Strzelanie w gaźnik VN800
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Jak Ci cieknie z tego otworku w gaźniku to sprawdź czy kranik trzyma, ogólnie VN 800 lubi się zalać , jeżeli odpalasz na ssaniu to wyciąg go tak do połowy tylko, jak już zapali to możesz nieco podciągnąć dla zwiększenia obrotów, ja raczej zapalam bez ssania i nie ma problemu, jak ssanie to bez manetki raczej
Jak dobrze zrozumiałem na końcu węzyka wychodzącego z dolnej części obudowy filtra masz zaślepkę, a powinien być mały zbiorniczek...
Jak dobrze zrozumiałem na końcu węzyka wychodzącego z dolnej części obudowy filtra masz zaślepkę, a powinien być mały zbiorniczek...
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Wczoraj zdjąłem wężyki z kranika i kranik trzyma . Brak plam na szmatce , silniku i podłodze . Zdjęcia zrobione później wstawię . a jeżeli chodzi o poziom paliwa to jeszcze nie sprawdzałem tylko dlaczego czasem jest wszystko ok a czasem zalewa cały filtr . Teraz nie wiem czy po wysuszeniu mogę go z powrotem założyć czy nowy znowu kupować co prawda filtr suchy już jest ale czuć paliwem .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Cieknie z tego otworu zaznaczonego na zdjęciu, tak że spód gumowej uszczelki jest ciągle mokry (na zdj. jest suche bo wytarłem)
Cieknie po tym wężyku i również go wypełnia. Na jego końcu nie ma zbiorniczka, jest zatyczka
A tak wygląda filtr po próbie odpalania
A oto pacjent
Cieknie po tym wężyku i również go wypełnia. Na jego końcu nie ma zbiorniczka, jest zatyczka
A tak wygląda filtr po próbie odpalania
A oto pacjent
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Proponuje zdjąć wężyk z kranika albo podpiąć kawałek innego i do jakiegoś naczynia go wsadzić najlepiej z kartonem na dnie(będzie plama jak już paliwo wyparuje) lub kartonik między gary tak żeby pod kranikiem był kawałek tego kartonu i zobaczyć czy kranik trzyma jak należy. U mnie minimalnie kapało z kranika na kartonie dosłownie kilka kropelek co nie przeszkadzało żeby za całą nockę zalać mi pół obudowy filtra. Jak wykluczysz na 100% kranik to możesz szukać dalej.
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Jutro po pracy tak zrobię ale i tak zdemontuję gaźnik bo korci mnie to gniazdo w które wchodzi iglica . Kranik raczej jest ok bo to zalewanie filtra dzieje się przy pracującym silniku i gdy zdejmuję obudowę to centralnie tryska paliwo z otworu zaznaczonego na zdjęciu . Gdy moto stoi parę dni to żadnych wycieków nie ma .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Test na kartonik zrobiony, kranik nie cieknie. Po wymontowaniu gaźnika zauważyłem ze brak mi tej śrubki, zaznaczonej czerwonym kółeczkiem na zdjęciu. Czy jest ona potrzebna?
Na schemacie gaźnika podanego stronę wcześniej nie mogę się dopatrzeć tej śrubki lub dyszy, nie wiem co to jest
Na schemacie gaźnika podanego stronę wcześniej nie mogę się dopatrzeć tej śrubki lub dyszy, nie wiem co to jest
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Wychodzi na to ze musze u nas jeszcze raz rozebrac gaznik i sprawdzic te polaczenia. U nas po wymianie wydechu na zwykly i powrocie z regulacja do ustawien fabrycznych 1.75 zaczal strzelac na zimnym i poki sie troche nie nagrzeje gasnie, dlawi sie przy probie ruszenia. U nas strzela w gaznik nie wydech.
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/
http://on2wheelswithlove.com/
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
To ja podepne sie pod temat. W moim VN 1500 strzela w kominy gdy schodze z wysokich obrotow wali jak z kalacha wydechy wymienilem na wolne przy gazniku nic nie grzebalem. Co to moze byc? I jeszcze jeden problem na wysokich obrotach nie dzialaja kierunki kiedy zejde na wolne obroty dzialaja bez zarzutow. Pomoze ktos? W tych dwoch sprawach.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
Kto jest online
Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości