Wydechy od Classica w Drifterze

Awatar użytkownika
Wowo
Posty: 30
Rejestracja: sob lis 28, 2015
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Wydechy od Classica w Drifterze

Post autor: Wowo » wt gru 01, 2015

Kupiłem kilka dni temu Driftera, w którym gość zastosował wydechy od Classica. Silnik trochę nierówno pracuje no i dolny cylinder łapie po chwili. Poza tym mają na łączeniu z kolankiem lekkie przedmuchy
Czy może to być przyczyną takiej pracy silnika.
Poza tym filtr powietrza zawalony. Gość też z wywiadu powiedział że od 4 lat gaźnika nie dotykał bo koledzy mówili mu na słuch że wszystko jest OK.
Na co jeszcze zwrócić uwagę. przed przystąpieniem do rozbiórki i realizacji mojego projektu, tak żebym był już pewny silnika i jego pracy po ponownym jego zmontowaniu.
... a może oddać go do serwisu żeby przed rozbiórką go przeglądnęli o popoprawiali co trzeba...

Co radzicie .... dodam że w kwestiach silnikowych nie jestem za mocny ...

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr gru 02, 2015

Dolny znaczy tylni on jest z reguły "słabszy" ale bez niego moc jak w chińskim skuterze, filtr powietrza koniecznie zmień, możesz też odpalić moto bez filtra z otwartą puszką to zobaczysz czy silnik pracuje lepiej czy nie, tylko nie kręć manetką bez filtra. Warto też sprawdzić świece i kable od cewek.
Ja u siebie nie regulowałem gaźnika i na pustych i na akcesoryjnych przelotach i z db kilerami i nie kichał i nie strzelał, z to na filtrze z gąbki pracował jakby lżej ;)

Awatar użytkownika
Wowo
Posty: 30
Rejestracja: sob lis 28, 2015
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Wowo » śr gru 02, 2015

No i chyba zacznę od uszczelnienia wydechów na łączeniu z kolankiem.

A świece radzisz założyć irydowe czy klasyczne. bo i tak będę kupował

Awatar użytkownika
Wowo
Posty: 30
Rejestracja: sob lis 28, 2015
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Wowo » śr gru 02, 2015

Ewentualnie myślę o tych wydechach
http://allegro.pl/wydechy-vn-800-vince- ... 73026.html

i chyba do driftera będą pasować?

Awatar użytkownika
Wowo
Posty: 30
Rejestracja: sob lis 28, 2015
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Wowo » śr gru 02, 2015

bo w tej chwili mam takie
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-dr ... 9cyoB.html

to mój "nowy" moto któy kupiłem i będe go przerabiał na solówkę

i na tych łączeniach są przedmuchy
BROTHERHOOD - Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr gru 02, 2015

U mnie najlepiej sprawdziły się zalecane przez serwisówkę zwykłe CR7E, ale przeszedłem na Denso, po tym jak urwała się NGK( raczej oryginalna ).
Do usczelnienia możesz spróbować pasty.

Awatar użytkownika
Wowo
Posty: 30
Rejestracja: sob lis 28, 2015
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Wowo » czw gru 03, 2015

Chłopaki
Czy to prawda, że wydechy VN800 muszą być różnej długości? Czy jakaś plotka?
Ja mam tak zrobione (były jak kupiłem)
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-dr ... 9cyoB.html
i czy jest OK z punktu widzenia pracy silnika, czy może mieć to jakieś negatywne znaczenie?

Pomóżcie bo albo będę szukał jakichś nowych albo podopieszczam te co są
BROTHERHOOD - Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 28 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 28 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą