Stukot z lewej strony silnika przy ruszaniu

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Stukot z lewej strony silnika przy ruszaniu

Post autor: Grzesiek12345 » śr mar 23, 2011

Witam
W moim vn 800 gdy ruszam z miejsca słychać stukot z lewej strony w silniku taki pusty głuchy tu tu tu , przy ruszaniu lub w czasie jazdy na b.niskich obrotach i nagłym przyśpieszaniu. Boję się że to może być rozrząd ( nakręcone 44000 km)
Pomocy

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » śr mar 23, 2011

ha ha ja już pisałem o tej przypadłości naszych ukochanych motocykli to będzie się działo w każdym,,,, zaczyna się tak jakoś okolo40 000km w jednych wcześniej a inne później ale będzie,, zależy od eksploatacji,,,pozdrawiam b 61.

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » śr mar 23, 2011

Czyli co się dzieje z silnikiem bo jeszcze na forum nic podobnego nie znalazłem

[ Dodano: Sro Mar 23, 2011 ]
Czyli , trzeba regulować zawory ?
bodzio61 jak już miałeś coś podobnego w swojej maszynie to napisz jak się z tym uporać

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » śr mar 23, 2011

jest opis na tym albo na forum motocyklistów klekotanie vn800 czy jakoś tak usunięcie tej usterki kosztowało mnie ok 800eu.teraz znów z chodzi na 5 biegu do30 i się podrywa ale nie radzę takich eksperymentów, sprawdzenie,,,,,wbij jedynkę lekko puszczając sprzęgło z jednoczesnym zablokowaniem przedniego kola hamulec lub zaprzyj o ścianę,jak zgaśnie to ok jak zacznie klekotać to tłumik drgań przeniesienia napędu.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw mar 24, 2011

A luz zaworowy kiedy sprawdzałeś??
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » czw mar 24, 2011

Grzesiek12345 pisze:przy ruszaniu lub w czasie jazdy na b.niskich obrotach i nagłym przyśpieszaniu
U mnie też tak było jak się napęd kończył, wymieniłem koła z łańcuchem i już tego objawu nie mam.

Awatar użytkownika
Jan
Posty: 58
Rejestracja: czw sie 19, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawa VN 800 Classic był
VROC: 32832

Post autor: Jan » pt mar 25, 2011

Bodzio ma słuszną rację pięć gumowych części i uszczelka załatwia sprawę
JD

motostawik
Posty: 106
Rejestracja: sob sty 15, 2011
Miejscowość: CHOSZCZNO
Motocykl: Kawasaki vulcan VN 800 CLASSIC
VROC: 0

Post autor: motostawik » pt mar 25, 2011

A ja po prostu ............... przestałem słuchać :razz:
JARO
KM Cruiser
cruiser.szczecin.pl / choszcznochopper.tnb.pl

Awatar użytkownika
Jan
Posty: 58
Rejestracja: czw sie 19, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawa VN 800 Classic był
VROC: 32832

Post autor: Jan » sob mar 26, 2011

https://www.kawasakiepc.com/SSIConverte ... 9_1310.png

chodzi konkretnie o elementy 92160 - 4 szt.
92075 - 2 szt.
JD

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw mar 31, 2011

na schemacie w linku nie ma tych elementów chyba że źle widzę :wall:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » czw mar 31, 2011

też nie znalazłem tam tych numerów :D

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » czw mar 31, 2011

koledzy--- są w serwisów-ce tylko koledze nie ta część strony weszła i tak części te są nie do dostania i nie ma uszczelki bocznej , tylko ASOm Kawasaki tak że ostrożnie z uszczelką na przykład przy wymianie tarczek sprzęgła,uszczelki tylko komplet koszt 200-250eu.....pozdrawiam..b61. :aniol:

Awatar użytkownika
Jan
Posty: 58
Rejestracja: czw sie 19, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawa VN 800 Classic był
VROC: 32832

Post autor: Jan » sob kwie 02, 2011

Faktycznie link okazał sie zły, myślę że ten jest ok. każdy serwis kawasaki zrobi taka naprawę
https://www.kawasakiepc.com/SSIConverte ... 3_9581.png
JD

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » sob kwie 02, 2011

Jan gdzie się znajdują te elementy gumowe ? w koszu sprzęgłowyn ?

Awatar użytkownika
Jan
Posty: 58
Rejestracja: czw sie 19, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawa VN 800 Classic był
VROC: 32832

Post autor: Jan » ndz kwie 03, 2011

Z lewej strony silnika, po zdjęciu stojana alternatora, wieczorem podeślę ci dokładniejszy opis.
JD

Awatar użytkownika
Jan
Posty: 58
Rejestracja: czw sie 19, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawa VN 800 Classic był
VROC: 32832

stuki z lewej strony cd

Post autor: Jan » pn kwie 04, 2011

http://dl.dropbox.com/u/23286034/balanc ... awa%20.pdf

Tutaj jest POKAZANY i opisane , co prawda po niemiecku, jak to naprawić, a wcześniej jak zdiagnozować. możne się przyda.
napiszcie czy plik się otwiera !! OK
JD

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » pn kwie 04, 2011

Wczoraj zdjąłem pokrywę zaworową w celu sprawdzenia luzów i zauważyłem ,że łańcuszek rozrządu na kole zębatym wałka rozrządu jak go ciągnę do góry to jest dość luźny czy tak ma być ? Czy stuki pod obciążeniem przy ruszaniu to może być wina luźnego łańcuszka rozrządu ?

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn kwie 04, 2011

a napinacz w jakim jest stanie?
nie w iem jak mają 800 ale w nomadzie napinacz wysuwa się na ząbkach i juz nie cofnie więc
można zobaczyć w jakim jest stanie i ile do końca zostało. co do stukania to wiele może byc przyczyn jechałem znajomego drifterem 800 miał wydymany napęd i tez fest stukało , może stukac sprzegło (w nomadzie fabrycznie napierdziela kosz sprzęgłowy) łańcuchy razrządu raczej grzechocą niz stukają no chyba ze sa luzne jak guma w starych gaciach..
pozdrawiam

Grzesiek12345
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 19, 2011
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: Grzesiek12345 » pn kwie 04, 2011

U mnie napinacz też jest na ząbkach i się nie cofnie ale jak mam ocenić czy to już wszystkie ząbki wyszły. Jak ten napinacz wymontować .

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt kwie 05, 2011

w nomadzie napinacz jest na dwóch srubach odkręcasz i wyciągasz, jak wyciągasz to bedziesz widział czy na maxa juz się wysunoł czy zostało mu kilka ząbków.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 24 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 24 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą