Strona 1 z 1

Wymiana lag w VN 800 Custom

: pn maja 10, 2021
autor: Pitek
Witam, niestety w wyniku kolizji jestem zmuszony wymienić lagi w moim VN 800 Custom. Na początku myślałem o prostowaniu, ale nawet jeśli jest szansa na wyprostowanie, to dam sobie spokój, słyszałem wiele opinii o tym, że może mieć to swoje konsekwencje jeśli chodzi o prawidłowe prowadzenie
Przechodząc do sedna, czy lagi z wersji classic podejdą do customa ? Oraz czy może macie namiary na jakiś sprawdzony sklep gdzie będę mógł kupić lagi.
Pozdrawiam

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

: ndz maja 16, 2021
autor: Iron75
Nie, nie podejdą. A jeśli chodzi o namiar na sprzedawców to nie pomoge. Chyba ze szukasz nowych oryginałów

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

: ndz maja 16, 2021
autor: artix
Pitek podaj chociaż rocznik motocykla, żeby był jakiś punkt zaczepienia. Prostowanie lag, to pudrowanie trupa, tokarka, młotek gumowy i masz nówki sztuki :D O ile w minimalnie zgiętych może to zadziałać, to osobiście wolałbym kupić fabrycznie nowe zamienniki w cenie poniżej 1tys za komplet.

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

: pn maja 17, 2021
autor: Tex66
Pitek
VN 800 był produkowany w trzech wersjach:
- VN800A – często nazywany Custom ze względu na przednie koło 21 cali;
- VN800B – Classic to koło 16 cali;
- VN800C Drifter i VN800E Drifter, również z obręczą 16 cali. Oznaczenie „C” i „E” dotyczyło rocznika modelu i rynku na który był produkowany.
Co różniło wersje „A” od pozostałych „B”, „C” i „E” to:
- łożyska piasty przedniego koła, chociaż piasty były identyczne;
- zaciski hamulcowe przedniego koła;
- tarcze hamulcowe;
- szklanki były tylko w modelach „B”, „C” i „E”;
- chromowaną osłonę dolnej półki miały tylko w modele „B”, „C” i „E”;
- błotniki co się rozumie samo z siebie skoro miały różne przednie koła. Tylne błotniki też miały inne ale to w tym momencie nie jest tematem postu.

Popatrz na budowę przedniego zawieszenia w katalogach części i na pełne 9-cio cyfrowe numery części a sam na pewno odpowiesz sobie, czy można przekładać „lagi” od VN800B do VN800A
Wszystkie VN800A – górną rurę miały o numerze katalogowym 44013-1412
VN800B – górną rurę miały o numerze 44013-1426.
Tak samo porównujemy golenie i półki dolne i górne.
Znając pełne numery wchodzisz w specyfikację danej części i wiesz wszystko.
Tu coś dla ułatwienia:
Obrazek
Sam się czegoś nauczysz i satysfakcja murowana.
Powodzenia

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

: wt maja 18, 2021
autor: Pitek
Dziękuję za pomoc Panowie. Lagi zostały zamówione, teraz aby poskładać i ruszać dalej w drogę :haha:
Pozdrawiam