Kupiłem 800kę z wysokimi riserami i T-barem szerokości prawie metr, a nie po to są 2kółka żeby stać w korkach
![;)](./images/smilies/smilie3.gif)
Do tego przy T-barze oryginalna pompa hamulcowa jest.... powiedzmy, niezbyt prawidłowo ustawiona.
Mam 2 fajerki do wyboru, oryginał Vulcana (ciut pokrzywiona) i od HD Electry.
Po zmianie samej fajerki niestety przewody i linki trzeba by polutować/wymienić.
Ratują mnie niskie (jak oryginalne) risery (5-7cm od półki do kierownicy).
Ale takowych nie znalazłem w sieci, jedyne spełniające waruni M10-na kierę calową są ..... z kolcem (a to nie moja bajka stylistyczna
![;)](./images/smilies/smilie3.gif)
Z kolei na M12 wybór już jest większy do tego podejdą oryginały z innych Vulcanów.
Inżyniersko patrząc na temat, mięsa na półkach jest wystarczająco, odległość od krawędzi również
Generalnie rozwiercenie nie osłabi materiału, ale czy ktoś przerabiał temat?
Pozdrawiam Szyldziarz