Wielebny Marku
O robieniu tego w ASO nie wspominałem, chyba, że ktoś ma takie życzenie.
Napisałem jedynie co jest wyszczególnione w Instrukcji Serwisowej które są i dla ASO i takich jak my.
Co do sprężyn teleskopów, to podobnie jak spręży sprzęgła mają zalecany konstrukcyjnie limit serwisowy.
Jeżeli ktoś nie ma ochoty sprawdzić i ewentualnie wymienić sprężyn w lagach to może na takich jeździć, podobnie jak nie musi wymieniać sprężyn sprzęgła czy też nie wymieniać oleju w lagach a założyć jedynie samą uszczelkę olejową.
Niech się tylko wtedy nie dziwi, że mu się sprzęgło ślizga lub przednie lagi nie amortyzują gdyż wtedy żaden olej, czy to 10W, czy 5W i 15W nie pomoże.
Powtarzam, zaznaczyłem jedynie co zaleca instrukcja. Jeden wymianę uszczelnień lagi (lag) zleci w ASO, drugi zrobi to samodzielnie a wtedy i satysfakcja gwarantowana i portfel „grubszy”.
Tu „wersja demonstracyjna” wspomnianych stron, oczywiście w języku polskim.
Pozdrawiam
Tex przez jedno „x”
Artix,
Witaj, trochę Cię nie było.
Merytoryczne polemiki z Wielebnym są wielce pouczające i wciągające ale we trzech to już można w brydża zagrać.
Podobny przyrząd o którym wspomniałeś jest nawet wymieniony w Instrukcji i też ma swój numer wg specyfikacji Kawasaki.