Plama paliwa po zgaszeniu motocykla

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » wt maja 29, 2012

a może zatkał się tylko węzyk od filtra??

a co metalicznego dźwięku (zakłądam, ze po prawej stronie) to juz było na forum - wewnętrzna rura kolektora wydechowego przedniego cylindra.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » wt maja 29, 2012

Badger, gaźnik załatwiony - był podobno mega brudny, mechnik powiedział ze wyglądał jakby nigdy nie był otwierany.
Tutaj - z grila, coś dla Ciebie ;)

Co do metalicznego dźwieku, to nie wydech, znaczy nie wiem czy wydech ale nie po prawej stronie, tylko raczej po lewej albo na srodku, jakby latała jakaś podkładka. Bak sie telepie na boki, nie sam z siebie ale moge go ruszać reką, moze panowie mechanicy, nie dokrecili mi baku?

Albo coś od sprzegła, bo widocznie coś mi regulowali a zapomnieli powiedziec, klamka sprzegła chodzi inaczej, moge do końca nacisnac i jakby lżej chodziła.

Sprawdze sobie to wieczorem, jak moto wróci do garazu, bo dziś jeździ Kinga.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » wt maja 29, 2012

bak trochę luzu ma, trzyma się praktycznie na jednej śrubie i to na osi więc się może ruszać.

a co jeszcze?? nie wiem :(

za zdjęcia dziękuję w imieniu Zosi i swoim ;)
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » wt maja 29, 2012

Jak się bak buja i coś jakby dzwoni to należało by sprawdzić czy mechanicy nie zgubili przypadkiem takich 2 gum podtrzymujących bak po obu stronach ramy [numery czesci 92075 - wziołem ze schematu VN800 z 2002 roku] i czy gumy przy mocowaniu baka do ramy [tam gdzie śruby trzymają bak do ramy] nie są naderwane ... u mnie właśnie tak było :(
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt lut 12, 2013

crazytomi pisze:
Ruda pisze:Zawieszony pływak?
Sprawdź skąd Ci cieknie, będzie widać zacieki - mi się ostatnio zawiesił po tankowaniu, odpaliłem spod dystrybutora ale zgasł, później załapał i znów zgasł a pod moto plama paliwa, lało się z tylnego wahacza nawet. Jeśli to pływak to możesz mieć też spod filtra powietrza wyciek oraz tą rurką co piszesz. Ja zdemontowałem osłonę filtra powietrza, następnie ten plastik odchyliłem (wchodzi na gaźnik gumową uszczelką ze sprężyną obciskającą) i odkręciłem koreczek spustowy z komory pływakowej, spuszczając paliwo, postukałem w gaźnik i skręciłem wszystko, pomogło.
czy ten kranik do spuszczania paliwa to taki mały dynks pionowo w dół ze śrubka imbusową ? właśnie stamtąd mi poooowwwoooli kapie paliwo, i jeszcze z tych dwóch małych otworków w gaźniku od strony filtra nieco przecieka tak że filterek był dolem wilgotny, co radzicie ?
kilka dni wcześniej miałem zdjęte przewody z filta i kraniku paliwa.

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » czw wrz 04, 2014

Troszke ponad dwa lata i chyba znowu gaznik do czyszczenia, a juz sie cieszylam ze taka fajna pogoda i sobie pojezdze :wall:

Dokladnie te same objawy, rano odpalil na ssaniu, a potem po nagrzaniu jak stanelam pod praca to zgasl i nie chcial trzymac obrotow na cieplym, po chwili plama paliwa pod motocyklem, paliwo lecialo z wezyka przelewowego z gaznika.

Tym razem wiem juz jak zdjac i regulowac gaznik bez sciagania baku, trening czyni mistrza.
Chyba pora pomyslec o wtrysku...
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » czw wrz 04, 2014

Ruda pisze:paliwo lecialo z wezyka przelewowego z gaznika.
Miałem ten objaw jak wyjeździłem paliwo do zera i się pływak "zawiesił" przez jakieś zanieczyszczenia z baku :) Pomogło lekkie postukanie w komorę pływaka i przedmuchanie którejś z dysz - wszystko bez demontażu gaźnika :)

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » czw wrz 04, 2014

Ryffka, ale czym dmuchales, ze tak zapytam :) sprezone powietrze z puszki, kompresor?
Jeszcze nie zdecydowalam czy sama tam zajrze czy oddam do mechanika...

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » czw wrz 04, 2014

No akurat wtedy ratowali mnie mechanicy z serwisu Hondy bo w pobliżu na stacji miałem awarię. Użyli kompresora oczywiście :) Teraz już dokładnie nie pamiętam bo to było z 5 lat temu, ale cała operacja odbyła się w 15 minut.
A czy po przestygnięciu moto dalej wyrzuca paliwo przelewem po odpaleniu?

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » czw wrz 04, 2014

Ryffka, sprawdze w porze lunchu twoje pytanie, ale jak moto jest odpalone to nie leci dolem paliwo, jest spalane, tylko jak zatrzymam silnik, wtedy nadmiar odplywa. Tak bylo ostatnio przynajmniej.
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » czw wrz 04, 2014

W odpowiedzi na pytanie, na zimnym nie przelewa paliwa, po powrocie do domu juz byl raczej cieply, tez nie przelewal ale tez nie trzyma wolnych obrotow kompletnie, sruba od wolnych obrotow na zewnatrz obudowy filtra kompletnie nie reaguje na regulacje.

No to bede rozbierac i czyscic :)

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » ndz wrz 07, 2014

Poprawka, sruba na zewnatrz obudowy filtra, to sruba od regulacji obrotow :)

Gaznik, rozkrecony i wyczyszczony. Znalazlam bardzo duze zabrudzenia w komorze plywakowej, wiec to pewnie one byly przyczyna, przy okazji wyczyscilam caly gaznik, sprawdzilam stan membran, wiec oplacalo sie go otwierac.

Dla tych co tego nie robili a chcieliby zrobic, to wiecej jest roboty z wyciaganiem i wkladaniem gaznika niz z jego rozkrecaniem i czyszczeniem. :)

Przypuszczam ze bede musiala jeszcze go troche podregulowac, ksiazka serwisowa mowi ze powinien miec az 1300 obrotow wersja US, nie odpala teraz bez dodania gazu, wczesniej odpal bez dodawania gazu na manetce...
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/

Duch

Post autor: Duch » ndz wrz 07, 2014

hmmm :scrach: to może filtr paliwa montnij, być może w baku zbiera się "rdza"

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » ndz wrz 07, 2014

Duch, w baku jest niby cos co ma sluzyc za filtr paliwa, jest z tak drobnej siatki ze nie wiem jakim cudem taki mega paproch sie dostal do gaznika...

Bak na bank jest do czyszczenia, chyba zrobie to prz okazji malowania.

Dodatkowy filtr paliwa pewnie tez by byl jakims rozwiazaniem, zwlaszcza taki w szklanej obudowie, widac by bylo czy brudny czy nie a koszta nie wielkie.

Tylko jak taki syf sie przedostal do gaznika przez filtr z baku? to wygladalo jak kawalek lakieru z baku :/
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » ndz wrz 07, 2014

Dobra, juz wiem skad taki syf dostal sie do gaznika... Moja wina, nie przelaczylam na RES tylko na PRI ostatnio jak mi sie paliwo skonczylo, a tutaj jest wyjasnienie jak dziala filtra siedzacy na kraniku.

https://www.youtube.com/watch?v=xUfrvwKQGmc
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/

Duch

Post autor: Duch » ndz wrz 07, 2014

w poprzedniej maszynie jaką miałem też vn800 miałem fabryczny filtr w baku ale obejrzeli go w "PM MOTOR" i stwierdzieli (pokazali) jak bardzo pokiereszonany był filtr i założyli dodatkowy a tam widziałem jak zbierają się syfy

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą