kierownica do vn800
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
kierownica do vn800
Witam mam nietypowe pytanie, czy kierownica podana w linku jest taka jak oryginalna http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas- ... 13477.html Bo ostatnio szukając przyczyny ściągania mojego motocykla zauważyłem że mam krzywą kierownicę. I wymiary prawie pasują do tej. Jakby ktoś mógł zmierzyć swoją kierownicę to byłbym wdzięczny. U mnie tylko różni się wymiar A, u mnie wynosi on 86cm.
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
przy puszczeniu kierownicy gwałtownie na prawą stronę ściąga. Jadąc środkiem drogi po 25m jestem prawie w rowie;) Przednie zawieszenie ostatnio rozebrałem wszystko proste, główka też wydaje się prosta (sprawdzałem kąty nachylenia), w lagach nowy olej wlany i uszczelniacze. Więc przód ok. Na pozostałych częściach ramy nie widać skrzywień. Jedynie lekkie bicie ma przednia felga.
Jutro rozbiorę tył, bo na wahaczu mam ustawione znaczniki na 2 a mimo to wydaje mi się ze lekko krzywo stoi to koło, może jest krzywy wahacz z tyłu. Albo wyrobione jakieś tuleje. Może macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić. Jutro może najpierw wezmę i przestawię koło minimalnie w drugą stronę i zobaczę co będzie się działo. Bo oponki drze niby równo.
Bo tak to gaźnik już dograłem wiec tylko ten problem mi został:):)
Jutro rozbiorę tył, bo na wahaczu mam ustawione znaczniki na 2 a mimo to wydaje mi się ze lekko krzywo stoi to koło, może jest krzywy wahacz z tyłu. Albo wyrobione jakieś tuleje. Może macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić. Jutro może najpierw wezmę i przestawię koło minimalnie w drugą stronę i zobaczę co będzie się działo. Bo oponki drze niby równo.
Bo tak to gaźnik już dograłem wiec tylko ten problem mi został:):)
klucze najlepiej przedłuża się rurą nie ma szans żeby jakaś nie puściła. NO jedynie trzeba mieć bardzo dobrze dopasowany klucz i sam klucz dobrej jakości. A z tym ściąganiem może być kwestia tego typu również (i to nie żart) że możesz krzywo siedzieć na moto najlepiej jakby ktoś jechał za Tobą i Ci powiedział czy siedzisz prosto czy nie czasem złe nawyki siedzeniowe i na moto się przenosi. Może wydawać się to śmieszne ale taka przyczyna również może być.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Sorki że post pod postem ale tak wychodzi czasami:) Przestawiałem tylne koło na różne sposoby. Po ustawieniu na znacznikach 2 i 3 z drugiej strony motor jeszcze bardziej ściągał na prawo. Gdy ustawiłem na 2 i 2 z kawałkiem motor mniej ściąga. Gdy zrobie 2 i 2 ściąga jak cholera. Podejrzewam że wahacz jest wykrzywiony w drugą stronę tzn koło nie stoi prostopadle do podłoża tylko pod skosem. I chyba pozostaje mi wymienić wahacz. Chyba że macie inne pomysły.
Kto jest online
Jest 32 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 32 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości