moje spostrzerzenie
dziś troche z innej beczki i od razu przestroga: rano miałem troche za dużo stresu w sądzie, trzy godziny póżniej miałem wieść żone do pracy na 14-00, przyszedł czas, jedziemy, w połowie drogi czuje jak moja ściska mnie udami, instynktownie zwolniłem i słusze jak się "TAM BYŁO CZERWONE" nagle zobaczyłem wielki biały autobus z lewej strony w odległości metra zaczeło do mnie dochodzić stare porzekadło "NIE BIERZ KŁOPOTÓW POD KASK" a w duchu "ty kur** idioto @#$%!@$#% zbastuj nie jedziesz sam"
dziś po raz kolejny przekonałem się, co znaczy życie
dziś po raz kolejny przekonałem się, co znaczy życie
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Regulował
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 00&start=0
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... =zawor%F3w
http://www.youtube.com/results?search_q ... _nG4YbFI1E
Moim zdaniem szkoda 200-300 złotych na serwis skoro można samemu
póki co nakręciłem ok 1500 km po własnoręcznej regulacji więc chyba jest OK
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 00&start=0
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... =zawor%F3w
http://www.youtube.com/results?search_q ... _nG4YbFI1E
Moim zdaniem szkoda 200-300 złotych na serwis skoro można samemu
póki co nakręciłem ok 1500 km po własnoręcznej regulacji więc chyba jest OK
Dobry trop, jakiś czas temu wracając z trasy silnik zaczoł mi przygasać i gasnąć potem wogóle nie odpalał, w raz z kumplem zrobiliśmy kilka testów, Z BRAKU MIERNIKA/OMOMIERZA SPRAWDZALIŚNY CZY MOTO MA ŁADOWANIWE, NAJPROŚCIEJ JAK TYLKO MOŻNA JEŻELI SILNIK CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH ŚWIATŁO W REFLEKTORZE ODBIJANE W CIEMNYM GARAŻU NA ŚCIANIE ŚWIECI JASNAŚCIĄ 90% PO PRZEKRĘCENIU MANETKI ŚWIECI JAŚNIEJ W 100% ZNACZY ŁADOWANIE JEST, opinia końcowa: akumulator zdechł
względem tematu naszego forumowicza "problem z gażnikiem" http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 800+gaznik, u mnie rozwiązaniem było, przeczyścić z odmy i osadu wszystkie wężyki wylotowe od dekla silnika aż po filtr powietrza, po czym motocykl jeżdzi tak jak powinien
Jazda na kapciu tylnego koła, ci którzy widzieli w zeszłym sezonie moją tylną opone wiedzą że już była do du**, okazało się jednak, że zrobiłem na niej jeszcze 20 tyś km, pilnowałem tylko ciśnienia 2,5 atmosfery, w niedziele 01-03-2015 w drodze powrotnej z Rybnika czuje "pływa mi tył motocykla" motor został u kumpla,odbierając go, dostałem nauczkę:
do przejechania 5km czas 20min prędkość 10-15km/h motor sam pionował moją jazde a prędkość szybciej nie próbowałem by nie zrzucić opony i nie jechać na samej feldze
MOTOR GOTOWY DO JAZDY
do przejechania 5km czas 20min prędkość 10-15km/h motor sam pionował moją jazde a prędkość szybciej nie próbowałem by nie zrzucić opony i nie jechać na samej feldze
MOTOR GOTOWY DO JAZDY
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości