Zrób to sam - demontaż zbiornika

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Zrób to sam - demontaż zbiornika

Post autor: BubRb » ndz cze 10, 2012

1. Odkręcamy siedzienie.
Obrazek
2. Odkręcamy osłonę licznika z licznikiem.
Obrazek
3. Odkręcamy linkę licznika.
Obrazek
4. Rozłączyć kostki. Uwaga - NIE PRZEWRACAĆ LICZNIKA -podobno szkodzi.
Obrazek
5. Odczepiamy wężyki - najpierw odpowietrzenie po prawej stronie - uwaga, wężyk jest trzymany jeszcze przez dwie blaszki - trzeba odgiąć.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
6. Odczepiamy wężyki kranika - UWAGA - kranik na ON albo RES.
Obrazek
Obrazek
7.Odkręcamy dwie śruby zbiornika.
Obrazek
Obrazek

Gotowe - no teraz, to już nikt nie powinien mieć obaw :))))))))) Powodzenia.
Ostatnio zmieniony czw kwie 18, 2013 przez BubRb, łącznie zmieniany 1 raz.
Komar 3; Chart; Wigry 2; Suhl KK-150; VN800

VROC #35149

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz cze 10, 2012

:ok:

przyklejam, oby więcej takich solucji
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Trufel

Post autor: Trufel » ndz cze 10, 2012

bardzo ładnie i czytelnie pokazane i omówione :ok: :clap: :clap:

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » ndz cze 10, 2012

A czy Ktos opisze demontaż kranika i jego czyszczenie? Bo u mnie tylko działa na PRI, na ON i Res gaśnie jakby jakiś syf blokował w kraniku...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » pn cze 11, 2012

co prawda nie mam takiego moto ale wielki szacun za chęci i czas poświęcony takiemu poradnikowi. Zainteresowanym na pewno się przyda

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » pn cze 11, 2012

BadGer

Proponuje dział "Zrób to sam - VN800"
a wewnątrz poszczególne posty...
będę robił coś więcej to na pewno dorzucę... :)

Gdzieś tam jest również opisówka, autor: Ogg_v2 pod tytułem: Zrób to sam - kontrola luzów zaworowych... Również VN800 a w wewnątrz dużo innych ciekawych treści - można dorzucić do działu.

Pozdrawiam
Komar 3; Chart; Wigry 2; Suhl KK-150; VN800

VROC #35149

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn cze 11, 2012

jest taki dział - Mechanika - a co ciekawsze artykuły będę przyklejał - a kiedyś, jak już się tego troszkę uzbiera zrobimy encyklopedię
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Rokers
Posty: 56
Rejestracja: pt lis 16, 2012
Miejscowość: Tarnobrzeg
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

....

Post autor: Rokers » śr mar 06, 2013

... i po zdjęciu wężyka paliwowego z kranika, paliwo nie powinno lecieć ze zbiornika ? jak dobrze rozumuję, nie ma opcji OFF (bynajmniej w moim VN 800) czyli na ON nie będzie kapać ani lecieć (bo do otwarcia przepływu potrzebne jest podciśnienie - jak dobrze rozumuję ?)

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Re: ....

Post autor: Shepherd » śr mar 06, 2013

Rokers pisze:... i po zdjęciu wężyka paliwowego z kranika, paliwo nie powinno lecieć ze zbiornika ? jak dobrze rozumuję, nie ma opcji OFF (bynajmniej w moim VN 800) czyli na ON nie będzie kapać ani lecieć (bo do otwarcia przepływu potrzebne jest podciśnienie - jak dobrze rozumuję ?)
Dokładnie tak jak napisałeś/zrozumiałeś, (może się pojawić kilka kropel na 24 h ale bez przesady)
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Rokers
Posty: 56
Rejestracja: pt lis 16, 2012
Miejscowość: Tarnobrzeg
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

.....

Post autor: Rokers » śr mar 06, 2013

... hehe - to oznacza że chyba pękła mi membranka w kraniku, bo jak dziś zdjąłem wężyk to leci z kranika ciurkiem...

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr mar 06, 2013

Jak leci ciurkiem,a nie kapało Ci pod filtr powietrza to dziwne u mnie kapało poooowoli a jednak przez nockę sporo paliwa wyciekało mi spod filtra, jeżeli taka uszczelka kranika w kształcie "gęby" nie jest pęknięta czy cuś to spróbuj ją odwrócić mi taka operacja pomogła przestało kapać i 100 zł za zestaw naprawczy w kieszeni :ok:

Awatar użytkownika
Rokers
Posty: 56
Rejestracja: pt lis 16, 2012
Miejscowość: Tarnobrzeg
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

....

Post autor: Rokers » czw mar 07, 2013

... a widzisz, masz rację filtr powietrza na dole mokrawy, stary jak wyjmowałem był morky, założyłem nowy, wiele nie pojeździłem i też jest nieco paliwa we wkładzie na dole - może faktycznie ta uszczelka tylko, pospieszyłem się za bardzo i wczoraj wieczorem kupiłem zestaw naprawczy... trudno - spuszczę paliwo i zmienię, dzięki.

Awatar użytkownika
Seren
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 19, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A Bordo Kawasuka
VROC: 34330

Post autor: Seren » czw mar 07, 2013

Super poradnik! pełna profeska :)

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » sob mar 09, 2013

Po ściągnięciu pokrywy filtra powietrza w dolnej części pokrywy zauważyłem śladową ilość oleju ,czy to normalne ??

Pendejo
Posty: 24
Rejestracja: pn lip 07, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN800B
VROC: 0

Post autor: Pendejo » pn lip 07, 2014

To normalne, że z wężem paliwa z kranika wyszła mosiężna tulejka? Żadnego oringa tam nie ma i obawiam się, że po złożeniu teraz będzie mi cieknąć tamtędy.

Maciek
Posty: 28
Rejestracja: wt lip 25, 2017
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic - 1998
VROC: 0

Post autor: Maciek » pn mar 26, 2018

Opis - mistrzostwo świata :)

Awatar użytkownika
Yoo!
Posty: 53
Rejestracja: wt wrz 26, 2017
Miejscowość: Chorzów
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Yoo! » czw kwie 19, 2018

Dzięki za poradnik, przyda się przy wymianie linki ssania. Dzisiaj odkręciłem środkową śrubę i myślałem, że to wszystko i ciągnę jak głupi :)
:pada:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 35 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 35 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą