Strona 1 z 2
Prędkość maksymalna.
: czw maja 03, 2012
autor: Wróbelek
Witam od regulacji gaźnika zawsze jeździłem sam. Vmax nie sprawdzalem ale tak do 170szedl lekko sobie. Dzisiaj jeździłem z pasażerką i dużo wolniej się motor zbiera i vmax z osobą to ok 135 -140. Też tak macie.
Chodzi o vn800
: czw maja 03, 2012
autor: Badger
cyfr Ci nie podam, ale to chyba normalne zachowanie
: czw maja 03, 2012
autor: SAURO
Ja kiedyś na swojej VN 800 dokrąciłem z Żonką do 150 ale krótko jechałem z taką prędkością bo za mocno wiało
: czw maja 03, 2012
autor: Wróbelek
;D dzieki za odpowiedzi. Dzisiaj z pasażerką, lekkim bagażem, prędkością srednia ok 110 spalił 5,5l
: pt maja 04, 2012
autor: Mars
Sprawdzał ktoś v-max VN 900?
: pt maja 04, 2012
autor: kalfas
Mars pisze:Sprawdzał ktoś v-max VN 900?
ja mojego po dotarciu nieco przegonilem, pod leeka gorke z trodem przekracza 140, na prostej lekko powyzej 160 z tym ze powyzej 140 to juz zbiera sie bardzo powoli, a z gorki dal rade do 170, ale to tak dla testu, normalnie to nie bede nim tyle jezdzil bo nie nadaje sie do tego, przyjemna jazda jest jak dla mnie do okolo100, natomiast troche w rure mozna dac raz na jakis czas jak w czlowieka cos wstapi:)
: pt maja 04, 2012
autor: Mars
Czyli zgadza się to z moimi obserwacjami. Jak wracałem do domu po kupnie motocykla, to zauważyłem, że do 120 km/h jest znośnie, a przy 140 km/h mnie zwiewa z niego
. Najbardziej odpowiada mi prędkość rzędu 80- 90 km/h
. W suzuki przy tej prędkości dopiero się rozpędzałem hehe
. Tylko, że tam była owiewka i inna pozycja- raczej pół leżąca. Pytam o v-max tylko po to, aby móc udzielić poprawnej odpowiedzi w sytuacji, gdy ktoś zapyta mnie, jaką prędkość mój motocykl osiągnie maksymalnie. Gdybym chciał zapier...ć, to bym nie sprzedawał suzi
.
: pt maja 04, 2012
autor: kalfas
ja bym nie zamienil mojego na mocniejszy i szybszy suzuki, liczy sie wygoda, zreszta uwazam ze w srofd obecnych modeli do 1000 VN jest najlepszy i najfajniejszy, i jest wygodny, jedynie honda shadow jeszcze daje rade ale jest slabsza,tym VN 900 Custom naprawde fajnie i wygodnie mi sie jezdzi,polubilem go do tego stopnie ze nigdy nie sprzedam, byc moze kupie kiedys jakis inny motór ale ten sobie i tak zostawie:), w sprzecie powyzej 1K juz nie wiem co bym chciał, tzn wybral bym pomiedzy VN 1700 Classic (bo 2K juz nie robia,widze ze wycofali z oferty nawet na stany), a Yamaha Raider, podobaja mi sie te silniki 1.7 i 1.9 chlodzone powietrzem,
: pt maja 04, 2012
autor: Wróbelek
dzisiaj sprawdzalem tak z ciekawości jak wypada ten moj vulcan na tle innych(spotkałem posiadacza vn800 w Słupcy). Moj na autostradzie bez pasażera 185 i moze bym dobił do 190 ale myślałem że mi głowę urwie;/ Drugi vulcan full oryginał 160-165. Z tym ze z pasażerem podobnie szły;) Może jestem lekki i dlatego solo był zrywniejszy. Muszę na hamownię podjechać i zobaczyć czy gaźnik mam ustawiony dobrze;)
: pt maja 04, 2012
autor: adamli
Wróbelek.......był już temat bezpieczeństwa na drodze.Nie wiem czy nasze Vulcany i nasze drogi nadają się do bicia rekordów prędkści. ... nie skupiaj wzroku na migających białych liniach .....zwolnij ......
Nie chcę Ci moralizować ale TY nie nazywasz się ""Wałęsa" i mogą Cię nie poskładać w razie nieszczęścia.
: pt maja 04, 2012
autor: broda
adamli pisze: .....zwolnij ......
: pt maja 04, 2012
autor: Wróbelek
Ja wiem, jeżdżę rozważnie zazwyczaj w granicach 80-115. Tyle ze ciekawość mnie zżerała i raz chciałem zobaczyć co potrafi ten vulcan. A że autostrada była pusta i wiatru nie było to zaspokoiłem swoją ciekawość. Więcej nie mam zamiaru tak jeździć;) Zgadzam się z tobą vulcany są do spokojnej jazdy, przy takich prędkościach typu 80-115 jest radość z jazdy, brak wiatrów itp.
: pt maja 04, 2012
autor: Góral
Wróbelek pisze:Ja wiem, jeżdżę rozważnie zazwyczaj w granicach 80-115. Tyle ze ciekawość mnie zżerała i raz chciałem zobaczyć co potrafi ten vulcan. A że autostrada była pusta i wiatru nie było to zaspokoiłem swoją ciekawość. Więcej nie mam zamiaru tak jeździć;) Zgadzam się z tobą vulcany są do spokojnej jazdy, przy takich prędkościach typu 80-115 jest radość z jazdy, brak wiatrów itp.
I gitara
Dajcie człowiekowi szansę.
Ja z prędkości szybko wyrosłem i On pewnie kiedyś też. Oby nie za późno.
Życzę szczęścia.
: pt maja 04, 2012
autor: broda
Wróbelek pisze:autostrada była pusta i wiatru nie było to zaspokoiłem swoją ciekawość
Chyba każdy tak miał, przynajmniej ja
Wróbelek pisze:Więcej nie mam zamiaru tak jeździć
No chyba, żeby jakaś pierońska okazja była
Wróbelek pisze:vulcany są do spokojnej jazdy
No i niech tak zostanie
: pt maja 04, 2012
autor: adamli
broda pisze:No i niech tak zostanie
Jest takie przysłowie ruskie ..."Tisze jedziesz dalsze budziesz ''
do zobaczenia w realu
: pt maja 04, 2012
autor: MaciekSz
: sob maja 05, 2012
autor: bodzio61
VN 800 jak dość młody to 165-170vmax ale to bardzo szybko spada i zostaje ok 150-160 ale zaczyna się przyjemność z jazdy tak góra dół 100km/godz to nie rakieta a prędkośc maksymalne na pewno wszyscy próbowaliśmy pozdrawiam b61.
: ndz gru 07, 2014
autor: RadekSłupsk
800A, szyba, rocznik 1997 poszedl 100mil. Wiecej nie chcial i mnie tez sie odechcialo... zawieszenie zupelnie nie do tego tylu rzeczy obmyslane
: ndz gru 14, 2014
autor: Duch
z szybą i samemu 186 z tym że ustawienie kraniku na szybkie zalewanie, z moją 145
: ndz wrz 11, 2016
autor: Tomtom
Podlacze sie, moi drifter z 98, szyba, jechal ok 130 strzelal z rur, mial na prawde powera przy ruszaniu, ale cos ostatnio nie domagal- max 60km/h i to z trudem, przerywal (obroty jak stal spoko, ale nie mogl ruszyc, wrecz musialem sie odpychac nogami)- no to na serwis, okazalo sie ze membranka w gazniku byla niedokladnie zalozona i mieszanka paliwowo-powietrzna ponoc zle ustawiona- po wizycie rusza ale maksymalnie jedzie 100-110, a jak wrzucam 5 to spada predkosc, jakbym mial z tylu kotwice
. Te wartosci zdaje sie nie sa normalne?