Cześć,
niestety miałem wypadek vulcanem i uderzyłem przodem w vivaro
Moto ma uszkodzone przednie zawieszenie i chłodnicę. Podejrzewam niestety że rama mogła ucierpieć stąd moje pytanie czy ktoś zna jakiś warsztat w Poznaniu i okolicach, który jest w stanie sprawdzić ramę pod kątem zmian geometrii i spawów?
Druga sprawa jeśli okaże się, że rama jest do wymiany polecacie zamawiać nówkę? (ok. 5k pln o ile pamiętam) Ramy kupowane w serwisie mają nabite numery czy nabija mi stare przy zamówieniu?
Czy może lepiej zlecić wykonanie (taniej niż nowa, ale komplikacje w urzędach).
Używki wolałbym nie brać bo nie wiadomo co się kupi.
Pozdrawiam
Krzywa rama - co dalej?
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Główka ramy oryginalnie ma porządne spawy, więc jak uderzyłeś centralnie to raczej całą siłę przyjęły lagi, żeby uszkodzić te spawy to raczej musiałbyś tak przyp.....że przednie koło znalazło by się w miejscu silnika...
najbliżej masz chyba GW http://www.moto-kos.pl/5,kontakt.html
w Bielsku jest dość chwalona firma TECROL, ale kawał drogi chyba, że wysyłka gołej ramy kurierem
najbliżej masz chyba GW http://www.moto-kos.pl/5,kontakt.html
w Bielsku jest dość chwalona firma TECROL, ale kawał drogi chyba, że wysyłka gołej ramy kurierem
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Polecam również gości z Bielska. Prostują ramy bardzo profesjonalnie. Dostajesz naprawioną ramę z wydrukiem z pomiarów po naprawie. Jeśli wyślesz im ramę i nie wymaga prostowania to płacisz tylko za sprawdzenie. Najlepiej zadzwonić i porozmawiać z właścicielem (chyba Tomek ma na imię. Znalazłem też telefon: 602241793) Powie Ci co musisz przysłać. Zapewne będzie to rama z półką i lagami. Pomiary robią w specjalnej klatce. Koszt prostowania ramy z tego co pamiętam to około 800 zł. Kumpel robił u nich kilka ram łącznie z kratownicówką z Ducati. Zajmują się też odbudową zawieszeń. Mnie dotaczali i wspawywali nową sztycę w półkę trzymającą lagi. Zrobili to idealnie. Są też producentem lag do motocykli.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
A ja widziałem pogięte ramy pod bakiem i tam słyszałem że najczęsciej zwijają się w harmonijkę ,co innego wygięta na bok nie idzie tego zobaczyć gołym okiem ,no chyba że fes jest przestawiona.
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Kto jest online
Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości