Manetki z rolgazem

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Manetki z rolgazem

Post autor: Wróbelek » pn sty 23, 2012

Witam mam zamiar kupić takie manetki http://allegro.pl/motojapan-manetki-har ... 04802.html . Są do kupienia z rolgazem i bez. Czy te z rolgazem pasują bez przeróbek?? Wystarczy odpiąć linki od oryginalnego rolgazu i podłączyć do tego nowego rolgazu?

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » pn sty 23, 2012

Rolgaz wygląda na identyczny jak oryginalny vulcanowy więc nie powinno być problemu. Co do wymiarów to musisz porównać je z oryginalnymi demontaż manetki jest banalny rozkręcasz tylko obudowę przełączników i już jest dostęp do rolgazu.

Eden

Post autor: Eden » pn sty 23, 2012

ja kupilem bez rolgazu i bez trudu naciagnalem na swoj rolgaz
natomiast kolega moj kupil z rolgazem i mial problem z podczepieniem linek

dodam ze obaj kupilismy wlasnie takie manetki

on przy montazu linek uszkodzil ten rolgaz

a ja sciagnalem stare manetki z rolgazu i naciagnalem nowe
i jest super
zmiana trawala 3 minuty i 28 sekund

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn sty 23, 2012

Hmm.. Bo moj rolgaz ktoś potraktował chyba papierem ściernym bo nie ma prążek ani ni tylko widać ze aż kwadratowy się wydaje i kierownica od spodu prześwituje;/

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pn sty 23, 2012

:) Przy montażu uważaj na oczka zewnętrzne ścianki tych oczek się łamią !! ( taki maly dzyndzelek na końcu )

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt sty 31, 2012

A jak wyciągnąć plastikowy rolgaz z manetki?? :ok: oczywiście żeby ocalić i jedno i drugie :P
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » wt sty 31, 2012

ROY chyba się nie da kiedyś próbowałem wszystkiego chyba i musiałem rozciąć manetkę (była z pianki). CO do tych co podałem link założyłem je ale ten rolgaz chodzi ciężej niż oryginalny tzn. wolniej odbija manetka. A ta druga manetka miała luz na kierownicy obkręcała się więc kierownicę obkleiłem izolacyjną taśmą i wepchnąłem na siłę i jest ok. Wiecie może co zrobić z tym rolgazem on się wyrobi czy może mocniej linki naciągnąć?? BO smarowanie nic nie zmieniło.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt sty 31, 2012

Linki Ci nic nie dadzą bo o sile odbijania decyduje sprężyna powrotna przepustnicy no i rzecz jasna opór na manetce. Pomierz średnice wewnętrzną rolgazu i kierownicy i zobacz jaki masz zapas luzu. Może użyłeś zbyt gęstego mazidła i skleja teraz. Dobry jest smar silikonowy ma rzadką konsystencję i nie skleja. A co do mojej manetki to mam metalową i wciśnięty jest w nią rolgaz plastikowy i jest wciśnięty nie do końca i wygląda to trochę nieestetycznie. :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » wt sty 31, 2012

wytnij z pianki krązek i w środku zrób dziurę potem z jednej strony przetnij i zamontuj:) Ja tak miałem. I wyglądało ok. Rolgaz ma sporawy luz na kierownicy. Bo ja posmarowałem tylko linki olejem silnikowym. A tam pomiędzy kierownice a rolgaz tez dać wd40 ?? czy cos w tym stylu? Dodam ze jak skręce kierownicę na maxa w prawo to nie odbija wogóle. Zdemontowałem i na oryginalnym jest ok.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt sty 31, 2012

Nie nie WD się nie nadaje odparowuje i nic nie zostaje. Tak jak pisałem smar silikonowy. A zmierz grubość tego nadlewu gdzie wpina się linki może jest szerszy od oryginalnego i bo trochę obudowa od przełącznika blokuje. :p Nie pomyślałem o takim rozwiązaniu :p dzięki :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » śr lut 01, 2012

:) Roy - ja też mam manetke metalową ,Kuriaki a rolgaz plastikowy zostawiłem orginalny z tym że wońcówke z 3-4 mm mam obcięte(okrągłe zakończenie) i weszło wsio idealnie :ok: co do sciągania piany, gumki z rolgazu to trzeba najpierw drutem lub czymś cieńkim po obwodzie przelecieć bo mogą być klejone i idzie bez demolki je ściągnąć ciężko bo ciężko ale idzie :ok:

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw lut 02, 2012

No właśnie a u mnie poprzedni właściciel nie przyciął i wystaje;/ popróbuje najwyżej spi@@@ rolgaz i kupię inny bo mnie denerwuje ten wystający plastik;/ A manetki są cacuszko. :ok:
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą