W sprawie silnika
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 06, 2011
- Miejscowość: Legnica
- Motocykl: Classic VN 800
- VROC: 0
W sprawie silnika
Strzela w gaźniki i wydechy.
Przy czym uprzedzę od razu, że jedynie na wolnych obrotach, na wyższych już mniej. Gaźnik jest sprawdzony, wyczyszczony, świece wymienione na nowe o właściwych parametrach. Wydechy rozwiercone.
Wydaje się, że problem tkwi w pierwszym cylindrze (tym od kierowcy). Jeśli jest zdjęta fajka z drugiego cylindra to strzela w gaźnik.
Przy czym uprzedzę od razu, że jedynie na wolnych obrotach, na wyższych już mniej. Gaźnik jest sprawdzony, wyczyszczony, świece wymienione na nowe o właściwych parametrach. Wydechy rozwiercone.
Wydaje się, że problem tkwi w pierwszym cylindrze (tym od kierowcy). Jeśli jest zdjęta fajka z drugiego cylindra to strzela w gaźnik.
Ostatnio zmieniony wt gru 06, 2011 przez Dragini, łącznie zmieniany 1 raz.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
VN 800 ma uboga nastawę mieszanki fabrycznie ,tym bardziej zimny nie dogrzany silnik tak właśnie reaguje na dodanie gazu .Istotną informacja o źródle problemu są świece przede wszystkim jaki mają kolor .Gaźnik ? czy aby poprzedni właściciel po rozwierceniu wydechów nie pozmieniał w nim za wiele w pogoni za ''mocą'',czyli jakie dysze i ustawienie iglicy,no i dawki pilotującej.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 06, 2011
- Miejscowość: Legnica
- Motocykl: Classic VN 800
- VROC: 0
Jurek świece wymienione, ale co pozmieniał poprzedni właściciel to dopiero się wyjaśni.
Na razie Mauna jest rozbierana na czynniki pierwsze. Endriu zawsze tak robi bo mówi, że przynajmniej wie z czym ma do czynienia. Tak było z pierwszą "szedołką", potem z dwoma dragami - moja Draginką i jego Draginiem - 650, i wreszcie z Wilardem (Wildstar). Nie boję się o Maunę bo jest szefem serwisu co prawda samochodowego, ale zawsze ...
Na razie Mauna jest rozbierana na czynniki pierwsze. Endriu zawsze tak robi bo mówi, że przynajmniej wie z czym ma do czynienia. Tak było z pierwszą "szedołką", potem z dwoma dragami - moja Draginką i jego Draginiem - 650, i wreszcie z Wilardem (Wildstar). Nie boję się o Maunę bo jest szefem serwisu co prawda samochodowego, ale zawsze ...
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
-
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz lis 27, 2011
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: byłVN 1500 Classic Tourer,Goldwing 1500
- VROC: 0
Witajcie!Dawno,dawno temu rzeczywiście prostowło się zawory,ba nawet kobowody,ale za głębokiej komuny (lata 70 i 80 te).Nic się nie urywało,ale przy dzisiejszej dostępności do gratów i stosunkowo niedużej cenie jednostkowej zaworu oraz prędkościom obrotowym silników motocykli, prostowanie to rzeczywiście odważna opcja.Pozdro Griszka.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Łatwo to można wytłumaczyć ,znalazł się taki geniusz który założył nowy łańcuch nie w fazie pierwszą próbę wykonał rozrusznikiem i ....sprawa jasna grzybki zaworowe po podginałRoy pisze:A mnie ciekawi to jakim cudem się one pokrzywiły i ile ma nalatane twój silnik?? Rozumiem zużycie gniazd po jakimś sporym przebiegu ale pokrzywienie??
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości