Witam
przewałkowałem forum i postanowiłem zadać pytanie do posiadaczy VN 800. Jestem posiadaczem od tego sezonu i niepokoi mnie dziwny, niezbyt uciążliwy odgłos z silnika (coś podobnego jak nieraz w samochodzie skrzynia biegów wyje), na wolnych obrotach tez jakby delikatnie szumiało. Czy to normalne w tym moto? czy świadczy o konieczności wymiany rozrządu ? czy morze to skrzynia biegów? Nie mam doświadczenia zbyt bogatego z motocyklami wiec nie mogę polegać tylko na moich odczuciach.
Sprawa druga była juz poruszana, ale czy moze ktoś napisać instrukcję regulacji tylnego amortyzatora? gdzie odkręcić żeby się dostać? czy sam tego dokonam bez specjalnego sprzętu? Dodam że to vn 800 classic, 97rok i 38 tyś przejechane.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam Marcinnn
Vn 800 amotek tylny, wymiana rozrządu lub czegos innego.
- jurekawasaki
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Dzięki chłopaki!!!
Amortyzator przestawiony, ładny wątek był na forum. jeśli chodzi o rozrząd to znalazłem, że wymienia się co 60-70 tys. a ja mam 38 tys. możliwe że już się łańcuch tak rozciągnął? można określić jego stan na "oko"? jakieś wskazówki charakterystyczne ? bo słychać że szumi na wolnych obrotach ale nie mam pewności czy ociera o karter, poza tym w vn 800 jest jeden łańcuszek czy więcej? (wiem że dużo pytan zadaje ale jak mówiłem początkujący. Pozdrawiam
Amortyzator przestawiony, ładny wątek był na forum. jeśli chodzi o rozrząd to znalazłem, że wymienia się co 60-70 tys. a ja mam 38 tys. możliwe że już się łańcuch tak rozciągnął? można określić jego stan na "oko"? jakieś wskazówki charakterystyczne ? bo słychać że szumi na wolnych obrotach ale nie mam pewności czy ociera o karter, poza tym w vn 800 jest jeden łańcuszek czy więcej? (wiem że dużo pytan zadaje ale jak mówiłem początkujący. Pozdrawiam
- Lecho
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Odkręć konsole prędkościomierza (dolna śrubka ósemka z trzech jakie masz poniżej zegara).