PROBLEM Z GAŹNIKIEM

towper
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 29, 2010
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan classic
VROC: 0

PROBLEM Z GAŹNIKIEM

Post autor: towper » wt cze 14, 2011

Witam wszystkich. Bardzo was proszę o pomoc.Jakiś czas temu zaczęło mi zalewać motor aż ciekło z pod pokrywy filtra powietrza cały czas podawał paliwo aż gasł znajomy stwierdził że zawiesza się pływak tak to nazwał bo załapał jakiś syf, rozkręciłem w miarę możliwości oczyściłem( było trochę syfu i czarnego nalotu) skręciłem wszystko odpaliłem i fakt już nie zalewa ale gdy dodam gazu zaczynało go dławić i nie wchodzi na obroty tak jak by teraz dostawał za mało paliwa albo za dużo powietrza. Nic nie kręciłem przy dyszach żeby coś rozregulować. Aha po puszczeniu gazu chwile pochodzi i gaśnie. Gdy dodawałem gazu i patrzyłem jak podaje paliwo (filtr powietrza był sciągnięty)widać było wybuchy(ogień) i było strzelanie.

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt cze 14, 2011

:mrgreen: Sprawa jest prosta jeżeli miałeś syf w komorze pływakowej to może być i w całym gażniku .Chodzi mi o dysze i kanały, musisz przeczyścić gażnik.I odpalić bez regulacji tylko śruby biegu jałowego i składu mieszanki odkręcaj i przykręcaj licząc obroty.Dobrze było by wyczyścić filtr paliwa i bak.Regulację gażnika jak się nie znasz to daj lepiej mechanikowi. :D A pro po musisz jeszcze się upewnić czy pływak jest szczelny . !!

towper
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 29, 2010
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan classic
VROC: 0

Post autor: towper » wt cze 14, 2011

Dzieki stary.Tylko nie wiem które to są te śruby i o co chodzi z tymi obrotami. Powiedz w którym miejscu jest filtr paliwa i jak sprawnie odczepic linki od gazu przyczepione do gasznika ni jak nie mogłem ich odczepić

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt cze 14, 2011

:mrgreen: Filtr paliwa jest wraz z kranikiem do zamykania dopływu paliwa i jest w środku baku musisz odkręcić dwie śruby uwaga na uszczelkę !! śruby do regulacji są ze sprężynkami które zapobiegają odkręcaniu by ci pomóc dam ci schemat http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp :ok: zaznacz motocykl , zlisty wybierz model VN i Carburetor (gażnik)

towper
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 29, 2010
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan classic
VROC: 0

Post autor: towper » wt cze 14, 2011

Dzieki na pewno sie przyda jak cos nie bede wiedział to sie odezwe

towper
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 29, 2010
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan classic
VROC: 0

Post autor: towper » sob mar 30, 2013

Witam mam problem ze swoją maszyną (vn 800 classic 2003 r.). Motor zaczął mi się dławić tz przy dodaniu gazu motor dławi się i lekko szarpie a po puszczeniu manetki gazu zaczyna strzelać z wydechów (gdy wćisnę sprzęgło przestaje strzelać) gdzie wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy bo słyszałem już różne diagnozy od regulacji gaźnika,regulacji zaworów itd.Proszę o pomoc i rady z góry dziękuje.

Trufel

Post autor: Trufel » sob mar 30, 2013

świece wymień

towper
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 29, 2010
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan classic
VROC: 0

Post autor: towper » sob mar 30, 2013

Świece są po wymianie mało co na nich przelatałem więc mysle że nie w tym tkwi problem

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » sob mar 30, 2013

Jeżeli zimą odpalałeś motonga i nie nagrzewałeś do normalnej temperatury to jednak nie byłbym taki pewny tych świec na których mało przelatałeś.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » sob mar 30, 2013

Trufel pisze:świece wymień
Czy moga miec swiece wplyw na strzelanie z wydechow?

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » sob mar 30, 2013

Najczęstszym błędem wymieniających świece jest nie wygrzanie ich po wymianie.
Załóż inne, wtedy będziesz miał pewność.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » sob mar 30, 2013

Oczywiście że mogą, wystarczy że co któryś suw świeca nie da iskry na elektrodach lecz wewnątrz i masz strzały z wydechów.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Jazło
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 13, 2011
Miejscowość: Krapkowice
Motocykl: Kawasaki VN 1500 clasic
VROC: 0

Post autor: Jazło » ndz lip 28, 2013

Czy mógłby mi ktoś z kolegów podpowiedzieć gdzie znajdę śrubę regulacji składu mieszanki w VN 1500 classic 2000r rozbierałem go i czyściłem bo coś zaczął prychać i więcej pali. Nie mogę znaleźć tej śruby. Gaźnik ma potencjometr przepustnicy. Taki widziałem pierwszy raz.
Born To Ride

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą