Problem z tylnym amortyzatorem VN 800 Drifter

Awatar użytkownika
Ozzy
Posty: 113
Rejestracja: wt sty 29, 2013
Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
VROC: 0

Problem z tylnym amortyzatorem VN 800 Drifter

Post autor: Ozzy » wt lip 16, 2013

Od czasu kiedy kupiłem swój motocykl tylny amortyzator wydawał mi się jakiś słabszy ale teraz wydaje mi się że zbliża się jego koniec.
Jak jadę z pasażerem to jest w miarę ok ale zdarza się, że podskakuje na nierównościach, natomiast gdy jadę sam mam wrażenie że pracuje już tylko na samej sprężynie.
Moja pytanie brzmi, cz tego typu amortyzator się w jakiś sposób regeneruje czy zostaje mi już tylko kupno nowego?
Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » śr lip 17, 2013

ktoś na forum pisał o regeneracji amorków ale czy gazowych nie wiem....b61.

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr lip 17, 2013

na pewno się go regeneruje bo kiedyś (rok czy dwa lata temu) widziałem na tym forum , ktoś miał do sprzedania taki amor po regeneracji za 3 stówki

Awatar użytkownika
Ozzy
Posty: 113
Rejestracja: wt sty 29, 2013
Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
VROC: 0

Post autor: Ozzy » śr lip 17, 2013

Szukałem o regeneracji ale jakoś nie mogę nic znaleźć :( :wall:
Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr lip 17, 2013

centralne amortyzatory motocyklowe – wszystkie typy, również nierozbieralne.
http://www.nagengast.pl/www/regeneracja ... torow.html - Gdańsk

jak nie na forum to zerknij w góógla :ok:

a tu forumowy ten za 300 http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... egeneracja

Awatar użytkownika
Ozzy
Posty: 113
Rejestracja: wt sty 29, 2013
Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
VROC: 0

Post autor: Ozzy » pn sty 19, 2015

Amor poszedł na regenerację do Gdańska, zobaczymy jak to wyjdzie w efekcie końcowym i finansowym.
Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn sty 19, 2015

Jak kojarzę to kilka mies temu podali mi cenę około 5 stów...

Awatar użytkownika
Ozzy
Posty: 113
Rejestracja: wt sty 29, 2013
Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
VROC: 0

Post autor: Ozzy » wt sty 20, 2015

Mi policzyli 400 zł za robotę, tydzień czekania i dwa lata gwarancji więc myślę, że to się opłaca.
Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...

Żabol
Posty: 390
Rejestracja: ndz paź 28, 2012
Miejscowość: zabrze
Motocykl: vulcan 750,roadstar silverado 1600
VROC: 0

Post autor: Żabol » śr sty 21, 2015

a tak z ciekawości nowy ile kosztuje?

Awatar użytkownika
Ozzy
Posty: 113
Rejestracja: wt sty 29, 2013
Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
VROC: 0

Post autor: Ozzy » czw sty 22, 2015

Żabol pisze:a tak z ciekawości nowy ile kosztuje?
Nawet nie chcę wiedzieć, nie stać mnie na pewno więc wolę zregenerować.
Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw sty 22, 2015

Albo dorwać młodszy z bandita 600 ;)

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pt sty 23, 2015

Lub z VN900
Nie wiem ile jest miejsca w Drifterze, ale do Classica wchodzi bez żadnych przeróbek i sprawuje się doskonale.
Choć z drugiej strony też regenerowałem w Nagengascie cieknący amorek do VN1600 i (tfu, tfu) jak na razie jest ok.
Jestem ciekaw jak wyjdzie, bo mam wrażenie, że amorek w VN800 fabrycznie jest trochę za słaby do pełnego obciążenia tego motocykla
:ok:

Awatar użytkownika
Ozzy
Posty: 113
Rejestracja: wt sty 29, 2013
Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
VROC: 0

Post autor: Ozzy » sob sty 24, 2015

Przy okazji regeneracji poprosiłem aby był nieco twardszy od takiego jak powinien być w standardzie, zobaczmy jak to będzie się sprawowało, bo jedno co teraz mogę powiedzieć to poprzednio jazda przypominała pływanie w galaretce :razz:
Choć z drugiej strony też nie mało ważę :D
Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...

DonJano
Posty: 11
Rejestracja: wt mar 30, 2021
Motocykl: Vulcan800

Re: Problem z tylnym amortyzatorem VN 800 Drifter

Post autor: DonJano » czw cze 03, 2021

Wymiana na model z bandita 600, mało kosztowna , a zmienia motocykl i jego prowadzenie jak należy. Ps. Dziękuje panowie ze tego tu się dowiedziałem i za 50zl se go wmontowałem

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą