Strona 1 z 3
Regulacja gaźnika w vn 800
: sob mar 19, 2011
autor: Grzesiek12345
Witam
Czy ktoś z forumowiczów regulowal sam w swojej maszynie gaźniki mam na myśli vn 800. Jeśli tak i zakończyło się to powodzeniem to poprosiłbym o szczegółowe informacje najlepiej z fotkami jak i co po kolei się robi.Taki post byłby dużą pomocą dla ludzi chcących samemu dbać o swoje maszyny.Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
: sob mar 19, 2011
autor: Abrams
A po co to chcesz robić masz jakieś konkretne powody??
: ndz mar 20, 2011
autor: Grzesiek12345
Po to , żeby maszyna dobrzee chodziła bo widząc po świeczkach chyba zabogata mieszanka paliwowo powietrzna ( troche czarne)
: ndz mar 20, 2011
autor: Wróbelek
grzesiek mam to samo;) I też bym poprosił o porady:)
: ndz mar 20, 2011
autor: Abrams
Jakie wydechy panowie macie puste czy standardy czy nawiercane?
: ndz mar 20, 2011
autor: Wróbelek
ja oryginaly ale wybebeszone:) czyli puste
: ndz mar 20, 2011
autor: Grzesiek12345
Ja też wybebeszone orginały, ale nie o tłumiki mi chodzi tylko o regulację gaźnika krok po kroku. Czy nikt sam nie ustawial gaźnika w swojej maszynie. Po doświadczeniach ze swoją ostatnią maszyną a była to virago 750 powiedziałem sobie że nigdy więcej nie dam do regulacji motoru "mechanikom" bo większość z nich nie zna się na rzeczy. Jamaszkę regulowałem sam a miala dwa gaźniki i chodziła super, teraz sam chcę wyregulować gaźnik w vulkanie.
: ndz mar 20, 2011
autor: Badger
sorki, nie za bardzo się na tym znam, ale tak na logikę, jak dawałeś radę z synchronizacją i ustawianiem dwóch gaźników to w teraz masz tylko jeden - więc o wiele prościej.
Ja się za takie rzeczy nie biorę, ale gaźnik to gaźnik - zasada działania każdego taka sama, dysze, membrana, pływak i przepustnica. Tak mi się przynajmniej wydaje.
: ndz mar 20, 2011
autor: Grzesiek12345
Badger w sumie to masz rację. Ale o wiele łatwiej by było gdyby ktoś kto sam ustawiał gaźnik zamieścił jakieś zdjęcia i opisał krok po kroku co i jak się ustawia .
: ndz mar 20, 2011
autor: Badger
Grzesiek, przykro mi, ale tak jak mówiłem - jestem noga z serwisowania motocykla - do takich rzeczy się nie biorę, nie mam zdjęć.
Za to mam serwisówkę, jak chcesz to mogę użyczyć. W języku Shakespeare'a.
: ndz mar 20, 2011
autor: Abrams
Regulacja jest dość prosta przy jednym gaźniku.
Nie ruszaj składu mieszanki jedynie ilość paliwa.
Bo jeśli masz czarne świece to zostaje nieprzepalone paliwo
: ndz mar 20, 2011
autor: Wróbelek
a czym to abrams zrobic;) Bo ja bylem w serwisie ale nie kawasaki tylko zwykla mechanika. I rozebrali to pływak dobry iglica tez membrana tez wszystko ok. Iglice na maxa w dol zrobili i kopci mniej mi teraz ale jednak jeszcze nie jest idealnie. Bo mam hyperchargera z ktorym w komplecie sa dysze a poprzedni właściciel nie założyl u mnie i chyba zonk jest;/ Jeśli się myle to prosze o rady;)
Bo powiedzieli mi ze pozostaje kupno DynoJetów i regulacja od nowa
: śr mar 23, 2011
autor: Grzesiek12345
Dzisiaj przeprowadziłem własnoręcznie regulację gaźnika w swoim vn 800 i stwierdzam że nie ma tam żadnej regulacji iglicy ma ona swoje gniazdo bez możliwości regulacju , skład mieszanki paliwo-powietrze reguluje się jednym pilotem , poziom paliwa można sprawdzić bez zdejmowania gaźnika potrzebny tylko kawałek rurki
: śr mar 23, 2011
autor: Roy
A śrubę składu mieszanki nastawiłeś na fabryczny nastaw tzn. o ile dobrze pamiętam 1 i 3/4 obrotu?? U mnie na tym nastawie w ogóle nie gada, mam ustawione bodajże na aż 3 obroty
: śr mar 23, 2011
autor: Grzesiek12345
Nastawiłem na 1 i 3/4 ale ciężko pali na cieplym silniku , przed regulacją było na 2 obroty wykręcona.
: czw mar 24, 2011
autor: Wróbelek
czyli wychodzi na to że mnie w konia zrobili;/ Gdzie jest ta śruba roy?? bo u mnie za duzo dostaje paliwa i nie wiem gdzie ona jest:)
: czw mar 24, 2011
autor: Luzak
niektórzy, co również znają się na gaźnikach, mówią, że tej śruby nie powinno się ruszać - najczęściej wyjeżdża z fabryki zalakowana - a potrzeba jej ruszania wynika tylko z tego, że coś innego jest pop....ne i tą śrubą trzeba nadrabiać.
: czw mar 24, 2011
autor: Wróbelek
u mnie moze isc jedynie od tego ze puste wydechy i ten hypercharger;/
: czw mar 24, 2011
autor: Roy
tutaj masz tą śrubę. Hyper i wydechy to już spora ingerencja więc musisz ustawiać indywidualnie, nie sugerując się fabrycznymi danymi czyli na czuja
: czw mar 24, 2011
autor: VKC
16014 w prawo, 16017 w lewo - 92037A po skosie nie dokręcać za mocno - użyć czuja...
No chyba bym zwariował....
ale tak naprawdę podziwiam Was że pchacie w to łapki