Strona 1 z 2

Kierownica VN800 - pomoc w wyborze

: śr gru 14, 2011
autor: drt
Witam kolegów :)

Stanąłem przed wyborem nowej kiery do mojego VN-a. Rozpatruje dwie opcje:
Apehanger lub Mystic High Po pomiarze mojej kierownicy okazuje się, że jej wymiar jest gdzieś po środku pomiędzy nimi. I tutaj moja prośba. Czy któryś z Was nie ma kierownicy z linków powyżej i foty motoru? Gdybym zobaczył wizualnie jak wyglądają na żywo prościej byłoby mi się zdecydować :) Wielkie dzięki za pomoc!

: śr gru 14, 2011
autor: Wróbelek
Ja dzisiaj zamowiłem mystic high. Z wymiarów oryginalnej różni się szerokością:) Oryginalna jest 4cm węższa. Apehanger z tego co widzialem to rece do góry masz mocno jak w booberze

: śr gru 14, 2011
autor: Orzech_
To są dwie zupełnie różne kierownice, wąską i wysoka bardziej chopperowa i niższa szeroka bardziej dragowa, wiąże się to na pewno z innym stylem i odczuciami z jazdy, dziwi mnie że zmieniasz kierownice nie mając jeszcze określonych preferencji. Więc po co, tylko po to żeby zmienić?

Jutro sprawdzę czy nie jestem w stanie zdobyć trochę taniej tych modeli bo mam dostęp do hurtowni która ma akcesoria TRW :)

: śr gru 14, 2011
autor: drt
Pytam, ponieważ coś mi się nie zgadzało z wymiarach tych kierownic... Ja mam sprecyzowane wymagania i na pewno nie chcę kierownicy chopperowej (wysokiej). Raczej skłaniam się ku Mystic High, a chciałem je zobaczyć na zdjęciach żeby porównać wygląd... Nie zmieniam kierownicy z kaprysu tylko dlatego, że dotychczasowa jest krzywa co ostatnio zauważyłem.

Czy ewentualnie możecie polecić jakieś inne firmy produkujące kierownice do Vn-ów?

: śr gru 14, 2011
autor: Pantani
W tym linku do apehangera ktory wkleiłeś są prawdopodobnie żle podane wymiary!!!!!
Poszukaj danych na innej stronie bo inaczej sie zdziwisz :D
Ja mam apehengera jest wyższy od oryginału (vn800classic) i ma zupełnie inny kształt!

: czw gru 15, 2011
autor: drt
No właśnie... tak przypuszczałem, że coś tam jest nie tak.

: śr gru 28, 2011
autor: Gabriel
Witam, ja pod koniec sezonu zmieniłem na mistic high i powiem, że troszkę mnie zaskoczyła jej szerokość oraz to ze jest tyle niższa niż oryginał. Zupełnie inny motor powstał przy zmianie tylko kierownicy. Dla mnie teraz lepiej moto się prowadzi, jest większe, fajna pozycja, a czy wygodniej to już kwestia przyzwyczajenia. Do tej którą teraz mam trzeba mieć długie łapy żeby nie zabrakło zasięgu przy manewrach na parkingu. Ogólnie jestem zadowolony jak to się mówi +10 do respektu :)

: śr gru 28, 2011
autor: Robson
Zerknij na moje foty, jest jeszcze inna i dość ciekawa...

: czw sty 05, 2012
autor: Wróbelek
Gabriel twoja kierownica ma takie nacięcia czy tam rowki w miejscach mocowania?? Tak jak oryginalna?? BO moja jest gładka i obawiam się żeby się nie luzowała.

: wt kwie 09, 2013
autor: jano
Podpinam sie pod temat.
Zastanawiam sie nad wyzsza kierownica do mojego VN 800 classic. Nie chodzi mi o bardzo wysoka kierownice. Tylko o jakies 10 - 15 cm wyzsza niz oryginalna. Chcialbym troche podniesc rece do gory, dla tego ze jestem wyzszego wzrostu ( z tym ze szerokosc chcialbym zeby pozostala taka jaka jest). Natomiast, zastanawiam sie jak to bedzie wygladac. Oryginalna kierownica w VN 800 classic mi sie bardzo podoba, tylkoze jest dla mnie chyba troche zanizka :) . Ciekawy jestem czy z wyzsza kierownica pozostanie moj vulcan tak samo ladny jak jest teraz ;)
Jezeli ma ktos z Was wyzsza kierowwnice na swojim vn 800 classic, to bardzo Was prosze, wyslijcie mi zdiecia (albo umiescicie tutaj w watku).
Bardzo dziekuje.

PS: czy musialbym zmieniac linki i przewody na dluzsze przy podniesieniu kierownicy o 10-15cm?

: wt kwie 09, 2013
autor: Pantani
Zobacz kierownicę lucas apehanger. Założyłem i jestem zadowolony a fotki znajdziesz w sąsiednim wątku o naprawie błotnika w moim VN800 (kiera jest przycięta z obu stron 5cm, oryginalnie bedzie szersza). Linek wystarczyło "na styk".

: wt kwie 09, 2013
autor: jano
Wyglada to spoko. Nie wiesz o ile jest wyzsza od oryginalu?
Mowisz ze linki sa na styk nawet jak obcioles kiere 5cm z kazdej strony....Ciekawe czy likni by dosiegli kdybym zostawil szerokosc taka jaka jest.
Zmieniales tez ze wzgledu na wzrost, albo poprostu taka kiere chcieles?

: wt kwie 09, 2013
autor: Mastif
jano pisze:Podpinam sie pod temat.
Zastanawiam sie nad wyzsza kierownica do mojego VN 800 classic. Nie chodzi mi o bardzo wysoka kierownice. Tylko o jakies 10 - 15 cm wyzsza niz oryginalna. Chcialbym troche podniesc rece do gory, dla tego ze jestem wyzszego wzrostu ( z tym ze szerokosc chcialbym zeby pozostala taka jaka jest). Natomiast, zastanawiam sie jak to bedzie wygladac. Oryginalna kierownica w VN 800 classic mi sie bardzo podoba, tylkoze jest dla mnie chyba troche zanizka :) . Ciekawy jestem czy z wyzsza kierownica pozostanie moj vulcan tak samo ladny jak jest teraz ;)
Jezeli ma ktos z Was wyzsza kierowwnice na swojim vn 800 classic, to bardzo Was prosze, wyslijcie mi zdiecia (albo umiescicie tutaj w watku).
Bardzo dziekuje.

PS: czy musialbym zmieniac linki i przewody na dluzsze przy podniesieniu kierownicy o 10-15cm?


A może wystarczyłby tylko dystanse do podniesienia kierownicy?
Poszukaj pod nazwą risery.

: wt kwie 09, 2013
autor: Shepherd
jano, Zwróć szczególną uwagę na linki, żebyś nie zrobił tak że zabraknie ci 2 cm do wpięcia linki, jak mam kierownicę 20' wysoką tj. ok 50 cm linki oczywiście do przedłużenia koszt linek i przewodu hamulcowego to ok 250 zł. Jeśli nie zależy ci na ogromnym podniesieniu rąk, to moja rad wymierz wszystko pod kontem linek,
Pozd.

: wt kwie 09, 2013
autor: jano
Te risery to fajny pomysl...ale ciekawe jakby to wygladalo. Z tego co kojarze to pasuja one do prostych kierownic. Poszukam jeszcze na google czy nie znajde jakies zdiecia.
Napewno tez bede uwazac na dlugosc przewodow - wolalbym zostac przy starych przewodach. Dzieki chlopaki za rady. Oczywiscie prosba o zdiecia swojich 800tek z wyzsza kierownica jest ciagle aktualna :)
dzieki

: wt kwie 09, 2013
autor: Pantani
jano pisze:Wyglada to spoko. Nie wiesz o ile jest wyzsza od oryginalu?
Mowisz ze linki sa na styk nawet jak obcioles kiere 5cm z kazdej strony....Ciekawe czy likni by dosiegli kdybym zostawil szerokosc taka jaka jest.
Zmieniales tez ze wzgledu na wzrost, albo poprostu taka kiere chcieles?
Nie pamiętam, dokładne wymiary podaje producent i musisz porównać (myślę ze maks 10cm wyżej). Chciałem węższą i wyższą ze względu na jazdę w warszawskich korkach. Przy moim wzroście (183cm) i długich rękach jest wygodnie :)

: pt paź 25, 2013
autor: Shepherd
Szukam szerokiej kierownicy drag`owej tj. ok 110 cm szerokości, średnica 25,4.
Ma ktoś jakieś namiary, i oczywiście w rozsądnej cenie. :)

: pt paź 25, 2013
autor: Tokar
Shepherd pisze:Szukam szerokiej kierownicy drag`owej tj. ok 110 cm szerokości, średnica 25,4.
Ma ktoś jakieś namiary, i oczywiście w rozsądnej cenie. :)
No w końcu jakaś normalna kiera będzie :-)

: pt paź 25, 2013
autor: Shepherd
Tokar pisze:No w końcu jakaś normalna kiera będzie :-)
Nie martw się obecna będzie na honorowym miejscu czekała na lepsze czasy.

: pt paź 25, 2013
autor: Tokar
Shepherd pisze:
Tokar pisze:No w końcu jakaś normalna kiera będzie :-)
Nie martw się obecna będzie na honorowym miejscu czekała na lepsze czasy.
... i na dwójkę :-)