Strona 1 z 1

KRANIK

: pt maja 18, 2012
autor: BubRb
Dla mnie to Eureka.....

Wiecie, że przy zamkniętym kraniku można jeździć....!!!

To po co ten kranik ?!

ps.jedyna zauważalna różnica, to że troszkę szarpał, tak jakby nie był rozgrzany.

: pt maja 18, 2012
autor: Badger
w VN800 nie możesz zamknąć kranika - nie ma takiej opcji

kranik jest podciśnieniowy więc nie trzeba go zamykać.


widzisz, wszystko byś wiedział jakbyś sobie kupił instrukcję, do czego już Cię namawiałem w innym temacie :D



albo w ostateczności użył opcji SZUKAJ na forum

: pt maja 18, 2012
autor: BubRb
Badger....wielkie dzięki za cierpliwość :)

OK... ale instrukcja musi być w j.polskim :( możesz mnie naprowadzić... gdzie nabyć :)

A tak wracając do kranika:

są trzy pozycje kranika:

1. RES - ............?!
2. PRI - to chyba rezerwa.
3. ON - rozumiem, że podczas jazdy winno być na ON.

Proszę o krótki komentarz.

: pt maja 18, 2012
autor: Piotr
RES - rezerwa
PRI - pozycja do spuszczania paliwa
ON - to ON przed przełączeniem na RES

: pt maja 18, 2012
autor: BubRb
Heh... BadGer.... no dałem "szukaj" i wygląda na to, że to własnie ty Kolego rozdajesz instrukcję w języku polskim...
W takim razie.... proszę o instrukcję.

Piotr... dzięki....

Krótka lecka dla mnie:
1. jak ustawić kranik po wyłączeniu moto.
2. jak ustawić podczas jazdy (ON-normalnie, RES-rezerwa) - czy tak ?!

: pt maja 18, 2012
autor: Badger
specjalnie dla Ciebie wyróżniłem na górze opcję szukajki.

normalnie jedziesz to ON, kończy się paliwo to RES, chcesz spuścić to PRI

po wyłączeniu moto zostawiasz na ON

: pt maja 18, 2012
autor: BubRb
Badger....... :))

Dzięki... :)

Przy okazji stawiam browar...:) jeżeli nie pijesz browara to kawa :)

ładna ta BlueLady... dwukolorowa....za jakiś czas wrzuce moje fotki...

A tak na marginesie.... dostalem dziś osłonę chłodnicy w postaci płaskiej blachy z wyciętym wzorem...Ok...ale jest tak płasak, że jak przykręcę do moto, to właściwie będzie opierać się o chłodnicę...
Czy tak można pozostawić ?!
Czy zastosować podkładki dystansowe ?! wtedy chyba dojdzie również do zmiany śrub. ?!

ps. qrde wiem wiem.... "szukajka"

: pn maja 21, 2012
autor: Mars
W suzuki używałem ustawienia PRI do zalewania gaźników po zimie.