Kawasaki VN 800 nie pali na jeden Cylinder !!
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob mar 31, 2012
- Miejscowość: Skoczów
- Motocykl: Kawasaki VN 800
- VROC: 0
Kawasaki VN 800 nie pali na jeden Cylinder !!
Witam
Jestem nowy i chciałem się ładnie przywitać DZIEŃ DOBRY
Przechodząc do meritum mam problem :/ Mam Kawasaki VN 800 Custom z 95'
i niestety nie pali mi na jeden cylinder:( To juz nie pierwszy raz początkowo myślałem, że to wina świec wymieniałem już ze dwa razy i dalej po nie długim okresie poprawnej pracy temat się powtarza, przy pierwszej wymianie zauważyłem ze przewód wysokiego napięcia był lekko zasniedziały ale oczwyiście uporałem się z tym. Zastanawiam się czy to wina cewki, modułu czy może wystarczyła by regulacja gaźnika- czasami zdarza się odpalic na 2 cylindry.
BARDZO PROSZĘ O POMOC i wskazówki.
Pomożcie świeżakowi:)
Jestem nowy i chciałem się ładnie przywitać DZIEŃ DOBRY
Przechodząc do meritum mam problem :/ Mam Kawasaki VN 800 Custom z 95'
i niestety nie pali mi na jeden cylinder:( To juz nie pierwszy raz początkowo myślałem, że to wina świec wymieniałem już ze dwa razy i dalej po nie długim okresie poprawnej pracy temat się powtarza, przy pierwszej wymianie zauważyłem ze przewód wysokiego napięcia był lekko zasniedziały ale oczwyiście uporałem się z tym. Zastanawiam się czy to wina cewki, modułu czy może wystarczyła by regulacja gaźnika- czasami zdarza się odpalic na 2 cylindry.
BARDZO PROSZĘ O POMOC i wskazówki.
Pomożcie świeżakowi:)
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
a świece po wymianie wygrzewałeś??
dla mnie to sprawa świec.
zwłaszcza jak mówisz, że przez pewien czas po wymianie jest wszystko OK.
pamiętaj, że v-ki bardzo nie lubią odpalania "na chwilę".
praktycznie za każdym razem jak odpalasz to tak, żeby świece się zagrzały do temperatury samooczyszczania
dla mnie to sprawa świec.
zwłaszcza jak mówisz, że przez pewien czas po wymianie jest wszystko OK.
pamiętaj, że v-ki bardzo nie lubią odpalania "na chwilę".
praktycznie za każdym razem jak odpalasz to tak, żeby świece się zagrzały do temperatury samooczyszczania
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Od tego zacznij, nie odpalaj na chwilę a jak już odpalisz to albo przejażdżka, albo poczekaj aż się zagrzeje, ja w swoim poprzednim VN 800 kupiłem świece na ewentualną wymianę i z tymi świecami go sprzedałem stosując powyższą zasadę.Badger pisze:pamiętaj, że v-ki bardzo nie lubią odpalania "na chwilę".
praktycznie za każdym razem jak odpalasz to tak, żeby świece się zagrzały do temperatury samooczyszczania
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob mar 31, 2012
- Miejscowość: Skoczów
- Motocykl: Kawasaki VN 800
- VROC: 0
Zawsze po wymianie wygrzewałem i nigdy nie odpalam na chwilkę tylko dokłądnie tak jak mówicie do zagrzania albo przejażdzka. Pierwszy raz kupiłem NGK myślałem, że one sie nie sprawdziły następne kupiłem Denso ale niestety efekt jest podobny. Zastanawiam się również nad gaźnikiem ze względu na to, że przed pierwszą wymianą sprawdzałem czy "stare" święce dają iskrę efekt był pozytywny...dodam, że Kawa niestey nie stoi w ogrzewanym garażu oraz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale ma "wybebeszone" wydechy.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob mar 31, 2012
- Miejscowość: Skoczów
- Motocykl: Kawasaki VN 800
- VROC: 0
Świeca po wykręceniu jest lekko czarna z tego co pamiętam i dokładnie nie pali mi 2 cylinder:(jurekawasaki pisze:Mam jedno pytanie jak wyglądają świece po wykręceniu po tym jak silnik przestaje palić na jeden gar, ich wygląd dużo nam może wyjaśnić .Jak się domyślam przestaje palić na cylinder nr 2 czyli ten tylni.
W chwili wolnego czasu zamienie cewki i dam znać jak to wygląda.
DZIĘKUJĘ PANOWI ZA WSPARCIE
U mnie podobny efekt był, rok temu wymieniłem świece na model NGK CR8 i moto palił, w tym sezonie powtórka z rozrywki motor znowu pali na jeden gar lub bardzo nierówno, wymieniłem świece na NG CRE 7 odpaliłem zagrzałem ( ok 30 min ) i moto ładnie pali, pracuje równo i płynnie.
jak się okazuje świece warto wymienić co sezon tym bardziej ze nie jest to droga rzecz
jak się okazuje świece warto wymienić co sezon tym bardziej ze nie jest to droga rzecz
-
- Posty: 11
- Rejestracja: czw gru 29, 2016
- Miejscowość: goleszów
- Motocykl: kawasaki vulcan vn800
- VROC: 0
witam. mam podobny problem. moj moto vn 800 z 1997roku. ostatnio odpaliłem motocykl i silnik szedł na 1 cylindrze, zostawiłem go żeby się zagrzał. szedł ok 20 min po czym zaczął palić 2 cylinder ( ten tylny ). nie mogłem się przejechać ponieważ jeszcze był snieg ,wiec zostawiłem go na odpalonym aż się dobrze zagrzeje. dziś chciałem odpalić motocykl i nawet nie ruszył rozrusznik. okazało się że aku jest do wymiany. kupiłem nowy aku i odpalił od strzału. i znów ten sam objaw. pali jeden cylinder drugi nic. gdy ssanie wyłaczyłem motor nie zgasł bardzo ładnie pracował ale tylko na tym jednym cylindrze. zostawiłem go znowu i po jakimś czasie na chwile pracował na 2 gary potem znow na jeden. i tak kilka razy ( również strzeliło z rury ) i potem zaczał pracować znów na 2 cylindry. zauwazyłem ze z rury cylindra który nie pracował kopci . poczekałem aż porzadnie się zagrzeje. po kilkunastu minutach dymu było mniej a silnik był zagrzany bardzo dobrze. zgasiłem motor i znów zapaliłem i od razu na 2 cylindry szedł. powiedzcie mi co to może być ? zaznacze ze w zeszłym sezonie były wymieniane swiece filtr powietrza synchronizacja gaznika. zrobiłem ok 2 tys przebiegu.
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Temat wałkowany już kilkakrotnie na forum. Świece wymieniać co sezon albo i częściej i problem zniknie. Miałem dokładnie to samo, ale u mnie sprawę załatwiły świece irydowe + filtr KN + zestaw dysz KN - palił od strzału i problem tylnego garnka zniknął. Przy temperach powyżej 15 st. odpalał nawet bez ssania. Niech się wypowie Wyder, bo on to moto użytkuje od kilku lat
Przewody oczywiście też do przeglądu
Przewody oczywiście też do przeglądu
Witaj.
Przede wszystkim sprawdzenie świec (ewentualnie wymienić) , cewki , przewody wysokiego napięcia , fajki , przewody idące do cewek. Potem zawory , wydechy i cierpliwa kontrola całości. Nasze maszyny są wiekowe i to utrudnia postawienie trafnej diagnozy i naprawy . Osobiście uważam ,że dobrze dobrane świece to połowa sukcesu.
Pozdro
Slawek
Przede wszystkim sprawdzenie świec (ewentualnie wymienić) , cewki , przewody wysokiego napięcia , fajki , przewody idące do cewek. Potem zawory , wydechy i cierpliwa kontrola całości. Nasze maszyny są wiekowe i to utrudnia postawienie trafnej diagnozy i naprawy . Osobiście uważam ,że dobrze dobrane świece to połowa sukcesu.
Pozdro
Slawek
lewa w górę i do przodu
Kto jest online
Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości