vn 800 regulacja gaźnika
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
vn 800 regulacja gaźnika
Witam niedawno ponownie z mechanikiem rozebraliśmy gaźnik w moim vulcanie. Gaźnik uzbroiliśmy w zestaw dyno jet który składa się z dyszy głównej i iglicy. Okazało się że zalewało mi świece bo dysza była rozmiaru 196 gdzie z zestawu dyno jest ma 134 a oryginalna 130. Dyszę wkreciliśmy tą 134 bo według ulotki stosuje się do pustych wydechów i filtrów k&n. Teraz sprawa ma się tak że jak jade na wysokich obrotach itp. świece są brązowe, a jak spokojnie sobie pykam to całe czarne. No i najważniejsze vulcan stracił moc, przedtem do 160 spokojnie z duzym zapasem, a teraz 140 i koniec. Proszę o pomoc jak wyregulować ten gaźnik. Bo mechanik wyjechał gdzieś i za 2tyg będzie a ja chciałbym przed zimą dograć ten motor. Świece włożyłem nowe cr8e. Sądze że zmiana na cr7e dużo nie zmieni. Membrana jak nowa. Czekam na odp.
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Wiesz co ale na przyspieszeniu mocno stracił, a pali nadal 7,5-8l ;/ Dałeś na forum kiedyś to zdjęcie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f1 ... 6001f.html powiedz mi czym się reguluje dawkę paliwa a czym powietrza?? I czy w kręcąc w prawo się zwiększa. Bo wydaje mi się że po prostu muszę zwiększyć dawkę powietrza bo widocznie jak nie ma prędkości dużej to za mało podaje i nie przepala paliwa. I wtedy iglicę podniosę. Bo jest ustawiona według ulotki. Bo jak jade na wysokich obrotach to świece nie są brązowe typu herbata tylko jak kawa z mlekiem lub jasny brąz. Czekam na odp
8 litrów?? O Matko... Wiesz co a sprawdzałeś poziom paliwa w komorze pływakowej??Od ustawiania składy mieszanki jest tylko jedna śruba, właśnie ta co ją kiedyś zaznaczyłem. Generalnie jest tak wkręcając śrubę zubażasz mieszankę, wykręcając wzbogacasz ją. VN nie ma regulacji położenia iglicy przepustnicy. Więc przy regulacji pierwsze primo jest wykluczenie jakiegoś nadmiernego zużycia elementów gaźnika, potem ustawienie właściwego poziomu paliwa w komorze pływakowej dopiero pokręcić możesz śrubą składu mieszanki. Jednak u Ciebie sprawa się komplikuje bo zaczyna się mieszanie dyszami ;/ Poza tym możesz też mieć takie odczucie ze względy na pogodę. Wiesz jak masz K&N to masz filtr mocno przepływowy. Np. w zawodach motocross regulacje gaźnika przeprowadza się przed każdymi zawodami w zależności od pogody temp. wilgotności powietrza. Także to nie takie "hop na krowe i ciele gotowe" Ja bym się udał z tym do profesjonalnego warsztatu, serie zrobisz sam no a tu trzeba wiedzy i doświadczenia.
PS. Pomocne schemat.
PS. Pomocne schemat.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Podstawowa regulacja mieszanki paliwowo powietrznej to dobór odpowiednich dysz w zależności od rodzaju wydechu i filtra .Wkręt u spodu gaźnika służy do regulacji dawki pilotażowej czyli biegu jałowego .Więc szukaj dobrego speca ,jak poprzedni właściciel namieszał TY musisz to wyprostować.Powodzenia.
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
witam ponownie rozebrałem vulcana. przeczyściłem gaźnik. I teraz regulacja. Wyczytałem że gdy motor kopci na czarno to jest za dużo paliwa w komorze pływakowej lub zbyt bogata mieszanka. Śruba od składu mieszanki była wcześniej ruszana. Mam pytanie odkręcając śrubę od składu mieszanki to zwiększam ilość powietrza a zmniejszam paliwa?? czy odwrotnie. I czy tą śrubę po skosie od poziomu paliwa odkręcić czy nie ruszać?
Reguluje sam bo w Kawasaki powiedzieli mi że bez podstawowych badań (szczelności zaworów, kompresji, prześwietlenie gaźnika UV czy cos takiego). Koszt 300zł + regulacja gaźnika w granicach 250-450zł. I ustawienie hyperchargera od 100-200zł Więc jak policzyłem wszystko to wole sam kombinować. Czekam na wasze propozycje
Reguluje sam bo w Kawasaki powiedzieli mi że bez podstawowych badań (szczelności zaworów, kompresji, prześwietlenie gaźnika UV czy cos takiego). Koszt 300zł + regulacja gaźnika w granicach 250-450zł. I ustawienie hyperchargera od 100-200zł Więc jak policzyłem wszystko to wole sam kombinować. Czekam na wasze propozycje
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Zdaję relacje z 2dnia regulacji:) Po dokręceniu skośnej śruby. I ustawieniu dyszy na 2 obroty. Vulcan osiąga ok 165km/h. Świece są jak kawa z mlekiem, bardziej pod beż czy ciemna vanilia. Raz po raz strzeli w gaźnik a nie w wydech. To mam dać troszeczkę bogatszą mieszankę czy lepiej obniżyć iglicę to wtedy całej mieszanki da więcej?
Rozmawiałem z mechanikiem ze Scootworks z USA, powiedział ze on by ubogacił mieszankę. I jak będą brązowe świece to wtedy mogę zwiększyć całą dawkę iglicą. I powiedział że jak będę miał brązowe świece to mogę iglice na maxa opuścić i świece nie będą czarne, tylko motor będzie mocniejszy i więcej palił bedzie. Bo założone mam dyno jety i jest regulacja iglicy. W instrukcji było na 2 to tak mam. Co radzicie?
Rozmawiałem z mechanikiem ze Scootworks z USA, powiedział ze on by ubogacił mieszankę. I jak będą brązowe świece to wtedy mogę zwiększyć całą dawkę iglicą. I powiedział że jak będę miał brązowe świece to mogę iglice na maxa opuścić i świece nie będą czarne, tylko motor będzie mocniejszy i więcej palił bedzie. Bo założone mam dyno jety i jest regulacja iglicy. W instrukcji było na 2 to tak mam. Co radzicie?
Kto jest online
Jest 44 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 44 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości