Wydech VN800 - problem z dopasowaniem

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn cze 09, 2014

Skrobel pisze:Z tego wszystkiego wynika właściwie jeden wniosek - szkoda kasy na akcesoryjne wydechy do 800...
Chyba, że trafi się okazja :ok: np Silvertaile nówki sztuki za pińcet - przelot+db kilery+końcówki z homo ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn cze 09, 2014

Farciarz kurnia...
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Legion
Posty: 57
Rejestracja: pn kwie 15, 2013
Miejscowość: Oleśnica
Motocykl: VN800B r. 99 / XJ550 r. 81
VROC: 0

Post autor: Legion » wt cze 10, 2014

Ja w moim VN800 mam Silvertaile, przy czym moje nie są puste. Brzmienie eleganckie, łba nie rozwalają, są naprawdę umiarkowanie głośne i mają przyjemny, basowy dźwięk. Ogólnie polecam.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » wt cze 10, 2014

No właśnie ze wszystkich filmików jakie obejrzałem i wydechów jakie słyszałem na żywo wydaje się, że taka 800 na K2 jest w stanie fajnie zabrzmieć. Reszta albo za głośna, albo zbyt parkotliwa jak dla mnie...

PS. Mayo, pochwal się choćby jakimś nagraniem, bo nie wiem kiedy będę miał okazję usłyszeć Cię na żywca :)
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt cze 10, 2014

Spoko postaram się coś ogarnąć, te moje to jest K01.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn kwie 27, 2015

Można i w tę stronę Obrazek

Legion
Posty: 57
Rejestracja: pn kwie 15, 2013
Miejscowość: Oleśnica
Motocykl: VN800B r. 99 / XJ550 r. 81
VROC: 0

Post autor: Legion » czw kwie 30, 2015

Znalazłem filmik na youtube z takimi samymi Silvertailami jakie ja posiadam u siebie:

https://www.youtube.com/watch?v=Fpa37zVzs14

Dźwięk w filmiku fajnej jakości i można powiedzieć, że tak właśnie "grają" te kominy.

Awatar użytkownika
Lukanio
Posty: 55
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: Lukanio » śr maja 27, 2015

Witam.
Po 3 latach eksploatacji oryginalnego, ale lekko rozwierconego wydechu, mam zamiar go zmienić.
Najbardziej podoba mi się coś takiego :) - http://bushpig.pl/tlumik-wydech-cobra-y ... v1700.html

Nie znalazłem jednak wydechu o takim kształcie dedykowanego do Vn 800, poza tym nie wiem czy pasowałby do ogólnego stylu motocykla :) Zresztą za taką cenę ... :wall: :wall:
Może macie jakiś fajny akcesoryjny wydech na zbyciu, możliwa wymiana za mój oryginalny.

prześladofca
Posty: 28
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013
Miejscowość: kujawy i pomorze - 9 wzgórz
Motocykl: Była Menda EN500 jest VN800 Menda 2
VROC: 35927

Post autor: prześladofca » wt cze 09, 2015

Witam .
Może ktoś napisze z jaka siłą trzeba dokręcać kolanka wydechu do silnika . Szukam w serwisówce i albo źle szukam albo nie ma info .
Pzdr .

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » pt lip 10, 2015

Zobacz tu

Kod: Zaznacz cały

http://euro-met.com.pl/Optymalne%20warto%C5%9Bci%20moment%C3%B3w,446.html

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » pt paź 30, 2015

Wczoraj po raz pierwszy wstawiłem wyprute wydechy i mam pytanie do Was. Jaką regulacje należy wykonać? Czy zawory trzeba ruszać?
Pytam ponieważ przy odpuszczeniu manetki potrafi porządnie wyszczelić.

Jest to moje pierwsze moto, które niedawno kupiłem. Z poprzednimi przewierconymi tłumikami było całkiem nieźle ale też np zjeżdżając z góry bez gazu przeszczeliwał z tlumika. Czy to normalne czy jest coś nie tak?

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pt paź 30, 2015

Można gaźnik lekko wyregulować, ale ja w swojej 800 lubiłem strzelanie i nie regulowałem :) strzelanie to wg mnie nie problem. Regulowalbym gdyb był problem przy dodawaniu gazu lub by gasł na wolnych obrotach
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » pt paź 30, 2015

Authilius pisze:Można gaźnik lekko wyregulować, ale ja w swojej 800 lubiłem strzelanie i nie regulowałem :) strzelanie to wg mnie nie problem. Regulowalbym gdyb był problem przy dodawaniu gazu lub by gasł na wolnych obrotach
Czy jednak nie jest to negatywny symptom zwiększający zużycie mówiąc ogólnie silnika?
To mnie martwi. Nowy czy zadbany sprzęt chyba nie szczela z tłumika.

Ponadto słyszę takie jakby syczenie w miejscu łączenia silnik i wydechu - słychać tylko przy jednym (przednim) tłumiku.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » sob paź 31, 2015

ja teraz mam w 900 wydechy Kalińskiego. Motocykl prawie nowy, wydechy bez db killerów i sobie popierduje elegancko przy zejściu z obrotów czasem :) Wydaje mi się, że taki urok przelotowych wydechów, jest głośno i pierdzi :)
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » sob paź 31, 2015

Rallyfun44 pisze:

Ponadto słyszę takie jakby syczenie w miejscu łączenia silnik i wydechu - słychać tylko przy jednym (przednim) tłumiku.
Czy ten objaw pojawił się po wymianie wydechu?

A co do samego strzelania to jaki masz filtr powietrza?
K&N powinien pomóc.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob paź 31, 2015

Mi na przelotach nie strzelał filtr gąbkowy made in mayo jak coś życzy to trzeba pastę do wydechów kupić i uszczelnić

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » ndz lis 01, 2015

Smoku pisze:
Rallyfun44 pisze:

Ponadto słyszę takie jakby syczenie w miejscu łączenia silnik i wydechu - słychać tylko przy jednym (przednim) tłumiku.
Czy ten objaw pojawił się po wymianie wydechu?

A co do samego strzelania to jaki masz filtr powietrza?
K&N powinien pomóc.
Wydaje mi się, że po wymianie wydechów. Nie sprawdzałem jaki mam filtr.
Co do szczałów zastanawiam się, czy nie pokombinować z mieszanką ale nie widzę przy gaźniku śrubki do regulacji. Czy jest ona dostępna gdzieś na wierzchu?

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » ndz lis 08, 2015

Dzisiaj testowalem troche dluzej jazde na pustych wydechach i niestety szczela z nich jak cholera. Mysle, że od zmiany mieszanki paliwowo - powietrznej powinienem rozpoczac poszukiwania przyczyny. Gdzie jednak znajde srubke w gazniku od regulacji mieszanki? Czy ktos pomorze i nakieruje?

Moze ma ktos inny pomysł na rozwiazanie problemu. Filtr powietrza raczej nie jest przyczyna bo przy poprzednich wydechach nie strzelal wiec mi sie wydaje, ze przede wszystkim to ustawienie gaznika.

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pn lis 09, 2015

Z regulacji gaźnika w VN800 to ustawiałem tylko bieg jałowy. Nie pamiętam jakie tam jeszcze śrubki były. A jak ze szczelnością uszczelek pod tłumikami?

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pn lis 09, 2015

śruba jest, ale od spodu i tyłu gaźnika, ogólnie dostęp jest straszny i najwygodniej jest rozebrać pół motocykla (bak, filtry, gaźnik)
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą