Strona 1 z 1

Wycieki VN800A, klakson

: wt wrz 13, 2011
autor: Robson
DOT. Śląska i Zagłębia z uwagi na szybki dojazd:

Potrzebuję fachowej pomocy, aby Ktoś spojrzał na mój silnik i sprawdził dlaczego się poci, coś tam kapie (jakby płyn chłodniczy) pod silnikiem i nad silnikiem (dwa miejsca) i dał mi pewne instrukcje na live w tej kwestii, żebym się nie martwił i mógł spokojnie użytkować motonga.

jest taki Ktoś. Kto sam grzebie? Bo servisy są jak zawsze chętne, ale w ździerce kasiorki również :wall:

Mój klakson jest słabiuteńki, co polecacie w normalnej cenie, ale takiego, żeby inni słyszeli, szczególnie w puszkach :mrgreen:

: wt wrz 13, 2011
autor: Konrad
Jeśli chodzi o klakson pogadaj z Iron75 on ma w swojej 800 taki, że go słuchać z daleka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: wt wrz 13, 2011
autor: MarKov
możesz zobaczyć tutaj coś da się wybrać podaje tylko przykład

http://www.lantis.pl/klakson-dwutonowy- ... -2826.html

: śr wrz 14, 2011
autor: Iron75
Konrad pisze:pogadaj z Iron75
ktoś mnie wołał?? ;)
MarKov pisze:możesz zobaczyć tutaj coś da się wybrać podaje tylko przykład

http://www.lantis.pl/klak...rom-p-2826.html
oczywiście zerknąć na nie możesz ale czy są warte zainteresowania??? .... ja się też kiedyś skusiłem na te ślimaki, kupiłem, zamontowałem, nie powiem , cos tam było słychać, ale po jakimś czasie kupiłem coś takiego
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8c44b63e5c
i od tego czasu na paradach nikt nie chce koło mnie jechać, a jak używam tego w ruchu ulicznym to najpierw puszkarze spierdzielają a dopiero później sprawdzają co ich obtrąbiło :antlers:
koszt to około 60zł

: śr wrz 14, 2011
autor: bzq
kurna trąbka jak od babci z Allo Allo

: śr wrz 14, 2011
autor: Iron75
bzq pisze:kurna trąbka jak od babci z Allo Allo
, hahaha, ja mówię o tej na dole, a nie o tej przy kierownicy ;)
tej przy kierownicy używam czasami na jakiś parkingach, na pieszych, nie uruchamiam tej na dole bo by jeszcze mi na zawał zeszli :mrgreen:

: śr wrz 14, 2011
autor: kuko
A jak wygląda kwestia "zwłoki".
Czy efekt dzwiękowy jest od razu po naciśnięciu guzika, czy może zauważalna jest pewna zwłoka - w czasie kiedy kompresor się rozdmucha.

Czy to co masz to jest coś takiego?

: śr wrz 14, 2011
autor: Iron75
tak to to, co do zwłoki, chyba faktycznie jest minimalne opóźnienie, przynajmniej tak mi się wydaje, ale naprawdę jest ono na tyle niewielkie że trzeba się porządnie wsłuchać żeby to wyłapać.
Poza tym ja sprężareczkę upchnąłem pod boczkiem z drugiej strony i musiałem wymienić rurkę na dłuższą bo tak oryginalna okazała się za krótka. Teraz z kolei mam dużo za długą i może stąd to opóźnienie. Kiedyś w końcu się zbiorę w sobie skrócę ją i zobaczymy co będzie. Ale nie wiem kiedy, bo tak jak pisałem jest to niezauważalne i mi to nie przeszkadza

: śr wrz 14, 2011
autor: Andrew
kuko pisze:Czy to co masz to jest coś takiego?
To centrum jest obok mnie. Nawet nie wiedziałem , że maja tam takie klarnety. :mrgreen:

: śr wrz 14, 2011
autor: Zombie
Woow w sam raz do mojego Jazzy Nomada :mrgreen: :mrgreen:

Re: Wycieki VN800A, klakson

: czw wrz 15, 2011
autor: Pantani
Roobsoonx pisze:DOT. Śląska i Zagłębia z uwagi na szybki dojazd:

Potrzebuję fachowej pomocy, aby Ktoś spojrzał na mój silnik i sprawdził dlaczego się poci, coś tam kapie (jakby płyn chłodniczy) pod silnikiem i nad silnikiem (dwa miejsca):mrgreen:


jezeli plyn chlodniczy kapie na silnik to zdejmij zbiornik paliwa i bedziesz wszystko widzial. U mnie byly nieszczelnosci przy cybantach. Ja zalozylem prowizorucznie dodatkowy cybant i przestalo wyciekac.

: czw wrz 15, 2011
autor: Roy
posprawdzaj połączenia przewodów czy się nie pocą/ciekną do tego nie musisz być mechanikiem a jedynie trochę sprytu wystarczy

: czw wrz 15, 2011
autor: jurekawasaki
Jak płyn wycieka pod silnikiem to na pewno nie jest to wina nie szczelności na złączach a jest objawem zużytej reperaturki pompy cieczy chłodzącej .Płyn wypływa małym otworem który znajdziesz po stronie sprzęgła.(pedał hamulca)

: czw wrz 15, 2011
autor: Roy
masz racje ale nieszczelne złącza mogą być a raczej są powodem kapania nad silnikiem. Poza tym należy zaczynać od wyeliminowania pierdół to nie WSK czy SHL że dziś jeździ a jutro pęka wał. A może poci się pod korkiem spustowym cieczy?? Nie tak dawno zauważyłem wyciek płynu również cały silnik zapocony mówię OCB przecież ani go nie pałowałem ani nic. Okazało się że zjeżdżając z krawężnika przywaliłem silnikiem o tegoż owego i głownie dostały żebra i śruba spustowa. I od uderzenia popuściła i ciekło na silnik :ok:

: wt wrz 27, 2011
autor: Robson
dzięki za podpowiedzi, muszę pogmyrać...

: śr wrz 28, 2011
autor: Daromax
:mrgreen: jurekkawasaki-ma rację pod silnikiem jest otwór technologiczny i jak z niego kapie to znak że przecieka pompa.No chyba że cieknie ci z chłodnicy albo z przewodów ale to możesz namierzyć sam. ??

: śr wrz 28, 2011
autor: Iron75
kapać tak naprawdę to może wszystko i zewsząd. Jak się tego nie zobaczy to sobie można gdybać do .... sami wiecie do czego ;)

Mi też ostatnio coś tam pokapywało.... postawiłem motocykl i po godzinie miałem małą plamkę pod silnikiem. okazało się że kapie mi t tego drugiego filtra oleju, tej takiej siateczki. Dokręciłem śrubę i problem z bańki :D

: pn paź 03, 2011
autor: Robson
I po naradzie z Andrew i Abramsem podjechałem jednak do servisantów. Maszyna zaczęła się niebezpiecznie grzać + czerwona kontrolka... Okazało się, że spadł przewód łączący chłodnicę ze zbiorniczkiem wyrównawczym :(, Mam nadzieję, że już będzie OK. Dziś zresztą testuję bestie w pracy :p

: pn paź 03, 2011
autor: mirad
Iron75 pisze:a dopiero później sprawdzają co ich obtrąbiło
Może trąbka, a może w lusterku wstecznym buźka na zbiorniku działa. :clap: