PROBLEM Z GAŹNIKIEM
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pt paź 29, 2010
- Miejscowość: Krosno Odrzańskie
- Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan classic
- VROC: 0
PROBLEM Z GAŹNIKIEM
Witam wszystkich. Bardzo was proszę o pomoc.Jakiś czas temu zaczęło mi zalewać motor aż ciekło z pod pokrywy filtra powietrza cały czas podawał paliwo aż gasł znajomy stwierdził że zawiesza się pływak tak to nazwał bo załapał jakiś syf, rozkręciłem w miarę możliwości oczyściłem( było trochę syfu i czarnego nalotu) skręciłem wszystko odpaliłem i fakt już nie zalewa ale gdy dodam gazu zaczynało go dławić i nie wchodzi na obroty tak jak by teraz dostawał za mało paliwa albo za dużo powietrza. Nic nie kręciłem przy dyszach żeby coś rozregulować. Aha po puszczeniu gazu chwile pochodzi i gaśnie. Gdy dodawałem gazu i patrzyłem jak podaje paliwo (filtr powietrza był sciągnięty)widać było wybuchy(ogień) i było strzelanie.
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Sprawa jest prosta jeżeli miałeś syf w komorze pływakowej to może być i w całym gażniku .Chodzi mi o dysze i kanały, musisz przeczyścić gażnik.I odpalić bez regulacji tylko śruby biegu jałowego i składu mieszanki odkręcaj i przykręcaj licząc obroty.Dobrze było by wyczyścić filtr paliwa i bak.Regulację gażnika jak się nie znasz to daj lepiej mechanikowi. A pro po musisz jeszcze się upewnić czy pływak jest szczelny .
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Filtr paliwa jest wraz z kranikiem do zamykania dopływu paliwa i jest w środku baku musisz odkręcić dwie śruby uwaga na uszczelkę śruby do regulacji są ze sprężynkami które zapobiegają odkręcaniu by ci pomóc dam ci schemat http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp zaznacz motocykl , zlisty wybierz model VN i Carburetor (gażnik)
-
- Posty: 17
- Rejestracja: pt paź 29, 2010
- Miejscowość: Krosno Odrzańskie
- Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan classic
- VROC: 0
Witam mam problem ze swoją maszyną (vn 800 classic 2003 r.). Motor zaczął mi się dławić tz przy dodaniu gazu motor dławi się i lekko szarpie a po puszczeniu manetki gazu zaczyna strzelać z wydechów (gdy wćisnę sprzęgło przestaje strzelać) gdzie wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy bo słyszałem już różne diagnozy od regulacji gaźnika,regulacji zaworów itd.Proszę o pomoc i rady z góry dziękuje.