Strona 1 z 1

Blokada kierownicy VN800

: sob mar 24, 2012
autor: Wróbelek
Witam wszystkich wczoraj próbowałem rozgryźć blokadę kierownicy lecz jednak nic nie zdziałałem. Robiłem tak kierownica na maxa w lewo kluczyk wciśnięty i lekko przekręcony i kierownica następnie lekko w prawo. Lecz ani razu nie zaskoczyła blokada. Może mi ktoś to wytłumaczyć?? :antlers:

: ndz mar 25, 2012
autor: Lecho
Kierownica prosto, przekręcasz kluczyk, wciskasz blokadę i powoli kręcisz kierownicą w lewo. W pewnym momencie blokada powinna wskoczyć głębiej, przykręcasz kluczyk i wyjmujesz.
:ok:

: pn mar 26, 2012
autor: Robson
Lecho pisze:Kierownica prosto, przekręcasz kluczyk, wciskasz blokadę i powoli kręcisz kierownicą w lewo. W pewnym momencie blokada powinna wskoczyć głębiej, przykręcasz kluczyk i wyjmujesz.
:ok:
Muszę spróbować, bo u mnie tak samo nie chciało działać...

: pn mar 26, 2012
autor: Daromax
:) W VN 800 jest specyficzny sposób zamykania trzeba to wytrenować i wyczuć sposób zamykania wyczerpująco oipisał Lecho . Robson jak się kiedyś spotkamy to potrenujemy :ok:

: wt mar 27, 2012
autor: Ukasz
Ja robię trochę inaczej. Kierownicę mam skręconą w lewo i delikatnie zaczynam ją prostować - w pewnym momencie zamek zapada się i można przekręcić kluczyk. Przy otwieraniu blokady również trzeba lekko wyprostować kierownicę.

: śr mar 28, 2012
autor: crazytomi
U Mnie coś nie działa jak trzeba, jak wcisnę i przekręcę kluczyk w pion to nie mogę go wyjąć, niezależnie od położenia kierownicy, próbowałem na różne sposoby i dupka :)

: śr mar 28, 2012
autor: Wróbelek
Ja tak samo dzisiaj manewrowałem kierownicą delikatnie i nie wskakuje do środka ta blokada;/

: pt mar 30, 2012
autor: Grim
Ja również odnośnie blokady, choć w nieco innym zakresie:
ktoś może wymontowywał blokadę?
Kupując moto nie dostałem kluczyka (ponoc zawinął już dawno temu), wymieniłbym sobie.

Zerwałem nit, wg. fiszek powinienem być w stanie go zamontować... Ale diabelski zamek nie chce wyjść. Przerabiał ktoś to, wie co tam jeszcze go trzyma?

: śr maja 09, 2012
autor: Mayones
a i ja się dołączam do pytania bo jakoś nie mogę sobie z nią poradzić, przekręce kluczyk w prawo kręcę kierownicą i....cisza

: śr maja 09, 2012
autor: Konrad
mayones4 pisze:a i ja się dołączam do pytania bo jakoś nie mogę sobie z nią poradzić, przekręce kluczyk w prawo kręcę kierownicą i....cisza
Przyjedziesz na zlot do Fijałkowa to Ci chłopaki pokażą jak to działa za odpowiednia opłatą :piwo: :piwo: ;) ;) ;) ;)

: czw maja 10, 2012
autor: BubRb
Dołączam się do problemu wymiany zamka blokady....
Mam moto, bez kluczyka do blokady.... trza wymienić wkładkę....
Przerabiał ktoś ?!

: czw maja 10, 2012
autor: bodzio61
wpierw ją wymontuj.....ale przecież to ten sam kluczyk tylko mieści się on w połowie do blokady.chyba że była wymieniona stacyjka to sory. jak się uda wyjąć ją bez kluczyka to opisz patent,, potem bardzo prosto się ją dopasowuje do obecnego kluczyka od stacyjki. pozdrawiam b61.

: czw maja 10, 2012
autor: Rikardo
BubRb pisze:Dołączam się do problemu wymiany zamka blokady....
Mam moto, bez kluczyka do blokady.... trza wymienić wkładkę....
Przerabiał ktoś ?!
Przerabiałem to ostatnio. Wkładkę kupiłem na allegro http://allegro.pl/zamek-blokada-kierown ... 93106.html ponieważ w ASO krzyknęli mi 300 zł. Kupiona wkładka okazała się być identyczna jak oryginalna za wyjątkiem zaślepki ale ta będziesz miał ze starej. Najpierw musisz usunąć nit trzymający zaślepkę, ja go rozwierciłem a resztę wybiłem a następnie trzeba rozwiercić wkładkę. W trakcie tej czynności w przerwach miedzy wierceniem ruszaj kierownicą. Ja się męczyłem z nią dłuższą chwilę gdyż stara przyciskana podczas wiercenia zaklinowała mi się i gdy ruszyłem kierownicą to sprężyna wypchnęła ją. Powodzenia

: czw maja 10, 2012
autor: Grim
Rikardo pisze:Najpierw musisz usunąć nit trzymający zaślepkę, ja go rozwierciłem a resztę wybiłem a następnie trzeba rozwiercić wkładkę. W trakcie tej czynności w przerwach miedzy wierceniem ruszaj kierownicą.
Rozwierciłem nit, zeszła zaślepka. Teraz o jaką dokładnie wkładkę chodzi? ;) Bo nie za bardzo widzę co tam można jeszcze rozwiercić.

PS. w Larssonie jest to samo zapięcie nieco taniej http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... ==&t=Zamek (dla tych co mają blisko salon i nie chce się przez allegro zamawiać)

: pt maja 11, 2012
autor: Rikardo
Grim pisze:
Rikardo pisze:Najpierw musisz usunąć nit trzymający zaślepkę, ja go rozwierciłem a resztę wybiłem a następnie trzeba rozwiercić wkładkę. W trakcie tej czynności w przerwach miedzy wierceniem ruszaj kierownicą.
Rozwierciłem nit, zeszła zaślepka. Teraz o jaką dokładnie wkładkę chodzi? ;) Bo nie za bardzo widzę co tam można jeszcze rozwiercić.

PS. w Larssonie jest to samo zapięcie nieco taniej http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... ==&t=Zamek (dla tych co mają blisko salon i nie chce się przez allegro zamawiać)
Chodzi o mosiężną wkładkę w która wkładasz klucz i przekręcasz bębenek w celu zablokowania kierownicy. Musisz ją rozwiercić aby wyjąć.

Blokada kierownicy

: pt kwie 10, 2015
autor: Kristoferek
Witam.
Panowie nie wiecie czy bedzie pasować ta blokada do VN 800. Pisalem do nich ale oni nie maja pojęcia. http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... t=kawasaki

: pt kwie 10, 2015
autor: ciecio
Będzie.
Kupiłem taką właśnie w larssonie i zamontowałem u siebie.