Olej w lagach
Olej w lagach
Witam. Zamierzam przed sezonem wymienić olej w lagach i mam pytanie, ile oleju należy wlać do każdej lagi i jaki olej ma być.
Olej wymieniam profilaktycznie, bo nic się nie dzieje i poprostu chcę wlać nowy. Czy jeżeli tylko go wymieniam to dać też nowe uszczelniacze, czy nie trzeba/
Olej wymieniam profilaktycznie, bo nic się nie dzieje i poprostu chcę wlać nowy. Czy jeżeli tylko go wymieniam to dać też nowe uszczelniacze, czy nie trzeba/
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
Na bank dalbym nowe uszczelniacze.
Olej SAE 10W, okolo 290ml na kazda lage przy wymianie, ale 340ml jesli rozebrales i laga kompletnie sucha. Info z serwisowki vn 800A
Pozdro
Olej SAE 10W, okolo 290ml na kazda lage przy wymianie, ale 340ml jesli rozebrales i laga kompletnie sucha. Info z serwisowki vn 800A
Pozdro
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
uszczelniacze sa tak tanie i tak zadko sie wymienie je jak i olej w lagach, ze naprawde nie widze powodu by tego nie uczynic. Ale do niczego nei zmuszam, jedynie jest to moja, subiektywna, opinia.
P.S. Jesli bym ruszyl glowice, to zmienilbym uszczelke pod nia.
Konczac, Szanowni Panowie nie sa w ogole zobligowani aby isc za tym co napisalem. Najprosciej sciagnac z internetu instrukcje, ktora jest ogolnei dostepna, jak rowniez zaleceni producenta.
Pozdrawiam, zycze bezpiecznych kilometrow.
P.S. Jesli bym ruszyl glowice, to zmienilbym uszczelke pod nia.
Konczac, Szanowni Panowie nie sa w ogole zobligowani aby isc za tym co napisalem. Najprosciej sciagnac z internetu instrukcje, ktora jest ogolnei dostepna, jak rowniez zaleceni producenta.
Pozdrawiam, zycze bezpiecznych kilometrow.
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
postanowiłem wymienić olej i uszczelniacze w lagach ponieważ sączyło olejem z lewej strony wszystko szło gładko do momentu rozmontowania lagi (tłumika) z goleniem. Wiem że nie powinno się wydłubywać uszczelniacza walić w niego przy pomocy śrubokrętu i młota ale zamaszystymi ruchami ciągnąć w przeciwnych kierunkach i powinien się "rozszczepić" Prosiłem o pomoc nawet silniejszych kolegów i nic. Więc
zwracam się do Was może ktoś miał już taki problem i wie jak sobie z tym poradzić ?
Pozdrawiam
kawosz
zwracam się do Was może ktoś miał już taki problem i wie jak sobie z tym poradzić ?
Pozdrawiam
kawosz
ja nie wiem jak wygląda to 800-tce ale ostatnio rozbierałem w 2-ce, opisałem to w temacie jak niżej (co prawda składanie, ale... to to samo tylko na odwrót). Zwróć uwagę na śrubę imbusową, którą trzeba wykręcić z dolnej części (tam gdzie wchodzi ośka koła), może to to?
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=9664
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=9664
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
Dobra wydarte, poprosiłem szwagra kawał chłopa z niego jest i ma dużo więcej siły ode mnie. My się męczyliśmy z kumplami cały dzień a on to zrobił w 10 minut. Jeszcze mi powiedział że laga była źle złożona jakaś podkładka nie tam gdzie powinna. Teraz wyszyszczę benzyną ekstakcyjną i można składać. Panowie dzięki za zainteresowanie sprawą
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości