Strona 1 z 1
Strzały w rurach
: ndz cze 12, 2016
autor: mbolo
Przy zjeździe z górki albo zamknięciu gazu na 3 i 4 strzela w rurach. Co to może być ?
: pn cze 13, 2016
autor: Szczotka
: pn cze 13, 2016
autor: Kater
Mój dodatkowo pluje ogniem
: pn cze 13, 2016
autor: Brzeszczot41
Wszystko zależy jakie masz wydechy i czy nie kombinowałeś przy gaźniku lub filtrze powietrza. Jeśli wszystko masz "fabryczne" i dobrze wyregulowane, a motocykl strzela, to najprawdopodobniej dzieje się coś niedobrego z membraną zaworu AIR CUT. Membrana ta znajduje się w gaźniku i zdarza się że lubi popękać.
: pn cze 13, 2016
autor: Rav
A jeśli masz puste kominy, to masz zbyt bogatą mieszankę.
: pn cze 13, 2016
autor: mbolo
Hm wszystko jest fabryczne. UWAGA co ciekawe po testach bulgotanie tylko z plecaczkiem. Jak samemu cisza. Byłem już u 2 mechaników twierdzą że wszystko ok. Analizator spalin pokazuje około 3 . Ostatni test spalania z plecaczkiem 5,3 (zmieniona zębatka przednia na 17)
: wt cze 14, 2016
autor: Szczotka
Teraz już całkiem poważnie
Sprawdź sobie obydwa kominy, czy dobrze są dokręcone, bo wizualnie może być ok., a będzie gdzieś nieduża szczelina i będzie przy skręceniu gazu mocno strzelał
Kiedyś odkręcił mi się drugi wydech, właśnie w VN800, miał naprawdę lekki luz, a tak walił z wydechów, że nie dało się za mną jechać
: śr cze 15, 2016
autor: mbolo
Wszystko sprawdzone. Możne bym spróbował zmienić mieszankę na uboższą. Gdzie jest śruba do regulacji ? I w którą stronę kręcimy ? ile obrotów ?
: czw cze 23, 2016
autor: Pendejo
mbolo, zaślep dla testów króćce wężyków znajdujące się na pokrywach zaworowych. Tamtędy przez ten podciśnieniowy zawór do którego oryginalnie są wężyki podpięte z tych pokryw jest zasysane powietrze do wydechów żeby spełniać normy emisji spalin(dopalenie niespalonej mieszanki). Zaślepić możesz wężem łącząc je ze sobą.
Motocykl nie będzie przez to gorzej chodził, a strzelanie powinno zniknąć. Łatwiej jest też wyregulować gaźnik przy użyciu czujnika AFR, bo nie ma "lewego" powietrza.
Jeśli to nie pomoże to musisz mieć nieszczelność przy mocowaniu tłumików do silnika.