Strona 1 z 1

PROBLEM Z GAŹNIKIEM

: wt cze 14, 2011
autor: towper
Witam wszystkich. Bardzo was proszę o pomoc.Jakiś czas temu zaczęło mi zalewać motor aż ciekło z pod pokrywy filtra powietrza cały czas podawał paliwo aż gasł znajomy stwierdził że zawiesza się pływak tak to nazwał bo załapał jakiś syf, rozkręciłem w miarę możliwości oczyściłem( było trochę syfu i czarnego nalotu) skręciłem wszystko odpaliłem i fakt już nie zalewa ale gdy dodam gazu zaczynało go dławić i nie wchodzi na obroty tak jak by teraz dostawał za mało paliwa albo za dużo powietrza. Nic nie kręciłem przy dyszach żeby coś rozregulować. Aha po puszczeniu gazu chwile pochodzi i gaśnie. Gdy dodawałem gazu i patrzyłem jak podaje paliwo (filtr powietrza był sciągnięty)widać było wybuchy(ogień) i było strzelanie.

: wt cze 14, 2011
autor: Daromax
:mrgreen: Sprawa jest prosta jeżeli miałeś syf w komorze pływakowej to może być i w całym gażniku .Chodzi mi o dysze i kanały, musisz przeczyścić gażnik.I odpalić bez regulacji tylko śruby biegu jałowego i składu mieszanki odkręcaj i przykręcaj licząc obroty.Dobrze było by wyczyścić filtr paliwa i bak.Regulację gażnika jak się nie znasz to daj lepiej mechanikowi. :D A pro po musisz jeszcze się upewnić czy pływak jest szczelny . !!

: wt cze 14, 2011
autor: towper
Dzieki stary.Tylko nie wiem które to są te śruby i o co chodzi z tymi obrotami. Powiedz w którym miejscu jest filtr paliwa i jak sprawnie odczepic linki od gazu przyczepione do gasznika ni jak nie mogłem ich odczepić

: wt cze 14, 2011
autor: Daromax
:mrgreen: Filtr paliwa jest wraz z kranikiem do zamykania dopływu paliwa i jest w środku baku musisz odkręcić dwie śruby uwaga na uszczelkę !! śruby do regulacji są ze sprężynkami które zapobiegają odkręcaniu by ci pomóc dam ci schemat http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp :ok: zaznacz motocykl , zlisty wybierz model VN i Carburetor (gażnik)

: wt cze 14, 2011
autor: towper
Dzieki na pewno sie przyda jak cos nie bede wiedział to sie odezwe

: sob mar 30, 2013
autor: towper
Witam mam problem ze swoją maszyną (vn 800 classic 2003 r.). Motor zaczął mi się dławić tz przy dodaniu gazu motor dławi się i lekko szarpie a po puszczeniu manetki gazu zaczyna strzelać z wydechów (gdy wćisnę sprzęgło przestaje strzelać) gdzie wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy bo słyszałem już różne diagnozy od regulacji gaźnika,regulacji zaworów itd.Proszę o pomoc i rady z góry dziękuje.

: sob mar 30, 2013
autor: Trufel
świece wymień

: sob mar 30, 2013
autor: towper
Świece są po wymianie mało co na nich przelatałem więc mysle że nie w tym tkwi problem

: sob mar 30, 2013
autor: Radio
Jeżeli zimą odpalałeś motonga i nie nagrzewałeś do normalnej temperatury to jednak nie byłbym taki pewny tych świec na których mało przelatałeś.

: sob mar 30, 2013
autor: jano
Trufel pisze:świece wymień
Czy moga miec swiece wplyw na strzelanie z wydechow?

: sob mar 30, 2013
autor: Zeus
Najczęstszym błędem wymieniających świece jest nie wygrzanie ich po wymianie.
Załóż inne, wtedy będziesz miał pewność.

: sob mar 30, 2013
autor: Radio
Oczywiście że mogą, wystarczy że co któryś suw świeca nie da iskry na elektrodach lecz wewnątrz i masz strzały z wydechów.

: ndz lip 28, 2013
autor: Jazło
Czy mógłby mi ktoś z kolegów podpowiedzieć gdzie znajdę śrubę regulacji składu mieszanki w VN 1500 classic 2000r rozbierałem go i czyściłem bo coś zaczął prychać i więcej pali. Nie mogę znaleźć tej śruby. Gaźnik ma potencjometr przepustnicy. Taki widziałem pierwszy raz.