tylny amor vn800
tylny amor vn800
Cześć
Mam mały problem- znajomy kupił VN 800 clasic 2002r i ma problem z twardością w tylnym amorze,pomimo ustawienia twardości na max przy nagłym wpadnięciu na nierówność amor dobija a o jeżdzie z pasarzerem może zapomnieć.
może zna ktoś patent na tą dolegliwość, za wszelkie info będe bardzo wdzięczny.
PePe BOANERGES POLAND.
ps wszystkich pomocnych zapraszam pod nasz namiot na darmową kawe
Mam mały problem- znajomy kupił VN 800 clasic 2002r i ma problem z twardością w tylnym amorze,pomimo ustawienia twardości na max przy nagłym wpadnięciu na nierówność amor dobija a o jeżdzie z pasarzerem może zapomnieć.
może zna ktoś patent na tą dolegliwość, za wszelkie info będe bardzo wdzięczny.
PePe BOANERGES POLAND.
ps wszystkich pomocnych zapraszam pod nasz namiot na darmową kawe
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Poszukaj tematu o amorkach było już coś, ktoś jakiś element dopasowywał
A jakbyś nie szukał to proszę na tacy
http://vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=73 ... mortyzator
A jakbyś nie szukał to proszę na tacy
http://vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=73 ... mortyzator
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Co by nie zakładać nowego tematu podłącze sie tu . Czy to jest normalne w VN 800 Custom że aby podnieśc amora trzeba rozebrać pół motocykla ? W Varadero też miałem centralny i wystarczyło sekund 5 na regulację . Mam komplet kluczy do niego i nie mam tego do regulacji amorka . Kolejna sprawa , czy VN 800 zahacza wydechami w zakrętach ? Nawet przy lekkim zakręcie czy to w lewo czy prawo coś szoruje o asfalt . Nawet zdjąłem wałek narzędziowy spod ramy żeby sie upewnic że to nie on . Amor do wymiany ?
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Amor możesz podkręcić w ten sposób:
Z lewej strony moto zdejmujesz osłonę łańcucha, ten mniejszy dekiel z tyłu silnika.
Powinieneś zobaczyć srubę do regulacji i część amortyzatora, potrzebny będzie długi solidny śrubokręt z pobijakiem i młotek też solidny.
Śrubokręt ustawiasz na wcięciu sruby do regulacji i walisz młotkiem w śrubokręt oczywiście.
Może nie jest to super metoda ale najszybsza i sprawdzona.
Co do ocierania wydechami u mnie w VN 800 nic takiego nie było.
Powodzenia.
Z lewej strony moto zdejmujesz osłonę łańcucha, ten mniejszy dekiel z tyłu silnika.
Powinieneś zobaczyć srubę do regulacji i część amortyzatora, potrzebny będzie długi solidny śrubokręt z pobijakiem i młotek też solidny.
Śrubokręt ustawiasz na wcięciu sruby do regulacji i walisz młotkiem w śrubokręt oczywiście.
Może nie jest to super metoda ale najszybsza i sprawdzona.
Co do ocierania wydechami u mnie w VN 800 nic takiego nie było.
Powodzenia.
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Rozebrać trzeba. To fakt. Ale do 900tek w zestawie jest specjalny klucz do regulacji amora. Sprawdź, czy u Ciebie nie ma. Jak wrócę do domu, to mogę cyknąć fotkę jak to wygląda.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 33
- Rejestracja: czw gru 02, 2010
- Miejscowość: Kraków
- Motocykl: Kawa VN 800 Classic
- VROC: 0
na najbardziej miękkim ustawieniu mój też szurał wydechem przy byle dziurze na zakręcie. na twardszym też, ale to zależy jak jeździsz... zwalniaj, to nie ma mowy o szurnięciu:) ja mam teraz przedostatnie "twarde" ustawienie i musi mi zdrowo odbijać, żebym szurnął, choć czasem się zdarzy.
ja do regulacji odkręcałem schowek po prawej, może sposób powyżej jest mniej kłopotliwy, bo przy ponownym montażu ten schowek ma śruby w dosyć męczącym do wkręcenia miejscu
ja do regulacji odkręcałem schowek po prawej, może sposób powyżej jest mniej kłopotliwy, bo przy ponownym montażu ten schowek ma śruby w dosyć męczącym do wkręcenia miejscu
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
To między innymi skłoniło mnie do innej metody, moze nie do końca fachowej ale skutecznej.Korba pisze:bo przy ponownym montażu ten schowek ma śruby w dosyć męczącym do wkręcenia miejscu
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Kinetyczny impulsownik o naprowadzaniu trzonkowym i długie coś w stylu przebijaka, pręta lub kawałka drewnianego klocka. Moto na bok i do dziełaPiotr pisze:To między innymi skłoniło mnie do innej metody, moze nie do końca fachowej ale skutecznej.Korba pisze:bo przy ponownym montażu ten schowek ma śruby w dosyć męczącym do wkręcenia miejscu
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Dzięki panowie za porady . Mi wydechy i stopka ocierają przy byle zakręcie . Każde rondo , każdy zakręt . Raz przez to bym się wyłożył . Zaglądałem ostatnio pod moto i zobaczyłem jakąś rzeźbę . Ktos chyba go obniżał w domowy sposób . Po południu wstawię fotki tego elementu to mi powiecie co to jest i czy tak było w oryginale .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
- bodzio61
- Posty: 92
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: szczecin
- Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
- VROC: 0
ja już dokładnie nie pamiętam było to suzuki 650 jak dobrze przeglądniesz forum to znajdziesz opis mój i kolegów..przeróbki nie było dwie podkładki i kawałeczek rureczki i dwie śrubki o zwiększonej twardości vulkanik śmiga już chyba trzeci sezon i to pod fest obciążeniem i jest lepiej jak fabrycznie, bo twardszy i ciut wyższy i lepiej zakręty wybiera pozdrawiam..b61.
Kto jest online
Jest 40 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 40 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości