Plama paliwa po zgaszeniu motocykla
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
a może zatkał się tylko węzyk od filtra??
a co metalicznego dźwięku (zakłądam, ze po prawej stronie) to juz było na forum - wewnętrzna rura kolektora wydechowego przedniego cylindra.
a co metalicznego dźwięku (zakłądam, ze po prawej stronie) to juz było na forum - wewnętrzna rura kolektora wydechowego przedniego cylindra.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Badger, gaźnik załatwiony - był podobno mega brudny, mechnik powiedział ze wyglądał jakby nigdy nie był otwierany.
Tutaj - z grila, coś dla Ciebie
Co do metalicznego dźwieku, to nie wydech, znaczy nie wiem czy wydech ale nie po prawej stronie, tylko raczej po lewej albo na srodku, jakby latała jakaś podkładka. Bak sie telepie na boki, nie sam z siebie ale moge go ruszać reką, moze panowie mechanicy, nie dokrecili mi baku?
Albo coś od sprzegła, bo widocznie coś mi regulowali a zapomnieli powiedziec, klamka sprzegła chodzi inaczej, moge do końca nacisnac i jakby lżej chodziła.
Sprawdze sobie to wieczorem, jak moto wróci do garazu, bo dziś jeździ Kinga.
Tutaj - z grila, coś dla Ciebie
Co do metalicznego dźwieku, to nie wydech, znaczy nie wiem czy wydech ale nie po prawej stronie, tylko raczej po lewej albo na srodku, jakby latała jakaś podkładka. Bak sie telepie na boki, nie sam z siebie ale moge go ruszać reką, moze panowie mechanicy, nie dokrecili mi baku?
Albo coś od sprzegła, bo widocznie coś mi regulowali a zapomnieli powiedziec, klamka sprzegła chodzi inaczej, moge do końca nacisnac i jakby lżej chodziła.
Sprawdze sobie to wieczorem, jak moto wróci do garazu, bo dziś jeździ Kinga.
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
bak trochę luzu ma, trzyma się praktycznie na jednej śrubie i to na osi więc się może ruszać.
a co jeszcze?? nie wiem
za zdjęcia dziękuję w imieniu Zosi i swoim
a co jeszcze?? nie wiem
za zdjęcia dziękuję w imieniu Zosi i swoim
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Jak się bak buja i coś jakby dzwoni to należało by sprawdzić czy mechanicy nie zgubili przypadkiem takich 2 gum podtrzymujących bak po obu stronach ramy [numery czesci 92075 - wziołem ze schematu VN800 z 2002 roku] i czy gumy przy mocowaniu baka do ramy [tam gdzie śruby trzymają bak do ramy] nie są naderwane ... u mnie właśnie tak było
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
czy ten kranik do spuszczania paliwa to taki mały dynks pionowo w dół ze śrubka imbusową ? właśnie stamtąd mi poooowwwoooli kapie paliwo, i jeszcze z tych dwóch małych otworków w gaźniku od strony filtra nieco przecieka tak że filterek był dolem wilgotny, co radzicie ?crazytomi pisze:Sprawdź skąd Ci cieknie, będzie widać zacieki - mi się ostatnio zawiesił po tankowaniu, odpaliłem spod dystrybutora ale zgasł, później załapał i znów zgasł a pod moto plama paliwa, lało się z tylnego wahacza nawet. Jeśli to pływak to możesz mieć też spod filtra powietrza wyciek oraz tą rurką co piszesz. Ja zdemontowałem osłonę filtra powietrza, następnie ten plastik odchyliłem (wchodzi na gaźnik gumową uszczelką ze sprężyną obciskającą) i odkręciłem koreczek spustowy z komory pływakowej, spuszczając paliwo, postukałem w gaźnik i skręciłem wszystko, pomogło.Ruda pisze:Zawieszony pływak?
kilka dni wcześniej miałem zdjęte przewody z filta i kraniku paliwa.
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Troszke ponad dwa lata i chyba znowu gaznik do czyszczenia, a juz sie cieszylam ze taka fajna pogoda i sobie pojezdze
Dokladnie te same objawy, rano odpalil na ssaniu, a potem po nagrzaniu jak stanelam pod praca to zgasl i nie chcial trzymac obrotow na cieplym, po chwili plama paliwa pod motocyklem, paliwo lecialo z wezyka przelewowego z gaznika.
Tym razem wiem juz jak zdjac i regulowac gaznik bez sciagania baku, trening czyni mistrza.
Chyba pora pomyslec o wtrysku...
Dokladnie te same objawy, rano odpalil na ssaniu, a potem po nagrzaniu jak stanelam pod praca to zgasl i nie chcial trzymac obrotow na cieplym, po chwili plama paliwa pod motocyklem, paliwo lecialo z wezyka przelewowego z gaznika.
Tym razem wiem juz jak zdjac i regulowac gaznik bez sciagania baku, trening czyni mistrza.
Chyba pora pomyslec o wtrysku...
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/
http://on2wheelswithlove.com/
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Ryffka, sprawdze w porze lunchu twoje pytanie, ale jak moto jest odpalone to nie leci dolem paliwo, jest spalane, tylko jak zatrzymam silnik, wtedy nadmiar odplywa. Tak bylo ostatnio przynajmniej.
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/
http://on2wheelswithlove.com/
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Poprawka, sruba na zewnatrz obudowy filtra, to sruba od regulacji obrotow
Gaznik, rozkrecony i wyczyszczony. Znalazlam bardzo duze zabrudzenia w komorze plywakowej, wiec to pewnie one byly przyczyna, przy okazji wyczyscilam caly gaznik, sprawdzilam stan membran, wiec oplacalo sie go otwierac.
Dla tych co tego nie robili a chcieliby zrobic, to wiecej jest roboty z wyciaganiem i wkladaniem gaznika niz z jego rozkrecaniem i czyszczeniem.
Przypuszczam ze bede musiala jeszcze go troche podregulowac, ksiazka serwisowa mowi ze powinien miec az 1300 obrotow wersja US, nie odpala teraz bez dodania gazu, wczesniej odpal bez dodawania gazu na manetce...
Gaznik, rozkrecony i wyczyszczony. Znalazlam bardzo duze zabrudzenia w komorze plywakowej, wiec to pewnie one byly przyczyna, przy okazji wyczyscilam caly gaznik, sprawdzilam stan membran, wiec oplacalo sie go otwierac.
Dla tych co tego nie robili a chcieliby zrobic, to wiecej jest roboty z wyciaganiem i wkladaniem gaznika niz z jego rozkrecaniem i czyszczeniem.
Przypuszczam ze bede musiala jeszcze go troche podregulowac, ksiazka serwisowa mowi ze powinien miec az 1300 obrotow wersja US, nie odpala teraz bez dodania gazu, wczesniej odpal bez dodawania gazu na manetce...
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/
http://on2wheelswithlove.com/
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Duch, w baku jest niby cos co ma sluzyc za filtr paliwa, jest z tak drobnej siatki ze nie wiem jakim cudem taki mega paproch sie dostal do gaznika...
Bak na bank jest do czyszczenia, chyba zrobie to prz okazji malowania.
Dodatkowy filtr paliwa pewnie tez by byl jakims rozwiazaniem, zwlaszcza taki w szklanej obudowie, widac by bylo czy brudny czy nie a koszta nie wielkie.
Tylko jak taki syf sie przedostal do gaznika przez filtr z baku? to wygladalo jak kawalek lakieru z baku :/
Bak na bank jest do czyszczenia, chyba zrobie to prz okazji malowania.
Dodatkowy filtr paliwa pewnie tez by byl jakims rozwiazaniem, zwlaszcza taki w szklanej obudowie, widac by bylo czy brudny czy nie a koszta nie wielkie.
Tylko jak taki syf sie przedostal do gaznika przez filtr z baku? to wygladalo jak kawalek lakieru z baku :/
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/
http://on2wheelswithlove.com/
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Dobra, juz wiem skad taki syf dostal sie do gaznika... Moja wina, nie przelaczylam na RES tylko na PRI ostatnio jak mi sie paliwo skonczylo, a tutaj jest wyjasnienie jak dziala filtra siedzacy na kraniku.
https://www.youtube.com/watch?v=xUfrvwKQGmc
https://www.youtube.com/watch?v=xUfrvwKQGmc
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/
http://on2wheelswithlove.com/
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości