vn 800 -PRZEDNIE KOŁO

Jacawroc
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 20, 2013
Miejscowość: wrocław
Motocykl: vn800
VROC: 0

vn 800 -PRZEDNIE KOŁO

Post autor: Jacawroc » czw cze 20, 2013

WITAM SERDECZNEI
ZAZNACZAM, ZE JESTEM TU NOWY I NIE DOSZUKAŁEM SIĘ JESZCZE ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE MNIE PYTANIE;
CZY PRZEDNIE KOŁO W VN 800 CUSTOM - 19 CALI MOGĘ ZMIENIC NA 16 CALI OD VN 800 CLASSIC?
CZY SĄ JAKIEŚ RÓŻNICE?
BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA ODPOWIEDŻ NO I JĘSLI KTOS MA DO SPRZEDANIA PRZENIE KOŁO OD CLASSICA TO JESTEM ZAINTERESOWANY
PZDR

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » czw cze 20, 2013

Wszystko można tylko 16 cali ma szerszą felgę, mniejszy rozmiar, błotnik który masz będzie prawdopodobnie za wąski ale najważniejsze to czy zacisk hamulcowy jest na tej samej wysokości...... lecz zapomnij że kupisz w dobrej cenie przednie koło do Classica :p ja szukałem 6 miesięcy i w końcu poddałem się..... zamówiłem nową felgę i będę przekładał..... jest jedna sztuka na alledrogo ale cena zwala z nóg bo kosztuje 1750 zł za kilkuletnią używkę, na dodatek ma małe boczne bicie :thumbdown:
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt cze 21, 2013

Na pewno zacisk customa ma inne klocki niż classica, i czy otwory na blotnik w goleniach są te same ?
najlepiej postawić classic obok customa i na żywca popatrzeć pomierzyć, ewentualnie kupić felgę i szprychy...

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt cze 21, 2013

Albo prościej porównać części można jeszcze tu http://www.ronayers.com/Motorcycle-C22861.aspx
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » pt cze 21, 2013

Fakt, zapomniałem Wojtek o Ronayers`ie, to najlepsze rozwiązanie, wystarczy popatrzeć na katalogowe oznakowanie danej części w obu modelach i sprawa załatwiona, numer ten sam - pasuje, inny numer - nie pasuje....... tylko czy warto dokonywać takich zmian ??

Jacawroc, pamiętaj że zmieniając błotnik musisz zmienić również blachę która go trzyma (jakby co to mam taką używkę) a co ze szklankami na lagach ?? montujesz czy zostawiasz tak jak jest ??
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Jacawroc
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 20, 2013
Miejscowość: wrocław
Motocykl: vn800
VROC: 0

Post autor: Jacawroc » ndz cze 23, 2013

dzięki wszystkim za podpowiedzi. dodam, ze dopiero jestem na początku kolejnego projektu a efekt jaki chciałbym uzyskać przedstawia zdjecie;
http://www.google.pl/search?hl=pl&site= ... B640%3B330

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » ndz cze 23, 2013

Jaca.... ale czy zdjęcie jakie nam prezentujesz to bober zrobiony na bazie VN800 Classic a nie na VN800 Custom ??? mam takie wrażenie......

Jacawroc
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 20, 2013
Miejscowość: wrocław
Motocykl: vn800
VROC: 0

Post autor: Jacawroc » pn cze 24, 2013

pierwszy raz posiadam vn 800 i to jest zblizony efekt.
gdzie moge uzyskać dokłade różnice pomiędzy classic i custom?

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » pn cze 24, 2013

Wszystko wskazuje że jednak na bazie Customa ponieważ obie wersje różnią się przednim kołem, i błotnikami, tu widać że z Classica jest tylko przednie koło, tylny błotnik jest robiony lub zaadoptowany z innego motonga, przedniego brak, brak szklanek......
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pn cze 24, 2013

Jak chcesz mieć bobbera z grubym kołem to kupujesz classica, i ta wersja najcześciej jest bazą przeróbek.
Zaglądałeś już na:
http://www.kawasakimotorcycle.org/forum ... write-ups/
masz opisy i zdjęcia kilku projektów :ok:

Jacawroc
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 20, 2013
Miejscowość: wrocław
Motocykl: vn800
VROC: 0

Post autor: Jacawroc » pn cze 24, 2013

do Pantini - zgadza się tylko, ze udało mi się dostać w doskonalej cenie z uszkodzona przednią felgą customa od pierwszego właściciela z przebiegiem 8 tyś. i dlatego zdecydowałem się na zakup
myślisz, ze będzie problem z zamiana kół?
będę wdzięczny za podpowiedz
.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » wt cze 25, 2013

ja bym kupił obręcz 16, szprychy i zrobił nowe koło na starej piaście, nie wiem jak z tym zaciskiem. Musisz się upewnić czy się zmieści.

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt cze 25, 2013

Pantani pisze:ja bym kupił obręcz 16, szprychy i zrobił nowe koło na starej piaście, nie wiem jak z tym zaciskiem. Musisz się upewnić czy się zmieści.
Spory wydatek, ale jakby co to zamawiaj u naszego forumowego kolegi Zeusa, ja dwa tygodnie temu zamawiałem właśnie taką obręcz i kilkanaście szprych i Wojtka oferta jest bdb ofertą, tyle że ja z innego powodu wymieniam obręcz :)
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Jacawroc
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 20, 2013
Miejscowość: wrocław
Motocykl: vn800
VROC: 0

Post autor: Jacawroc » wt cze 25, 2013

Radio, Mariusz
a czy jak zmienie koło na 16 cali to czy nie obniży się przód.
czy kąt główki ramy w classicu i customie jest taki sam.
gdzie mogę znaleźć różnice?
czy tylko rozni się kołem z przodu i szkalankami na lagach?

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt cze 25, 2013

Aby być pewnym na 100% napisz do Wojtka, czyli naszego forumowego kolegi znanego pod nickiem Zeus, przy odrobinie wolnego czasu sprawdzi czy są różnice i ewentualnie jakie, możesz również sam sprawdzić na tej stronie http://www.ronayers.com/Motorcycle-C22861.aspx
Według mnie przód nie powinien się obniżyć ponieważ zobacz jaka jest opona od Customa, a jaka od Classica, chodzi o wysokość opony, odnośnie kąta główki to nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że jest taki sam.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą