Strona 1 z 1
VN800 - odkręcenie kierownicy
: pt mar 04, 2016
autor: Painkiller
Czy ktoś może podać z głowy jakie klucze przygotować do wymiany kierownicy w VN800? Motor mam kawałek od domu i muszę zabrać wszystko co będzie potrzebne ze sobą.
Dodam, że mocowanie kiery z pierwszych lat produkcji (przed modelem A3).
: pt mar 04, 2016
autor: naziro
Imbusy 5,6 i 8 mm klucze 10 mm oczkowy i nasadowy,17mm oczkowy,wkrętaki Phillips(krzyżak)średni i duży, opalarka lub dobra suszarka do włosów
. Powodzenia w zdejmowaniu manetek.Na wszelki wypadek zabierz też
inne imbusy
: pt mar 04, 2016
autor: Painkiller
Dzięki
naziro W łykend może znajdę czas żeby się za to zabrać.
Mówisz, że z manetkami będzie dużo zabawy? Wolę się upewnić bo nie należę do cierpliwych
: pt mar 04, 2016
autor: naziro
Nie wiem dokładnie jak w tym modelu, ale w classicu japonce użyli dużo kleju do zamocowania manetek
: ndz mar 06, 2016
autor: Szczotka
Painkiller pisze:Dzięki
naziro W łykend może znajdę czas żeby się za to zabrać.
Mówisz, że z manetkami będzie dużo zabawy? Wolę się upewnić bo nie należę do cierpliwych
mam tę wersję co i Ty i zmieniałem sezon temu kierownicę na "normalną" z tej bmx-owej
i manetki poszły bez jakichkolwiek oporów, noooo i nie było w nich grama kleju
tylko jeżeli zmieniać masz zamiar kierownicę, pamiętaj, że to początek zabawy, bo dorabiać musisz nowe linki i przewody z obydwu kostek bo okazują się być za krótkie
: ndz mar 06, 2016
autor: Painkiller
Z linkami nie powinno być problemu (a jak już to w drugą stronę) bo zmieniam na węższą i prostą (drag bar medium). Wczoraj się za to zabrałem, manetki zeszły ale stara kierownica ma zaślepione końce z gwintowanym otworem i a nowa kiera to zwykła rura więc potrzebuję nowe manetki albo kierunkowskazy na końce kierownicy (trzeba by wywiercić otwory na kable więc odpada) ewentualnie crash pady. Jutro idę do sklepu zobaczyć jakie mają manety i wrócę do tematu.
Jak się uporam z wymianą to do sprzedania będzie ta stara szeroka kierownica gdyby ktoś był zainteresowany