VN800 - odkręcenie kierownicy

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

VN800 - odkręcenie kierownicy

Post autor: Painkiller » pt mar 04, 2016

Czy ktoś może podać z głowy jakie klucze przygotować do wymiany kierownicy w VN800? Motor mam kawałek od domu i muszę zabrać wszystko co będzie potrzebne ze sobą.

Dodam, że mocowanie kiery z pierwszych lat produkcji (przed modelem A3).

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » pt mar 04, 2016

Imbusy 5,6 i 8 mm klucze 10 mm oczkowy i nasadowy,17mm oczkowy,wkrętaki Phillips(krzyżak)średni i duży, opalarka lub dobra suszarka do włosów :D . Powodzenia w zdejmowaniu manetek.Na wszelki wypadek zabierz też :ok: inne imbusy
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pt mar 04, 2016

Dzięki naziro :pada: W łykend może znajdę czas żeby się za to zabrać.

Mówisz, że z manetkami będzie dużo zabawy? Wolę się upewnić bo nie należę do cierpliwych :razz:

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » pt mar 04, 2016

Nie wiem dokładnie jak w tym modelu, ale w classicu japonce użyli dużo kleju do zamocowania manetek :hammer:
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

Awatar użytkownika
Szczotka
Posty: 446
Rejestracja: sob maja 21, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: Honda VTX 1800C
VROC: 0

Post autor: Szczotka » ndz mar 06, 2016

Painkiller pisze:Dzięki naziro :pada: W łykend może znajdę czas żeby się za to zabrać.

Mówisz, że z manetkami będzie dużo zabawy? Wolę się upewnić bo nie należę do cierpliwych :razz:
mam tę wersję co i Ty i zmieniałem sezon temu kierownicę na "normalną" z tej bmx-owej :D i manetki poszły bez jakichkolwiek oporów, noooo i nie było w nich grama kleju :)
tylko jeżeli zmieniać masz zamiar kierownicę, pamiętaj, że to początek zabawy, bo dorabiać musisz nowe linki i przewody z obydwu kostek bo okazują się być za krótkie :wall: :wall:
Pozdrawiam
__
Marcin

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » ndz mar 06, 2016

Z linkami nie powinno być problemu (a jak już to w drugą stronę) bo zmieniam na węższą i prostą (drag bar medium). Wczoraj się za to zabrałem, manetki zeszły ale stara kierownica ma zaślepione końce z gwintowanym otworem i a nowa kiera to zwykła rura więc potrzebuję nowe manetki albo kierunkowskazy na końce kierownicy (trzeba by wywiercić otwory na kable więc odpada) ewentualnie crash pady. Jutro idę do sklepu zobaczyć jakie mają manety i wrócę do tematu.

Jak się uporam z wymianą to do sprzedania będzie ta stara szeroka kierownica gdyby ktoś był zainteresowany

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą