Wymiana oleju, łańcuch, filtr powietrza co jeszcze? VN800A
- Robson
- Posty: 4167
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011
- Miejscowość: Tychy
- Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
- VROC: 34475
Wymiana oleju, łańcuch, filtr powietrza co jeszcze? VN800A
Hey, Poczytałem wątek o olejach i już dużo wiem, ale, będzie Ktoś uprzejmy i w pkt. podeśle mi wykaz czynności dot. wymiany oleju (Motul mam, filtr oleju również). Jakieś fotki nawet telefonem mile widziane roobsoonx@gmail.com . Czym posmarować łańcuch (mam spray z Wurtza do podobnych rzeczy, znajomy używa przy wózkach widłowych, czy będzie ok?). Filtr powietrza wymieniać na nowy, czy w inny sposób wyczyścić?
I jeszcze, sygnał dzwiękowy mam total słaby, puszki nie słyszą nie chcę jakiś wymyślnych, ale wygląd podobny do standardowego z full głośnym klaksonem, co poradzicie?
Roobsoonx
I jeszcze, sygnał dzwiękowy mam total słaby, puszki nie słyszą nie chcę jakiś wymyślnych, ale wygląd podobny do standardowego z full głośnym klaksonem, co poradzicie?
Roobsoonx
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
olej, rozgrzewasz silnik -> odkręcasz spust oleju -> wykręcasz filtr oleju - > smarujesz olejem uszczelkę nowego filtra i go wkręcasz - > wlewasz olej - > uruchamiasz silnik - > sprawdzasz stan i ew. dolewasz.
smaruj czym chcesz, żebyś tylko smarował. Ale lepsze będą smary przeznaczone do łańcuchów i dużych obrotów, mają większą przyczepność i mniej chlapią.
klakson: czasami mają regulację w postaci takiej śrubki. Spróbuj tym. Przeczyść styki. A jak nie, to pełno jest zamienników w sklepach internetowych.
smaruj czym chcesz, żebyś tylko smarował. Ale lepsze będą smary przeznaczone do łańcuchów i dużych obrotów, mają większą przyczepność i mniej chlapią.
klakson: czasami mają regulację w postaci takiej śrubki. Spróbuj tym. Przeczyść styki. A jak nie, to pełno jest zamienników w sklepach internetowych.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
- MUKA
- Posty: 8374
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
- VROC: 0
Mój syn smaruje tym i jest ok. tylko mało odporny na deszcz, po każdej jeździe na mokro trzeba smarować.Roobsoonx pisze:mam spray z Wurtza do podobnych rzeczy, znajomy używa przy wózkach widłowych
Z olejem to jeszcze (jeżeli jest w tym modelu) przy wymianie oleju filtr siatkowy (przy misce olejowej na dole)
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.
Łańcuch na tylnej zębatce jak Ci "chrobota" to wymień całe napęd nie daj się namówić na wymianę tylko jednej zębatki albo tylko łańcucha, bo ja głupi dałem się na to nabrać wymieniłem przednią zębatkę bo mi przód "strzelał" potem poszło na tył i wkońcu okazało się, że łańcuch był porozciągany, więc koszt zębatki plus wymiana poszła do kosza, stąd polecam wymianę całego napędu, nie są to małe pieniążki ale przynajmniej człowiek spokojniejszy jest , co do biegów to usterka chyba żadna pojeździj trochę może po długim postoju najzwyczajniej w świecie się coś "zastało".BABEK pisze:śmigałem prawie cały dzień ,i biegi czasami wchodzą czysto a czasami jak jedynka czy ja robię coś nie tak? czy może to jakaś usterka? i łańcuch zaczął chrobotać na tylnej zębatce czy to oznacza wymianę napędu?
z góry dziękuję za pomoc
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
z tym napędem to chyba też widać zużycie na zębatce jak jest podobna do łańcucha pilarki,
i racja jak wymiana to całego napędu i tutaj pytanie do znawców tematu na alllledrogo są zestawy po np 450 zł a i są po 590 zł, jakieś sugestie do do jakości ? tych najtańszych bym nie brał te drogie to często tylko "bardziej znany producent" coś powiedzmy ze średniej półki macie jakieś doświadczenia z konkretnymi producentami(ciekawe ilu z nich robi to jako made in china)
i racja jak wymiana to całego napędu i tutaj pytanie do znawców tematu na alllledrogo są zestawy po np 450 zł a i są po 590 zł, jakieś sugestie do do jakości ? tych najtańszych bym nie brał te drogie to często tylko "bardziej znany producent" coś powiedzmy ze średniej półki macie jakieś doświadczenia z konkretnymi producentami(ciekawe ilu z nich robi to jako made in china)
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości