Manetki z rolgazem
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Manetki z rolgazem
Witam mam zamiar kupić takie manetki http://allegro.pl/motojapan-manetki-har ... 04802.html . Są do kupienia z rolgazem i bez. Czy te z rolgazem pasują bez przeróbek?? Wystarczy odpiąć linki od oryginalnego rolgazu i podłączyć do tego nowego rolgazu?
ja kupilem bez rolgazu i bez trudu naciagnalem na swoj rolgaz
natomiast kolega moj kupil z rolgazem i mial problem z podczepieniem linek
dodam ze obaj kupilismy wlasnie takie manetki
on przy montazu linek uszkodzil ten rolgaz
a ja sciagnalem stare manetki z rolgazu i naciagnalem nowe
i jest super
zmiana trawala 3 minuty i 28 sekund
natomiast kolega moj kupil z rolgazem i mial problem z podczepieniem linek
dodam ze obaj kupilismy wlasnie takie manetki
on przy montazu linek uszkodzil ten rolgaz
a ja sciagnalem stare manetki z rolgazu i naciagnalem nowe
i jest super
zmiana trawala 3 minuty i 28 sekund
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
ROY chyba się nie da kiedyś próbowałem wszystkiego chyba i musiałem rozciąć manetkę (była z pianki). CO do tych co podałem link założyłem je ale ten rolgaz chodzi ciężej niż oryginalny tzn. wolniej odbija manetka. A ta druga manetka miała luz na kierownicy obkręcała się więc kierownicę obkleiłem izolacyjną taśmą i wepchnąłem na siłę i jest ok. Wiecie może co zrobić z tym rolgazem on się wyrobi czy może mocniej linki naciągnąć?? BO smarowanie nic nie zmieniło.
Linki Ci nic nie dadzą bo o sile odbijania decyduje sprężyna powrotna przepustnicy no i rzecz jasna opór na manetce. Pomierz średnice wewnętrzną rolgazu i kierownicy i zobacz jaki masz zapas luzu. Może użyłeś zbyt gęstego mazidła i skleja teraz. Dobry jest smar silikonowy ma rzadką konsystencję i nie skleja. A co do mojej manetki to mam metalową i wciśnięty jest w nią rolgaz plastikowy i jest wciśnięty nie do końca i wygląda to trochę nieestetycznie.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
wytnij z pianki krązek i w środku zrób dziurę potem z jednej strony przetnij i zamontuj:) Ja tak miałem. I wyglądało ok. Rolgaz ma sporawy luz na kierownicy. Bo ja posmarowałem tylko linki olejem silnikowym. A tam pomiędzy kierownice a rolgaz tez dać wd40 czy cos w tym stylu? Dodam ze jak skręce kierownicę na maxa w prawo to nie odbija wogóle. Zdemontowałem i na oryginalnym jest ok.
Nie nie WD się nie nadaje odparowuje i nic nie zostaje. Tak jak pisałem smar silikonowy. A zmierz grubość tego nadlewu gdzie wpina się linki może jest szerszy od oryginalnego i bo trochę obudowa od przełącznika blokuje. Nie pomyślałem o takim rozwiązaniu dzięki
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Roy - ja też mam manetke metalową ,Kuriaki a rolgaz plastikowy zostawiłem orginalny z tym że wońcówke z 3-4 mm mam obcięte(okrągłe zakończenie) i weszło wsio idealnie co do sciągania piany, gumki z rolgazu to trzeba najpierw drutem lub czymś cieńkim po obwodzie przelecieć bo mogą być klejone i idzie bez demolki je ściągnąć ciężko bo ciężko ale idzie
Kto jest online
Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości