Strona 1 z 3

gaźnik? ; wydech

: ndz kwie 17, 2011
autor: Shepherd
Witam dzisiaj za mną pierwsza trasa w tym sezonie. :scrach: Pierwszy mój ból zęba to mokry wylot tłumika z drugiego cylindra - panowie czym może ty być spowodowane?("nie przepala paliwa?, czy coś innego , drugi wydech suchy jak pieprz") ?? Druga sprawa to przygasanie silnika przy jeździe z lepiej odkręconą manetka gazu przez dłuższy czas (gdy lecę równo-miernie jednolitym gazem tak 60 - 80 km/h to nie ma problemu, natomiast przy dodaniu gazu i przytrzymaniu go dłużej reakcja jakby nie było paliwa? ("zapchany gaźnik? świece?, ch...we paliwo?") ??

Z góry wielkie dzięki za pomoc :thumbup:

: pn kwie 18, 2011
autor: Abrams
Możesz mieć uszkodzony zaworek podciśnieniowy na zbiorniku lub zanieczyszczony gaźnik. Mogą też być uszkodzone membrany na gaźniku

: śr kwie 20, 2011
autor: Shepherd
A może ktoś jeszcze sie wypowie?

: śr kwie 20, 2011
autor: Andreas
swiece raczej nie by strzelał sprawc czy palwko leje sie z baku (zanieczyszczony filterek w kraniku) no i gazniczek trzeba przeczyscić .

: śr kwie 20, 2011
autor: centek
wg. mojej skromnej opinii, nie masz prądu na cylindrze, nie spala ci paliwa.

: śr kwie 20, 2011
autor: Shepherd
centek pisze:wg. mojej skromnej opinii, nie masz prądu na cylindrze, nie spala ci paliwa.
czym moze byc to spowodowane? i jak sie tego pozbyc?

: śr kwie 20, 2011
autor: centek
po pierwsze primo - swiece sprawdz czy iskre ci dają, wykrec je i zobacz czy mokre sa czy moze nagar jest. pewnie wymianka jakas się przyda. to na dzien dobry, potem bedziemy szukac dalej.

: śr kwie 20, 2011
autor: Shepherd
bardzo dziękuje zauważyłem jeszcze że z wydechu wychodzącego z pierwszego cylindra leci ciepłe powietrze natomiast z drugiego zimne.... ??
Słyszełem że nowe świece trzeba opalić jak to zrobić?

: śr kwie 20, 2011
autor: Konrad
Nigdy nie słyszałem żeby opalać nowe świece, stare tak ale nowe pierwsze słyszę.

: śr kwie 20, 2011
autor: oktogon
Nie tyle opalić co wygrzać, odpalasz silnik i niech popracuje na wolnych obrotach kilkanascie minut , bez przegazówek.

: śr kwie 20, 2011
autor: Shepherd
aha bardzo dziekuje :D powiązując fakty te zimne powietrze wydobywa się z tego tłumika na którym wcześniej zauważyłem że końcówka jest mokra... mówi to coś komuś..??

: śr kwie 20, 2011
autor: Roy
Nie chodzi Ci na ten gar :mrgreen:

: czw kwie 21, 2011
autor: Piotr
Pamiętaj tylko żeby wykręcać świece na zimnym silnku!!!!!!!, po wymianie jak już napisał Oktogon odpal moto i poczekaj aż włączy się wentylator

: czw kwie 21, 2011
autor: Andreas
jak by nie palił na jeden gar to by przerywał strzelał prychał , prosta sprawa sprawć czy jest iskra i tyle. jak jest zamło paliwka to własnie moto przygasa

: czw kwie 21, 2011
autor: centek
i jak? co poustalałeś?

: pt kwie 22, 2011
autor: Shepherd
tak jak panowie pisali bardzo słaba iskra założyłem nową świecę i moto zupełnie inaczej chodzi natomiast pojawił się dymek? :hah: dlaczego? ustanie ?czym to jest spowodowane

: pt kwie 22, 2011
autor: Shepherd
panowie pomóżcie. wcześniej nie było mowy o jakimkolwiek dymieniu teraz po zakręceniu nowej świecy delikatnie dymi. :cry: Po jakim czasie powinien się załączyć wentylator?

: pt kwie 22, 2011
autor: Shepherd
:cry: Podejrzewam że jest to dym olejowy :cry: pierścionki poszły? POMOCY PROSZĘ O RADĘ

: pt kwie 22, 2011
autor: Roy
Zależy jaki kolor tego dymu. Czarny dym to niespalone paliwko, nie przepala mieszanki a jak jest błękitnawy taki to niestety ciągnie olej

: pt kwie 22, 2011
autor: Shepherd
na 80% to dym olejowy a może nawet na 90%? panowie mogły pójść pierścienie? czy może coś innego? ile idzie pierścieni na tłok w vn 800 classic? jaka jest orientacyjna cena? gdzie je dostać?