Po odpaleniu gaśnie.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Kup z metrażu kabel WN i wymień oba, od tylnego gara zrób kilka cm dłuższy bo fabrykanci poskąpili a przydaje się, fajkę wewnątrz wyczyść i spryskaj przed nakręceniem nowego kabla kontakt-szprajem, bo jak kabel jest poszarpany w fajeczce to bywa tam zielony nalot i prąd kończy się na kablu...
świeczki kup zalecane jak NGK to CR7E albo zamiennik z DENSO(rzadziej podrabiane niż NGK) na irydowe szkoda kasy.
świeczki kup zalecane jak NGK to CR7E albo zamiennik z DENSO(rzadziej podrabiane niż NGK) na irydowe szkoda kasy.
Sprawdź też przewód w cewce, bo pewnie też jest tam mocowany albo na zatrzask albo tak samo jak w fajce. Przejście musi być na przewodzie, bo wtedy iskra jest pewna. Miałem tak w jednym suzuki iskra była bo przeskoczy sobie dwa razy, raz w cewce na przewód a drugi raz na świecy. Niemniej jest to połowa energii wyładowania na świecy więc czasem można ją łatwo zalać, ponadto wypadają zapłony w trakcie pracy.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Witajcie.
Tak czytam posty i się zastanawiam czasami z prostych napraw powstają naprawy rakiet
kosmicznych.
800-setki to są proste konstrukcje , silniki także bez rozbudowanej elektroniki raczej podejście
typowo elektryczne, jeżeli iskra jest i występuje w największym punkcie zwrotu tłoka "ZZ" to
następnie trzeba wrócić do sedna Twojego pytania -- o gaźnik i resztę układu zasilania paliwowego-- i
tam szukać problemu. Cały czas mam wrażenie , że
dawka paliwa jest nieodpowiednia (mokra świeca za dużo i zalewa silnik ----- albo resztka paliwa w
gaźniku i silnik także gaśnie )
pozdro
slawek
Tak czytam posty i się zastanawiam czasami z prostych napraw powstają naprawy rakiet
kosmicznych.
800-setki to są proste konstrukcje , silniki także bez rozbudowanej elektroniki raczej podejście
typowo elektryczne, jeżeli iskra jest i występuje w największym punkcie zwrotu tłoka "ZZ" to
następnie trzeba wrócić do sedna Twojego pytania -- o gaźnik i resztę układu zasilania paliwowego-- i
tam szukać problemu. Cały czas mam wrażenie , że
dawka paliwa jest nieodpowiednia (mokra świeca za dużo i zalewa silnik ----- albo resztka paliwa w
gaźniku i silnik także gaśnie )
pozdro
slawek
lewa w górę i do przodu
Witaj.
Według uznania - na czasie są prostowniki impulsowe , ale każdy kieruje się własnymi kryteriami wyboru .Jak ktoś jest laikiem w sprawach elektrycznych to radzę wybrać prostownik w pełni automatyczny. Proste podłączenie + do + , - do - i wtyczka do prądu a resztę wykona prostownik.
Może być
Pozdro
slawek
Według uznania - na czasie są prostowniki impulsowe , ale każdy kieruje się własnymi kryteriami wyboru .Jak ktoś jest laikiem w sprawach elektrycznych to radzę wybrać prostownik w pełni automatyczny. Proste podłączenie + do + , - do - i wtyczka do prądu a resztę wykona prostownik.
Może być
Pozdro
slawek
lewa w górę i do przodu
Kto jest online
Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości