VN 800 Classic - cewka i kable w/n jak sprawdzić?

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

VN 800 Classic - cewka i kable w/n jak sprawdzić?

Post autor: biggus » ndz kwie 14, 2013

Witam,

Czy orientuje się ktoś z forum czy można jakoś sprawdzić w warunkach domowych przewody w/n i cewki zapłonowe - czy mają przejście odpowiednie napięcia, rezystancje?

Jak tak to proszę o podpowiedz jak to należy zrobić?

Pozdrawiam
biggus
Paweł
VN 800 Classic

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz kwie 14, 2013

Wszystko powinieneś znaleźć w instrukcji serwisowej, a instrukcję znajdziesz w necie.... czyżbyś nie miał iskry na jednym z garów ??
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: biggus » ndz kwie 14, 2013

Iskra jest, tylko zbyt często zalewa mi świece i są praktycznie do wyrzucenia.
Może właśnie przewody bądz ta cewka dlatego pytam.

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz kwie 14, 2013

A może gaźnik do regulacji i obowiązkowo regulacja poziomu paliwa.... to znaczy ja bym od tego zaczął skoro iskra jest.....
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz kwie 14, 2013

W jakich okolicznościach zalewa ?

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: biggus » ndz kwie 14, 2013

Najczęściej przy odpaleniu przy zimnym silniku.

Ale moje pytanie jest jak sprawdzić kable w/n i cewkę?

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz kwie 14, 2013

Nie mam pojęcia jak to sprawdzić profesjonalnie, ja sprawdzałem tylko przykładając świecę w fajce do cylindra, iskra skakała aż miło, co do 800tki to ostrożnie ze ssaniem jeżeli już jest potrzebne to tak do połowy wyciągnąć, ponoć 800 tki lubią się zalewać(tak czytałem będąc na kupnie motocykla) ;)

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » ndz kwie 14, 2013

Mayones pisze:ja sprawdzałem tylko przykładając świecę w fajce do cylindra,
Przypominają mi się czasy motorynki, WSK'i i MZ'ki, Ale pomysł zawsze jakiś, biggus, spróbuj sugestii kolegi Mayones'a, może akurat,
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz kwie 14, 2013

Ja miałem problem z kablem do świeczki do drugiego cylindra i tym właśnie staroświeckim sposobem doszedłem do wniosku że trzeba wymienić kabel na nowy i teraz jest :ok:
PS uwaga tylko bo kopie :antlers:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 49 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 49 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą