Pytania odnosnie VN 800
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
na jak ja bede jechal ogladac to tylko z mechanikiem:) Jeden mechanik znajomy a drugi z kawasaki (tez znajomy) Bo tak to nie wiadomo co sie kupi:) No wlasnie szukam ubranego nawet rocznik moze byc starszy ale technicznie sprawny:) Aha jaki wydech polecacie do VN 800 taki wiadomo( najbardziej basowy i glosny). Bo abramsm1a1 ma V&H takie nie rowno sciete i mowi ze dają ostro a koles co sprowadza wydechy mowi ze one wedlug niego sa na 2 miejscu bo na 1 tez v&H ale rowno sciete. Nie wiecie ktore lepsze albo nie macie filmikow? Bo na YT sa moze ze 4 filmy z takimi wydechami reszta to slashcut. Dla informacji moge podac namiary na kolesia z wydechami bo podal mi z 6 firm a modeli z 30:)
V&H 1900zl czas oczekiwania 2tyg
http://img821.imageshack.us/img821/9489/25319964.jpg
V&H 1900zl czas oczekiwania 2tyg
http://img821.imageshack.us/img821/9489/25319964.jpg
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Pogadaj z Centkiem on ma równe i często mu się udaje nimi przycierać...mwrobelek32 pisze: na jak ja bede jechal ogladac to tylko z mechanikiem:) Jeden mechanik znajomy a drugi z kawasaki (tez znajomy) Bo tak to nie wiadomo co sie kupi:) No wlasnie szukam ubranego nawet rocznik moze byc starszy ale technicznie sprawny:) Aha jaki wydech polecacie do VN 800 taki wiadomo( najbardziej basowy i glosny). Bo abramsm1a1 ma V&H takie nie rowno sciete i mowi ze dają ostro a koles co sprowadza wydechy mowi ze one wedlug niego sa na 2 miejscu bo na 1 tez v&H ale rowno sciete. Nie wiecie ktore lepsze albo nie macie filmikow? Bo na YT sa moze ze 4 filmy z takimi wydechami reszta to slashcut. Dla informacji moge podac namiary na kolesia z wydechami bo podal mi z 6 firm a modeli z 30:)
V&H 1900zl czas oczekiwania 2tyg
http://img821.imageshack.us/img821/9489/25319964.jpg
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
a jeszcze mam do was pytanie odnosnie tego motocykla:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1965681
czy ta lampy na tylnym błotniku sa oryginalne? bo jakos to mocowanie tablicy nisko mi sie wydaje w porównaniu do innych vn800
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1965681
czy ta lampy na tylnym błotniku sa oryginalne? bo jakos to mocowanie tablicy nisko mi sie wydaje w porównaniu do innych vn800
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Lampa stopu wydaje się oryginalna, motorek ma przerzucone kierunkowskazy na lampę oświetlenia tablicy rejestracyjnej (ale to robią wszyscy którzy mocują duże sakwy boczne).mwrobelek32 pisze:a jeszcze mam do was pytanie odnosnie tego motocykla:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1965681
czy ta lampy na tylnym błotniku sa oryginalne? bo jakos to mocowanie tablicy nisko mi sie wydaje w porównaniu do innych vn800
Tablica rejestracyjna powinna być bezpośrednio pod lampą, a tam jest jakiś czerwony odblask, i dobrze, bo inaczej jest tam brzydka dziura, którą zasłania właśnie tablica rejestracyjna. Motorek ma ozdobną ramkę tabliczki rejestracyjnej więc może inaczej się nie dało.
Ogólnie jest ładnie doposażony w dodatki i tym akurat bym się nie przejmował.
Może nie jest tani, ale przy tym wyposażeniu, to kto wie?
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Pisałem Ci już w którymś poście kierunki z mocowaniem są przeniesione z VN1500 nomad lub classic po to żeby można było większe kufry zamontować niż te co są na moto...mwrobelek32 pisze:a jeszcze mam do was pytanie odnosnie tego motocykla:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1965681
czy ta lampy na tylnym błotniku sa oryginalne? bo jakos to mocowanie tablicy nisko mi sie wydaje w porównaniu do innych vn800
Albo gość podmienił na mniejsze bo sprzedaje albo takiego go kupił...
Przy kierownicy coś mu wisi dziwnego... i to spod zbiornika też nie oryginalne rozwiązanie.
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Witam prosze o pomoc bylem tego vna z poznania zobaczyc ladnie wszystko tylko jak odpalil to lekko kopcil na czarno, oryginalne wydechy i hypercharger za 13000go zgodzilem. Ale silnik rowno chodzil nie czekalem az sie rozgrzeje a po ok 2min chodzenia odkrecilem manetke to strzelil w wydech pare razy. Facet gadal ze motor 2 tyg nie odpalany byl. Czy to normalne?
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Ja nie mam takich problemów nie dymi nie strzelamwrobelek32 pisze:Witam prosze o pomoc bylem tego vna z poznania zobaczyc ladnie wszystko tylko jak odpalil to lekko kopcil na czarno, oryginalne wydechy i hypercharger za 13000go zgodzilem. Ale silnik rowno chodzil nie czekalem az sie rozgrzeje a po ok 2min chodzenia odkrecilem manetke to strzelil w wydech pare razy. Facet gadal ze motor 2 tyg nie odpalany byl. Czy to normalne?
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
No to teraz zastanów się jak ktoś to zamontował tyle czasu jeździł i gaźnika nie regulował...mwrobelek32 pisze:dzwonilem do mechanika i do serwisu kawasaki powiedzieli ze ktos kto zmienil filtr na k&n a tym bardzij hypercharger powinien wyregulowac gazniki bo za duzo wtedy paliwa podaje a za malo powietrza. I ze koszt u nich ok 100zl i czas pracy 10min
I zapytaj się ile to ma gaźników bo ja wiem że jeden a jak oni chcą Ci gaźniki regulować to nie wiem które jeszcze może w innym moto za twoją stawkę i kasę
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
no bo ja w pospiechu tak napisalem ze gazniki:) A facet zamontowal hyperchargera na koniec kwietnia. Ale juz wiem poprostu co jest grane chodzi o to ze zbyt bogata jest mieszanka wiec pomyslalem i oni tak powiedzieli ze jak wypatrosze wydechy to wtedy mieszanka sie zmieni bo zazwyczaj jak jest dobrze uregulowany motor a ktos wybebeszy wydechy to jest uboga mieszanka wiec jak ja mam za duza troche to musze patroszyc:D:D:D dacie jakies info jak to zrobic?
Kto jest online
Jest 25 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 25 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości