tylny amor vn800

pepe
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 18, 2011
Miejscowość: jaworzno
Motocykl: xl600v transalp
VROC: 0

tylny amor vn800

Post autor: pepe » wt sty 18, 2011

Cześć
Mam mały problem- znajomy kupił VN 800 clasic 2002r i ma problem z twardością w tylnym amorze,pomimo ustawienia twardości na max przy nagłym wpadnięciu na nierówność amor dobija a o jeżdzie z pasarzerem może zapomnieć.
może zna ktoś patent na tą dolegliwość, za wszelkie info będe bardzo wdzięczny.
PePe BOANERGES POLAND.
ps wszystkich pomocnych zapraszam pod nasz namiot na darmową kawe

Luzak

Post autor: Luzak » wt sty 18, 2011

Witaj PEPE. Myślę, że najlepiej będzie jak "znajomy" się u nas pojawi, zaloguje i się dowie. Skoro kupił Vulcana to nie pierwszy i ostatni raz będzie w potrzebie. Szczerze zachęcam.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt sty 18, 2011

Jeżeli regulacja nie pomaga to do wymiany amorek a wtedy opcje są dwie

Albo używka, lub przerabianie innego
Albo nówka coś za 2600,-
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt sty 18, 2011

Abrams pisze:Jeżeli regulacja nie pomaga to do wymiany amorek a wtedy opcje są dwie

Albo używka, lub przerabianie innego
Albo nówka coś za 2600,-
Dokładnie jak mówisz element odpowiedzialny na tłumienie padł dlatego sprężyna dobija a że jest nie rozbieralny ,jest do wymiany całość.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt sty 18, 2011

Poszukaj tematu o amorkach było już coś, ktoś jakiś element dopasowywał

A jakbyś nie szukał to proszę na tacy

http://vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=73 ... mortyzator
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » śr sty 19, 2011

Uderz do Zbiherka.
Przy dorabianiu wózka coś tam kombinował z wzmocnieniem tyłu

pepe
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 18, 2011
Miejscowość: jaworzno
Motocykl: xl600v transalp
VROC: 0

Post autor: pepe » czw sty 20, 2011

dzięki za info - coś mi to w temacie rozjaśniło,mówiłem znajomemu o waszej stronce może dołączy,a przy okazji może znacie jakieś pewne miejsce (co dziadostwa nie wciskają) co taki używany amor można kupić

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » czw sty 20, 2011

Lecho pisze:Uderz do Zbiherka.
Przy dorabianiu wózka coś tam kombinował z wzmocnieniem tyłu
Pepe na forum masz rubrykę kupna sprzedaży a w niej STUDIOAEROGRAFU rozsprzedaje vna na części napewno jeszcze ma jeśli nie on ,to dość konkretnego gościa znajdziesz w ALEGRO login dźidek-d7.Pozdrawiam.

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » czw cze 02, 2011

Co by nie zakładać nowego tematu podłącze sie tu . Czy to jest normalne w VN 800 Custom że aby podnieśc amora trzeba rozebrać pół motocykla ? W Varadero też miałem centralny i wystarczyło sekund 5 na regulację . Mam komplet kluczy do niego i nie mam tego do regulacji amorka . Kolejna sprawa , czy VN 800 zahacza wydechami w zakrętach ? Nawet przy lekkim zakręcie czy to w lewo czy prawo coś szoruje o asfalt . Nawet zdjąłem wałek narzędziowy spod ramy żeby sie upewnic że to nie on . Amor do wymiany ?
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw cze 02, 2011

Amor możesz podkręcić w ten sposób:
Z lewej strony moto zdejmujesz osłonę łańcucha, ten mniejszy dekiel z tyłu silnika.
Powinieneś zobaczyć srubę do regulacji i część amortyzatora, potrzebny będzie długi solidny śrubokręt z pobijakiem i młotek też solidny.
Śrubokręt ustawiasz na wcięciu sruby do regulacji i walisz młotkiem w śrubokręt oczywiście.
Może nie jest to super metoda ale najszybsza i sprawdzona.
Co do ocierania wydechami u mnie w VN 800 nic takiego nie było.
Powodzenia.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw cze 02, 2011

Rozebrać trzeba. To fakt. Ale do 900tek w zestawie jest specjalny klucz do regulacji amora. Sprawdź, czy u Ciebie nie ma. Jak wrócę do domu, to mogę cyknąć fotkę jak to wygląda.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Korba
Posty: 33
Rejestracja: czw gru 02, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Kawa VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Korba » pt cze 03, 2011

na najbardziej miękkim ustawieniu mój też szurał wydechem przy byle dziurze na zakręcie. na twardszym też, ale to zależy jak jeździsz... zwalniaj, to nie ma mowy o szurnięciu:) ja mam teraz przedostatnie "twarde" ustawienie i musi mi zdrowo odbijać, żebym szurnął, choć czasem się zdarzy.

ja do regulacji odkręcałem schowek po prawej, może sposób powyżej jest mniej kłopotliwy, bo przy ponownym montażu ten schowek ma śruby w dosyć męczącym do wkręcenia miejscu

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » pt cze 03, 2011

Korba pisze:bo przy ponownym montażu ten schowek ma śruby w dosyć męczącym do wkręcenia miejscu
To między innymi skłoniło mnie do innej metody, moze nie do końca fachowej ale skutecznej.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt cze 03, 2011

Piotr pisze:
Korba pisze:bo przy ponownym montażu ten schowek ma śruby w dosyć męczącym do wkręcenia miejscu
To między innymi skłoniło mnie do innej metody, moze nie do końca fachowej ale skutecznej.
Kinetyczny impulsownik o naprowadzaniu trzonkowym i długie coś w stylu przebijaka, pręta lub kawałka drewnianego klocka. Moto na bok i do dzieła
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » sob cze 04, 2011

Dzięki panowie za porady . Mi wydechy i stopka ocierają przy byle zakręcie . Każde rondo , każdy zakręt . Raz przez to bym się wyłożył . Zaglądałem ostatnio pod moto i zobaczyłem jakąś rzeźbę . Ktos chyba go obniżał w domowy sposób . Po południu wstawię fotki tego elementu to mi powiecie co to jest i czy tak było w oryginale .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Eden

Post autor: Eden » sob cze 04, 2011

kurcze mi sie zdarzalo podestami szurnąć ale ostatnio przytarłem prawym gmolem przy zjeździe z ronda, chyba sobie za duzo pozwalam, gleba wisi w powietrzu

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » sob cze 04, 2011

jak założysz od suzuki do końca dni nie będziesz pamiętał o takim elemencie jak amortyzator centralny a i troszkę wyższy i twardszy się zrobi vulcanik. pozdrawiam b61.

Lotnik
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 05, 2012
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: Kawasaki VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Lotnik » wt kwie 17, 2012

Bodzio61.
A z jakiego modelu suzuki montowałeś ten amor? Pasuje bez przeróbek czy trzeba coś dłubać? Jak z komfortem, ładownością?

Pozdro!

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » wt kwie 17, 2012

ja już dokładnie nie pamiętam było to suzuki 650 jak dobrze przeglądniesz forum to znajdziesz opis mój i kolegów..przeróbki nie było dwie podkładki i kawałeczek rureczki i dwie śrubki o zwiększonej twardości vulkanik śmiga już chyba trzeci sezon i to pod fest obciążeniem i jest lepiej jak fabrycznie, bo twardszy i ciut wyższy i lepiej zakręty wybiera pozdrawiam..b61.

Lotnik
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 05, 2012
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: Kawasaki VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Lotnik » wt kwie 17, 2012

Dzięki za info!
Przewertuje forum i zobaczę co i jak. A jak cenowo taki amor wychodzi?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą