Wycieki VN800A, klakson

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Wycieki VN800A, klakson

Post autor: Robson » wt wrz 13, 2011

DOT. Śląska i Zagłębia z uwagi na szybki dojazd:

Potrzebuję fachowej pomocy, aby Ktoś spojrzał na mój silnik i sprawdził dlaczego się poci, coś tam kapie (jakby płyn chłodniczy) pod silnikiem i nad silnikiem (dwa miejsca) i dał mi pewne instrukcje na live w tej kwestii, żebym się nie martwił i mógł spokojnie użytkować motonga.

jest taki Ktoś. Kto sam grzebie? Bo servisy są jak zawsze chętne, ale w ździerce kasiorki również :wall:

Mój klakson jest słabiuteńki, co polecacie w normalnej cenie, ale takiego, żeby inni słyszeli, szczególnie w puszkach :mrgreen:
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt wrz 13, 2011

Jeśli chodzi o klakson pogadaj z Iron75 on ma w swojej 800 taki, że go słuchać z daleka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » wt wrz 13, 2011

możesz zobaczyć tutaj coś da się wybrać podaje tylko przykład

http://www.lantis.pl/klakson-dwutonowy- ... -2826.html
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr wrz 14, 2011

Konrad pisze:pogadaj z Iron75
ktoś mnie wołał?? ;)
MarKov pisze:możesz zobaczyć tutaj coś da się wybrać podaje tylko przykład

http://www.lantis.pl/klak...rom-p-2826.html
oczywiście zerknąć na nie możesz ale czy są warte zainteresowania??? .... ja się też kiedyś skusiłem na te ślimaki, kupiłem, zamontowałem, nie powiem , cos tam było słychać, ale po jakimś czasie kupiłem coś takiego
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8c44b63e5c
i od tego czasu na paradach nikt nie chce koło mnie jechać, a jak używam tego w ruchu ulicznym to najpierw puszkarze spierdzielają a dopiero później sprawdzają co ich obtrąbiło :antlers:
koszt to około 60zł

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr wrz 14, 2011

kurna trąbka jak od babci z Allo Allo
NIC

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr wrz 14, 2011

bzq pisze:kurna trąbka jak od babci z Allo Allo
, hahaha, ja mówię o tej na dole, a nie o tej przy kierownicy ;)
tej przy kierownicy używam czasami na jakiś parkingach, na pieszych, nie uruchamiam tej na dole bo by jeszcze mi na zawał zeszli :mrgreen:

Awatar użytkownika
kuko
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 08, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: kuko » śr wrz 14, 2011

A jak wygląda kwestia "zwłoki".
Czy efekt dzwiękowy jest od razu po naciśnięciu guzika, czy może zauważalna jest pewna zwłoka - w czasie kiedy kompresor się rozdmucha.

Czy to co masz to jest coś takiego?

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr wrz 14, 2011

tak to to, co do zwłoki, chyba faktycznie jest minimalne opóźnienie, przynajmniej tak mi się wydaje, ale naprawdę jest ono na tyle niewielkie że trzeba się porządnie wsłuchać żeby to wyłapać.
Poza tym ja sprężareczkę upchnąłem pod boczkiem z drugiej strony i musiałem wymienić rurkę na dłuższą bo tak oryginalna okazała się za krótka. Teraz z kolei mam dużo za długą i może stąd to opóźnienie. Kiedyś w końcu się zbiorę w sobie skrócę ją i zobaczymy co będzie. Ale nie wiem kiedy, bo tak jak pisałem jest to niezauważalne i mi to nie przeszkadza

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » śr wrz 14, 2011

kuko pisze:Czy to co masz to jest coś takiego?
To centrum jest obok mnie. Nawet nie wiedziałem , że maja tam takie klarnety. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » śr wrz 14, 2011

Woow w sam raz do mojego Jazzy Nomada :mrgreen: :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Re: Wycieki VN800A, klakson

Post autor: Pantani » czw wrz 15, 2011

Roobsoonx pisze:DOT. Śląska i Zagłębia z uwagi na szybki dojazd:

Potrzebuję fachowej pomocy, aby Ktoś spojrzał na mój silnik i sprawdził dlaczego się poci, coś tam kapie (jakby płyn chłodniczy) pod silnikiem i nad silnikiem (dwa miejsca):mrgreen:


jezeli plyn chlodniczy kapie na silnik to zdejmij zbiornik paliwa i bedziesz wszystko widzial. U mnie byly nieszczelnosci przy cybantach. Ja zalozylem prowizorucznie dodatkowy cybant i przestalo wyciekac.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw wrz 15, 2011

posprawdzaj połączenia przewodów czy się nie pocą/ciekną do tego nie musisz być mechanikiem a jedynie trochę sprytu wystarczy
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » czw wrz 15, 2011

Jak płyn wycieka pod silnikiem to na pewno nie jest to wina nie szczelności na złączach a jest objawem zużytej reperaturki pompy cieczy chłodzącej .Płyn wypływa małym otworem który znajdziesz po stronie sprzęgła.(pedał hamulca)

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw wrz 15, 2011

masz racje ale nieszczelne złącza mogą być a raczej są powodem kapania nad silnikiem. Poza tym należy zaczynać od wyeliminowania pierdół to nie WSK czy SHL że dziś jeździ a jutro pęka wał. A może poci się pod korkiem spustowym cieczy?? Nie tak dawno zauważyłem wyciek płynu również cały silnik zapocony mówię OCB przecież ani go nie pałowałem ani nic. Okazało się że zjeżdżając z krawężnika przywaliłem silnikiem o tegoż owego i głownie dostały żebra i śruba spustowa. I od uderzenia popuściła i ciekło na silnik :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » wt wrz 27, 2011

dzięki za podpowiedzi, muszę pogmyrać...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » śr wrz 28, 2011

:mrgreen: jurekkawasaki-ma rację pod silnikiem jest otwór technologiczny i jak z niego kapie to znak że przecieka pompa.No chyba że cieknie ci z chłodnicy albo z przewodów ale to możesz namierzyć sam. ??

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr wrz 28, 2011

kapać tak naprawdę to może wszystko i zewsząd. Jak się tego nie zobaczy to sobie można gdybać do .... sami wiecie do czego ;)

Mi też ostatnio coś tam pokapywało.... postawiłem motocykl i po godzinie miałem małą plamkę pod silnikiem. okazało się że kapie mi t tego drugiego filtra oleju, tej takiej siateczki. Dokręciłem śrubę i problem z bańki :D

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pn paź 03, 2011

I po naradzie z Andrew i Abramsem podjechałem jednak do servisantów. Maszyna zaczęła się niebezpiecznie grzać + czerwona kontrolka... Okazało się, że spadł przewód łączący chłodnicę ze zbiorniczkiem wyrównawczym :(, Mam nadzieję, że już będzie OK. Dziś zresztą testuję bestie w pracy :p
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn paź 03, 2011

Iron75 pisze:a dopiero później sprawdzają co ich obtrąbiło
Może trąbka, a może w lusterku wstecznym buźka na zbiorniku działa. :clap:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą