gaźnik? ; wydech

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » sob kwie 23, 2011

Jedna świeca na cylinder. Obydwie takie same.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » sob kwie 23, 2011

a nie uszkodziłeś przypadkiem gniazd świecy?? może krzywo wkręciłeś, zarwałeś gwint etc.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » sob kwie 23, 2011

caly czas sie zastanawiam... stara swieca nie dymilo - bo nie spalało i wyrzucalo w rure....

nowa swieca, spala dobrze ale zadymka - czyli musi spalac oliwe....

mozliwości wnikania oliwy do komory spalania są trzy:
- uszczelniacze zaworowe;
- pierścienie;
- najgorsza z możliwych - pęknięta glowica;

Wszystkie trzy przyczyny wymagają do zdiagnozowania wyjecia serducha...

Nie wiem sam... może to jakas przeoczona pierdola?

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » sob kwie 23, 2011

gwintu nie zerwałem bo wkręcałem palcami (oczywiście kluczem ale na początku za pomocą palców) grzechotką tylko delikatnie dociągnąłem. to nie jest moja pierwsza świeca w życiu więc wint odpada.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » sob kwie 23, 2011

centek pisze:caly czas sie zastanawiam... stara swieca nie dymilo - bo nie spalało i wyrzucalo w rure....

nowa swieca, spala dobrze ale zadymka - czyli musi spalac oliwe....

mozliwości wnikania oliwy do komory spalania są trzy:
- uszczelniacze zaworowe;
- pierścienie;
- najgorsza z możliwych - pęknięta glowica;

Wszystkie trzy przyczyny wymagają do zdiagnozowania wyjecia serducha...

Nie wiem sam... może to jakas przeoczona pierdola?
tej trzeciej możliwości nie dopuszczam do głowy. ;(
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » ndz kwie 24, 2011

Zużyte uszczelnienia możesz zdiagnozować w sposób taki że odstawiasz moto bez odpalania do garażu na kilka dni, i odpalasz po kilku dniach i obserwujesz co się dzieje. Jak będą ciachnięte uszczelnienia to po dłuższym postoju zbierze się trochę oleju na denku od tłoka (spłynie sobie po prostu) i po odpaleniu mocno zadymi. Miałem tak w Hondzie to po tygodniowym postoju moto odpalałem przez 30 min. Pierwsze obroty rozrusznika i świece zarzucone olejem, więc wykręcanie opalanie etc. :mrgreen:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » ndz kwie 24, 2011

Panowie ile może kosztować taki remoncik jeśli poszły uszczelnienia a ile jeśli pierścionki?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz kwie 24, 2011

oj, coś czuję, ze niedługo pokaże się ogłoszenie o sprzedaży VN800 ....

igła, nówka sztuka, nie śmigana

obym się mylił
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » ndz kwie 24, 2011

no możesz się mylić. pytam może ktoś jest wstanie powiedzieć orientacyjną cenę.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » pn kwie 25, 2011

Bacak.... Przyjacielu... koszty części to połowa wydatkow w dzisiejszych czasach. Do mojego moto jeden uszczelniacz zaworowy 8 zł, pierścionki... hmmmm musisz zaatakować najpierw serwis Kawy z pytaniem ile by kosztowały DWA komplety pierścieni, uszczelek pod cylindry i głowicę oraz robocizna. Nie wiem ile całość...

Ale najpierw zdiagnozuj - nie wpierdolisz się w wydumane przez mechaniorów koszta.

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pn kwie 25, 2011

, jutro zaczynam działać. mam nadzieję że za 45 dni 19 godzin 25 minut 12 sekund Postawię wam piwo za te rady które bardzo dużo mi pomagają
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 58 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 58 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą