moje spostrzerzenie

Duch

Post autor: Duch » śr maja 15, 2013

dziś troche z innej beczki i od razu przestroga: rano miałem troche za dużo stresu w sądzie, trzy godziny póżniej miałem wieść żone do pracy na 14-00, przyszedł czas, jedziemy, w połowie drogi czuje jak moja ściska mnie udami, instynktownie zwolniłem i słusze jak się :tube: "TAM BYŁO CZERWONE" nagle zobaczyłem wielki biały autobus z lewej strony w odległości metra :boje: zaczeło do mnie dochodzić stare porzekadło "NIE BIERZ KŁOPOTÓW POD KASK" a w duchu "ty kur** idioto @#$%!@$#% zbastuj nie jedziesz sam"


dziś po raz kolejny przekonałem się, co znaczy życie

Duch

Post autor: Duch » wt maja 21, 2013

Regulacja zaworów VN 800 moge to zrobić sam czy oddać moto do fachowca????

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt maja 21, 2013

Użyj opcji "szukaj" było sporo pisane na ten temat. Ostatnio chyba Mayones regulował w swojej 800.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt maja 21, 2013

Regulował :)
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 00&start=0
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... =zawor%F3w

http://www.youtube.com/results?search_q ... _nG4YbFI1E
Moim zdaniem szkoda 200-300 złotych na serwis skoro można samemu :ok:
póki co nakręciłem ok 1500 km po własnoręcznej regulacji więc chyba jest OK :ok:

Duch

Post autor: Duch » wt maja 21, 2013

Konrad pisze:Użyj opcji "szukaj" było sporo pisane na ten temat. Ostatnio chyba Mayones regulował w swojej 800.
użyłem widze że żle wpisałem hasła do wyszukiwania, dzięki widze że to idzie samemu zroić :twisted:

Duch

Post autor: Duch » czw maja 23, 2013

Dobry trop, jakiś czas temu wracając z trasy silnik zaczoł mi przygasać i gasnąć potem wogóle nie odpalał, w raz z kumplem zrobiliśmy kilka testów, Z BRAKU MIERNIKA/OMOMIERZA SPRAWDZALIŚNY CZY MOTO MA ŁADOWANIWE, NAJPROŚCIEJ JAK TYLKO MOŻNA JEŻELI SILNIK CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH ŚWIATŁO W REFLEKTORZE ODBIJANE W CIEMNYM GARAŻU NA ŚCIANIE ŚWIECI JASNAŚCIĄ 90% PO PRZEKRĘCENIU MANETKI ŚWIECI JAŚNIEJ W 100% ZNACZY ŁADOWANIE JEST, opinia końcowa: akumulator zdechł

Duch

Post autor: Duch » pt sie 02, 2013

względem tematu naszego forumowicza "problem z gażnikiem" http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 800+gaznik, u mnie rozwiązaniem było, przeczyścić z odmy i osadu wszystkie wężyki wylotowe od dekla silnika aż po filtr powietrza, po czym motocykl jeżdzi tak jak powinien

Duch

Post autor: Duch » pn mar 09, 2015

Jazda na kapciu tylnego koła, ci którzy widzieli w zeszłym sezonie moją tylną opone wiedzą że już była do du**, okazało się jednak, że zrobiłem na niej jeszcze 20 tyś km, pilnowałem tylko ciśnienia 2,5 atmosfery, w niedziele 01-03-2015 w drodze powrotnej z Rybnika czuje "pływa mi tył motocykla" motor został u kumpla,odbierając go, dostałem nauczkę:

do przejechania 5km czas 20min prędkość 10-15km/h motor sam pionował moją jazde a prędkość szybciej nie próbowałem by nie zrzucić opony i nie jechać na samej feldze


MOTOR GOTOWY DO JAZDY :antlers: :antlers:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą