Strona 1 z 2

Strzelanie w gaźnik VN800

: czw lut 24, 2011
autor: Roy
Wnerwiająca przypadłość, coraz bardziej mnie irytuje i coś chcę z tym zrobić. Panowie z serwisu twierdzą ze taka uroda vulcana ale ja im nie wierzę. Chodzi mianowicie o strzelanie w gaźnik. U mnie występuje to zazwyczaj przy redukcji podczas przegazówki i o tyle jest kłopotliwe że gdy potrzebna jest szybka redukcja, to ja toczę się z wciśniętym sprzęgłem bo w momencie odkręcenia manetki jest 1 strzał w gaźnik potem dopiero przegazówke udaje się zrobić. Ostatnio (przed zimą) nawet zaczęło się to zdarzać podczas ruszania np. na skrzyżowaniu. Z tego co się orientuję to winę ponosi zbyt uboga mieszanka a mimo wszystko nalot na świecach prawidłowy. Faktycznie Vulcan tak ma czy jednak zła regulacja?? Jak to u Was jest w 800.
PS. Kiedyś w serwisie kolega mi pokazywał VN z nadpalonym filtrem powietrza z tego powodu.

: czw lut 24, 2011
autor: Abrams
U mnie nic takiego się nie działo i nie dzieje...
Wolny wydech i nic
Zająłbym się regulacją gaźnika i kupieniem nowych świec. A jeśli serwis twierdzi że to przypadłość modelu to proponuję zmienić serwis

: czw lut 24, 2011
autor: Piotr
Popieram w 100% Abramsa u mnie w 800-setce też nic takiego nie było, zacznij od zmiany serwisu.

: czw lut 24, 2011
autor: Roy
Świeczki nowiutkie założone po serwisie i odpowiednio wygrzane. Teraz zrobie sobie sam gaźnik. Rozmontuję na części pierwsze, posprawdzam dokładnie umyje, ustawie i sprawdze króciec dolotowy może gdzieś ssie lewe powietrze.

: czw lut 24, 2011
autor: Piotr
I to jest słuszna koncepcja daj info o wynikach.

: czw lut 24, 2011
autor: Roy
http://moto.allegro.pl/membrana-membran ... 50534.html o matko...

aukcja zarchiwizowana dla potrzebujących w przyszłości:
http://www.allegromat.pl/aukcja72205

: czw lut 24, 2011
autor: Andreas
strzelanie w gaźnik zawsze jest przez złą regulację agażnika świece nie mają tu nic wspólnego, przeczyść go i sprawdź komore pływakową , przerabiałem to w nomadzie :wall:

: czw lut 24, 2011
autor: SAURO
Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął :mrgreen:

: pt lut 25, 2011
autor: Roy
SAURO pisze:Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął :mrgreen:

Tzn. co się z nią stało?? :mrgreen: Ciekawe czy niewprawne oko takie jak moje będzie w stanie określić stan dysz bez jakiegoś fachowego urządzenia.

: pt lut 25, 2011
autor: Koziol
Mnie też czasem strzeli. Oprócz tego czasem zdarzało się, że odpalał na zimno na jeden gar, by po przegazówce drugi zaskoczył (do uzyskania temperatury trochę kulawo wchodzi wtedy na obroty).
Dodam, że zaczęło się to dziać po wyjeździe urlopowym, z czego dobry tydzień był w ulewie, a pozostałe dni też nie grzeszyły nadmiarem słońca.
Oprócz tego zaczął czasem strzelać w tłumik, czego wcześniej wcale nie robił.
Też myślałem, że to gaźnik, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę, że przez kupę czasu Vulcan robił za u-bota, to pomyślałem, że to może cewka.
Co Wy na to?

: pt lut 25, 2011
autor: SAURO
Roy pisze:
SAURO pisze:Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął :mrgreen:

Tzn. co się z nią stało?? :mrgreen: Ciekawe czy niewprawne oko takie jak moje będzie w stanie określić stan dysz bez jakiegoś fachowego urządzenia.


Była postrzępiona i puszczała lewe powietrze

: pt lut 25, 2011
autor: Roy
SAURO pisze:Była postrzępiona i puszczała lewe powietrze

Diabeł tkwi w szczegółach, dlatego sprawdzę sobie sam bo w serwisie to jeden pogania drugiego. Zacznę przede wszystkim od króćca i wymiany o-ringów między nim a głowicami. Koszt nie duży a bd miał pewność że jest szczelne połączenie i dalej cały gaźnik...

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 ]
Rozebrałem gaźnik i w zasadzie wszystko wygląda ok poza tylko jednym szczegółem. Brakuje mi zaślepki od śruby regulującej skład mieszanki, tej zaznaczonej na schemacie czerwonym prostokątem. Czy jest możliwość żeby tędy dostawało się lewe powietrze??

Obrazek

: czw lip 04, 2013
autor: Skrobel
Sorki za odświeżanie starego wątku, ale czy strzał w gaźnik to taki strzał, który słychać (a raczej czuć) przez filtr powietrza?

Ja w 800 przy gwałtowniejszym dodaniu gazu (przy redukcji biegów) często mam taki strzał, albo takie głośniejsze sapnięcie i na prawym udzie czuję jak podskakuje dekiel od filtra powietrza.

Gaźnik regulowałem w serwisie Moto-Rakowski w Konstancinie w Kwietniu br., a te "strzały" zaczęły się jakoś ostatnio.

Mogę tym zaszkodzić silnikowi? Czy powinienem jak najszybciej udać się do mechanika na ponowną regulację/czyszczenie gaźnika?

: wt lip 09, 2013
autor: bzq
mój wali jak pancernik Schleswig-Holstein na przywitanie na Westerplatte:)

: śr lip 10, 2013
autor: Robrob
Skrobel jedz na regulację

: śr lip 10, 2013
autor: Viking
Sprawdż zapłon.

: śr lip 10, 2013
autor: Andy
Ze mną jest tak, że kiedy nie strzela, obawiam się brudu w gaźniku. ;)
Przepadam za tym dźwiękiem.

:ok:

: śr lip 10, 2013
autor: Robrob
ale co innego jak wali w rury a co innega jak w gaźnik

: pt lip 12, 2013
autor: Arek
Witajcie
Pojawił mi się problem . Odpalam motocykl jak zawsze na ssaniu gdy zimny i zalewa mi cały filtr powietrza oraz tą rurkę która jest na samym dole obudowy filtra . Na końcu tej rurki jest zaślepka którą można spuścić paliwo . Gaźnik czysty , dysza składu na 1,75 obrotu , membrana nowa (250zł :( ) Gdy zdejmę filtr to cieknie paliwo z prawego otworu na dole gaźnika , są dwa takie otwory a wewnątrz nich miedziane tuleje a cieknie z tej od przodu motocykla . Odnoszę wrażenie że iglica nie schodzi całkiem do dołu i może to ona powinna nie dopuszczać do takiego wycieku . Oczywiście podczas jazdy jak Vulcan ma humor i chce pojeździć to co jakiś czas strzeli w filtr i czuć to na nogawce . Nie mam sił , wieczorkiem wstawię foty z zaznaczonym miejscem wycieku . Kranik jest na ON .

: pt lip 12, 2013
autor: Robrob
a może za wysoki poziom w komorze pływakowej