paliwo pod filtrwm powietrza w vn800
-
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz gru 23, 2012
- Miejscowość: Koszalin
- Motocykl: VN 1500 Classic Tourer
- VROC: 0
paliwo pod filtrwm powietrza w vn800
Witam.Po odkręceniu pokrywy filtra powietrza w moim vn 800 r97, zauważyłem pod filtrem niewielką ilość paliwa ,.Czy to normalne ,czy może coś się dzieje niepokojącego,filtr jest k&n.
Dziękuje wszystkim za pomoc.
Ryba Koszalin
Dziękuje wszystkim za pomoc.
Ryba Koszalin
Ryba
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Kranik do góry to rezerwa RES, w poziomie PRI zalewanie gaźnika, standardowo ma być w dół ON dopóki nie wyjezdzisz do rezerwy.
Paliwo jak kolega pisał powinno spłynąć do zbiorniczka, sprawdź może faktycznie jest pełny, tak czy inaczej przy odkręceniu manetki paliwo może i zapryskać tę środkową (u mnie metalową) część filtra.
Paliwo jak kolega pisał powinno spłynąć do zbiorniczka, sprawdź może faktycznie jest pełny, tak czy inaczej przy odkręceniu manetki paliwo może i zapryskać tę środkową (u mnie metalową) część filtra.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Wracając do tematu paliwa w filtrze, u mnie też się nieco zbiera okazało się że kranik nieco przepuszcza, a co za tym idzie paliwo cieknie z jednej dyszy w gaźniku i ścieka po gumie i plastiku na spód obudowy filtra ,a że zalany pod korek to i ciśnienie paliwa jest spore tak więc czeka mnie czyszczenie kranika, lub od razu zestaw naprawczy.
Witam wszystkich mam vn800A '99, przez pare lat stal zapomniany w garażu, w zeszłym roku postanowiłem pchnąć w niego nowe zycie i przerobić na bobbera. Wszystko szlo zgodnie z planem po wymianie oleju i plynow odpalil po kilku probach i pracowal bez zarzutow , na następny dzień chciałem go uruchomić ponownie i niestety się nie udało za to zaczelo ciec pliwo przez gaznik i to naprawdę sporo ... jakies sugestie czy to problem z gaźnikiem czy może cos innego?
- Wowo
- Posty: 30
- Rejestracja: sob lis 28, 2015
- Miejscowość: Stalowa Wola
- Motocykl: VN800 Drifter
- VROC: 0
o JAKIM PRZEPEŁNIONYM ZBIORNICZKU MOWA? Bo u mnie w vn800 Drifter wężyk spustowy z obudowy filtra powietrza idzie w dół w "powietrze", nigdzie nie jest dołączony - do żadnego zbiorniczka. Chyba że coś mylę? Napiszcie o co chodzi?
Piszę o takich błachostkach bo dopiero nabyłem Driftera i jestem na etapie przeróbek i doprowadzania go do perfekcji:) Więc dopiero się uczę VN800
Piszę o takich błachostkach bo dopiero nabyłem Driftera i jestem na etapie przeróbek i doprowadzania go do perfekcji:) Więc dopiero się uczę VN800
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Na końcu tego wężyka powinna być plastikowa buteleczka żeby ten syf nie leciał pod moto
http://www.ronayers.com/oemparts/a/kaw/ ... ir-cleaner część 13045.
http://www.ronayers.com/oemparts/a/kaw/ ... ir-cleaner część 13045.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: śr cze 20, 2012
- Miejscowość: śląsk
- Motocykl: vulcan vn 800 clasic
- VROC: 35470
Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800
Witam wszystkich po długiej przerwie,
Mam problem jak w tytule. Jak jest mało paliwa w zbiorniku to jest sucho, ale gdy zatankuje pełny zbiornik to paliwo kapie mi z wężyka zasilającego spływa po nim i kapie miedzy cylindry. Gdy jest polowa zbiornika to tylko mala plamka jest.
Zastanawiam się czy po ściągnięciu wężyka z kraniku w pozycji ON paliwo powinno swobodnie spływać, moim zdaniem nie.
Podejrzewam problem z kranikiem, ale wole się poradzić zanim rozkopie pol motoru, a może ktoś miał już taki przypadek.
Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich .
Mam problem jak w tytule. Jak jest mało paliwa w zbiorniku to jest sucho, ale gdy zatankuje pełny zbiornik to paliwo kapie mi z wężyka zasilającego spływa po nim i kapie miedzy cylindry. Gdy jest polowa zbiornika to tylko mala plamka jest.
Zastanawiam się czy po ściągnięciu wężyka z kraniku w pozycji ON paliwo powinno swobodnie spływać, moim zdaniem nie.
Podejrzewam problem z kranikiem, ale wole się poradzić zanim rozkopie pol motoru, a może ktoś miał już taki przypadek.
Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich .
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800
Jeżeli mnie pamięć nie myli to paliwo powinno spływać w pozycji kranika PRI
-
- Posty: 18
- Rejestracja: śr cze 20, 2012
- Miejscowość: śląsk
- Motocykl: vulcan vn 800 clasic
- VROC: 35470
Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800
No właśnie, a u mnie kranik jest w pozycji ON, a mimo to paliwo ciśnie dalej i przy gaźniku gdzieś wycieka. Sam kranik jest suchy, a od strony gaźnika przepuszcza paliwo. Z tego co się orientuję to w pozycji ON kranik nie powinien przepuszczać paliwa tylko pod ciśnieniem pompy. U mnie jest problem, gdy motor stoi i nie jest uruchomiony silnik, czyli podciśnienia nie ma. Dlatego tez zastanawiam się czy problem jest z kranikiem czy tez z pompa.
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800
nie ma "pompy" jako takiej w 800. Walniętą masz membranę w kraniku to raz - na ON/RES nie powinna przepuszczać paliwa bez włączonego silnika, który daje podciśnienie. Paliwo leci sobie luźno tylko na pozycji PRI czyli tzw. zalewowej gdy np. po zimie masz sucho w gaźniku i trzeba go zalać paliwem.
Druga sprawa, że nawet jak kranik jest walnięty, to nie trzyma ci paliwa w gaźniku - czyli pływak jest do regulacji na blaszce lub wymiany.
Druga sprawa, że nawet jak kranik jest walnięty, to nie trzyma ci paliwa w gaźniku - czyli pływak jest do regulacji na blaszce lub wymiany.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454