatacji ( łańcuchy, klocki i opony)? Vulcany się nie psują
- jano
- Posty: 127
- Rejestracja: pt cze 22, 2012
- Miejscowość: Krakow - Wieliczka
- Motocykl: VN 800 classic
- VROC: 0
Kdy kupilem moja VN 800 miala 20 tys na lyczniku. Po przejechaniu 100km sie zepsula . Nie wiedzialem co sie dzieje. Benzina sie z niego lala a nie moglem odpalic. Naszczescie moj brat mial ten sam problem i powiedzial mi jak z tym dojechac do domu. Problem byl w tym ze jakis brud dostal sie do gaznika. Prawdpopodobnie rdza z baku. Wyczyscilem gaznik i od tej pory zrobilem 2 tys km bez problemu. Zobaczymy co bedzie dalej. Mozna zamontowac dodatkowy filtr paliwa, ale slyszalem o przypadku kdy sie taki filtr zatkal. Najlepiej byloby zdemontowac bak i wyczyscic go.
Oprocz tego to, z silnika sluchac jakies stukanie przy ruszaniu. Prawdopodobnie sa ta zniszczone gumki balancera. Zamierzam je wymienic (kiedys). Podobno to stukanie w tych modelach jest czesto spotykalne, i mozna z tym bez problemu jezdzic. Mam nadzieje ze to prawda
Oprocz tego to, z silnika sluchac jakies stukanie przy ruszaniu. Prawdopodobnie sa ta zniszczone gumki balancera. Zamierzam je wymienic (kiedys). Podobno to stukanie w tych modelach jest czesto spotykalne, i mozna z tym bez problemu jezdzic. Mam nadzieje ze to prawda
Kto jest online
Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości