Sprzęgło VN 800

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: biggus » pn kwie 14, 2014

Przed wymianą sprzęgło się ślizgało na wysokich obrotach.
Zostały wymienione tarcze i sprężyny bez przekładek.
Tarcze moczone w oleju ale producenta nie pamiętam.
Wszystko wyglądało dobrze, wchodziły bezproblemowo.
Po przejechaniu sezonu zaczęły się sklejać.
Oczywiście jak olej się rozgrzej to puszczają, ale o wbiciu 1 biegu na zimno i przepchanie na sprzęgle - zapomnij.

Awatar użytkownika
Lukanio
Posty: 55
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: Lukanio » wt kwie 15, 2014

Wydaje mi się nie pozostało nic innego jak tylko rozebrać ponownie sprzęgło, sprawdzić czy tarcze i przekładki na pewno są właściwie włożone, sprawdzić czy zabierak swobodnie się obraca względem kosza, aha jeśli masz jeszcze stare sprężyny to sprawdź ile mają zwojów i czy wysokość jest mniej więcej taka sama jak te które kupiłeś... jeżeli tu wszystko będzie ok to według mnie winę na 99 % ponoszą tarcze...

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: biggus » wt kwie 15, 2014

Dzięki za rady. Będę próbował.

Awatar użytkownika
wooocash1
Posty: 19
Rejestracja: ndz cze 03, 2012
Miejscowość: Andrychów
Motocykl: Drifter 800
VROC: 0

Post autor: wooocash1 » śr kwie 16, 2014

- dziadowskie tarcze
- złe sprężyny
- zła kolejność złożenia pakietu tarcz

jedno z trzech lub załatwiłeś sprzęgło olejem 20W50....
pozdrawiam

uk

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 38 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 38 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą